Probrala jsem se, protože jsem dostala strašnou křeč do ruky. Otevřela jsem oči, abych zjistila, co zapříčinilo onu křeč. A hádejte, kdo to způsobil. Blue. Ale kdybyste ho viděli. Vypadal strašně roztomile, když spal. Vyndala jsem pomalu ruku zpod jeho těla, tak abych ho nevzbudila. Dneska jsem měla na plánu lenošit. Vylezla jsem z postele a přešla jsem ke skříni. Vytáhla jsem z ní spodní prádlo, černé tepláky a černé kratší tričko Calvin Clein.
Zalezla jsem do koupelny, dala jsem si rychlou sprchu, převlékla jsem se a umyla jsem si hlavu. Trochu jsem se nalíčila, telepaticky jsem si usušila vlasy a zapletla jsem je do obyčejného copu. Hodila jsem přes sebe ještě župano-kardigen a vyšla jsem z koupelny. Blue už vesele skákal po posteli.
„Ty taky nemůžeš nic propásnout.“ usmála jsem se.
„No tak pojď. Jdeme se najíst.“ mávla jsem na něj a šla jsem ke dveřím.
Nechala jsem ho projít a pak jsem taky vyšla. Zavřela jsem dveře a namířila jsem si to rovnou do kuchyně. V obýváku jsem potakala Clinta, Nat a Petera.
„Dobré ráno.“ pozdravila jsem je.
„Dobré.“ odpověděli mi jedno hlasně.
Došla jsem do kuchyně, kde si Tony dělal kafe.
„Udělěj mi prosím taky, když už tam stojíš.“ poprosila jsem ho.
„Tady někdo vylezl z brlohu.“ zasmál se.
„Vtipné.“ zasmála jsem se taky.
Natáhla jsem se pro granule a nasypala jsem je Blueovi do misky. Položila jsem jí na zem a přešla jsem k ledničce.
„Jestli máš chuť, tak jsou v troubě muffiny od Nat.“ koukl mi přes rameno Tony.
Zabouchla jsem ledničku a vydala jsem se do trouby. Vzala jsem si jeden čokoládový muffin a sedla jsem si s ním ke stolu.
„Tady to je.“ postavil přede mě mojí kávu.
„Děkuju.“ zářivě jsem se usmála.
„Jojo.“ usmál se a zmizel.
Upila jsem z kafe a pustila jsem se do muffinu. Nejlepší věc na světě, řeknu vám. V klidu jsem se najedla a uklidila jsem po sobě. Společně s Bluem jsem se vydala do obýváku za ostatními. Hupsla jsem do křesla a nechala jsem Bluea aby mi vyskočil na klín.
„Nerozmyslela sis to?“ optal se opatrně Tony.
„Tati, už jsme o tom mluvili. Ne nerozmyslela.“ pousmála jsem se.
„Zkusit jsem to musel.“ ušklíbl se.
„Tak už to nezkoušej, jestli mě nechceš naštvat.“ mrkla jsem na něj.
V tom do obýváku přišli Bucky se Stevem. Blue ze mě seskočil a běžel za Buckym. Ten pes ho má snad radši než mě. Až teď jsem si ale všimla, že na sobě měli oba uniformu.
ČTEŠ
Defender 《Avengers》✔
FanficMarion je mrtvá a všichni slaví. Nic jim už nebrání v klidném a spokojeném životě. Kate také čeká největší krok v životě. A to svatba se Stevem. Netuší ale, že jí čekají nepříjemné a neodvratná rozhodnutí, která jí život zase obrátí naruby. Nemimou...