Ahoooj♥
Máme tu ASK číslo dva, který jsem slíbila. Některé odpovědi, už asi nebudou souhlasit z dějem, kdy jste se ptali. Jelikož už je to pár dní, co jste otázky psali. Takže odpovědi budou navazovat už na nynější dějovou linku. No nebudu to dál okecávat, jdeme na to.Otázky od Petie_Stark:
HULK/BRUCE
Máš nějakou holku, nebo kdo se ti líbí?
Hulk: jssjsldskalakjdkkd
Bruce: Nemám přítelkyni, ani se mi nikdo nelíbí
Otázky od HATEloveNOTlove:
KATE A STEVE
Plánujete spolu mít rodinu?
Kate: Jednou bych ráda. Teď se ti úplně nehodí. :)
Steve: Časem bych rád s Kate založil rodinu.
Otázky od alexiss92:
NATASHA
Měla si v Rudé Komnatě přátelé?
Popravdě ne. Byl tam přísný režim. Byli jsme rádi, když jsme se mohli pozdravit u společného oběda. Takže na kamarádství nebyl prostor.
Posloucháš hudbu? Jestli jo, jaký žánr se ti líbí?
Ano. Občas si ráda něco poslechnu. Žánry mám asi ráda všechny. Až na country, dechovou a rap.
Od Tonyho jsem se například dost naučila poslouchat AC/DC.CLINT
Jak to jde s Wandou?
Skvěle. Lepší přítelkyni na světě jsem si nemohl přát. :)
KATE
K okolnostem co se stalo, co si myslíš o Lodím? A odpustíš mu?
Popravdě jsem z toho zmatená. Vím, že za to, že ho máti ovládla nemůže. Zase jsem si ale myslela, že má silnější vůli na to, aby se nechal někým ovládnout. Pořád ho mám ráda, a pořád je to můj bratr, ale dost mě to zamrzelo, že se nechal tak lehce strhnout. Je pravda, že na tom menší podíl mám i já. Protože matka využila mé "smrti".
Není co odpustit. Jak jsem říkala, on za to tolik nemohl. Tady jde spíš o to se přes to přenést a smířit se s tím, že už se to bohužel stalo.
Jaký máš názor na Chrise? Myslíš si, že je opravdu na vaši straně?
Potom, co jsem s ním byla nucena pracovat, mu věřím, že je na naší straně. Budu doufat, že se nemýlím.
Ohledně názoru na něj. Toho bych se asi pro zatím zdržela. Už kvůli nedávné situaci.
Můžu jen říct, že pro mě je pořád vrah. Zabil mi nejlepší kamarádku a mužů i za smrt mého dítěte.FURY
Věříte Chrisovi?
Jelikož vím, co za jeho činy stálo, tak ano.
Co si myslíte o Kate?
Fury: Agentka Starková je jedna z vynikající a skvělých agentek,které v Shieldu máme. A i jako Avenger je dosti nadaná, vzhledem k jejím schopnostem.
Ale je pravda, že mě občas dokáže naštvať víc, než to dokáže Stark.Kate: Ja to věděla!!! Tati, dlužíš mi 50 pabek. :))))
Tony: Zklamal jste mě Fury. Že já se vsázel. -.-
A nevíte, proč vám vykám a ostatním tykám? -.-
Myslím, že to bude tím, že ze mě máte respekt.
ME
Jaký je tvůj nejoblíbenější Marvel film/seriál?
Filmy miluju úplně všechny.❤ A koukám na ně dokola a pořád mě neormzeli a nikdy neomrzí. :D
Ale dost často koukám na všechny Iron Many.❤Ze seriálů samozřejmě Agents of Shield. K jiným jsem se ještě nedostala.
Tvoje nejoblíbenější zvíře?
Psy, tygři a třech i kočky.
Tvoje nejoblíbenější písnička?
Těch je strašně moc.
Ale v poslední době dokola poslouchám Walking The Wire od Imagine Dragons a Wolves od Seleny Gomez.❤
Máš ráda Lincolna z AOS?
Ano. Je jeden z mých oblíbených postav z tohoto seriálu.
Jak si reagovala na Lincolnovu smrt?
Strašně mě to mrzelo. Ukáplo i pár slziček. :(
Jak si reagovala, když si zjistila, že je Ward agent Hydry?
Byla jsem strašně naštvaná, protože jsem ho měla ze začátku docela ráda. Ale musím uznat, že role záporáka mu sedla asi mnohem víc.
Znáš seriál Stranger Things? Jestli jo, jaký na něj máš názor?
O tomhle seriálu jsem slyšela od kamarádky, ale já osobně na něj nekoukám. Ani mě z jejího vyprávění moc nezaujmul.
Bude pokračování tohoto příběhu?
Tohle je dost těžká otázka.
Popravdě jsem nad tím už docela dost přemýšlela. Je pravda, že mi tenhle příběh dost přirostl k srdci. Takže nějak nemám srdce ho po tomto díle nějak definitivně ukončit.
To by byli všechny otázky. Doufám, že jste se dozvěděli, co jste chtěli. Ale než se s vámi rozloučím, je tu ještě jedna věc.
Tak trochu to bude ještě souviset s otázkou od alexiss92. Jelikož se tento díl blíží pomalu ke konci, zůstává tu jedna otázka.
Bude pokračování, nebo konec?
O tomto rozhodnete vy. Mám tu pro vás dva návrhy.
1) Napsala bych po konci jeden velký závěrečný konec, třeba situace po třech rocích. Jak to s nimi vypadá a podobně.
2)Anebo bych nechala konec otevřený a připravila bych další pokračování. Takže by to nebyla trilogie ale tetralogie. :D
Rozhodnutí je jen a jen na vás.
Já jsem osobně připravená na obě varianty. Proto také rozhodnutí nechávám na vás.
No nic, budu se těšit zase příště.
Miluju vás.❤❤
Vaše Kate♥👑
PS: Normální kapitolu čekejte nejspíše kolem 17-19 hodiny.😏
ČTEŠ
Defender 《Avengers》✔
FanficMarion je mrtvá a všichni slaví. Nic jim už nebrání v klidném a spokojeném životě. Kate také čeká největší krok v životě. A to svatba se Stevem. Netuší ale, že jí čekají nepříjemné a neodvratná rozhodnutí, která jí život zase obrátí naruby. Nemimou...