32.Nezdařilí atentát 2.část

1.2K 75 2
                                    

„Pane, Starku. Slečno, Starková. Pan Ross na vás již čeká u stolu číslo pět." oznámil nám ten chlapík, co vždycky stojí za dveřmi.

Teď mi zrovna vypadlo, jak se mu říká. Oba jsme kývli na pozdrav a rozešli jsme se k onomu stolu. Popravdě jsem šla, jen abych zase viděla Bellu. Na Rosse jsem zvědavá vůbec nebyla.

„Tady jste. Jsem rád, že jste přišli." zvedl se Ross a natáhl k Tonymu ruku.

„Přece neodmítnu vaše pozvání." usmál se Tony a přijal ruku.

„Vás také rád vidím, Starková." také mi nabídl ruku.

„Já vás také." nahodila jsem nucený úsměv a přijala ruku.

Zarazilo mě, že tu Bella ještě nebyla. Sedla jsem si tedy naproti prázdné židli a Tony zaujmul místo vedle mě. Přicupital k nám číšník a předal nám jídelní lístky.

„Omlouvám se, že jdu později." objevila se konečně Bella.

„To nevadí, hlavně že si tu. Ráda tě zase vidím." zvedla jsem se a objala jí.

„Já tebe taky, Kate." oplatila mi objetí.

„A vás samozřejmě taky, pane Starku." usmála se na Tonyho.

„Potěšení je na mé straně." opětoval jí úsměv.

„Když už jsme všichni, mohli bychom přejít k věci, proč jsem vás pozval." přešel k tématu Ross.

„Povídejte." pobídl ho Tony.

„Tady Bella by se ráda stala agentkou Shieldu." začal.

„To je pozoruhodné, ale proč s tím jdete za ním?" optal se ho Tony.

„Rád bych, abyste vy na belu dohlédl a tady agentka Starková jí trénovala." objasnil nám.

„Ráda budu s Bellou občas trénovat." usmála jsem se.

„Nemyslel jsem občas. Měl jsem na mysli, že jí provedete celým výcvikem, až k závěrečným zkouškám." upřesnil.

„To by se muselo ale také vyřídit s Furym." namítl Tony.

„S tím už jsem to zařídil a vše povolil." podotkl Ross.

„Ráda bych, ale jako Avenger musím být pořád v pohotovosti." konstatovala jsem.

„Myslím, že by se bez vás na chvíli i obešli." pousmál se.

„To možná sice ano, ale měli bychom to probrat i s ostatními." pronesl zamyšleně Tony.

„Není co. Nabídl jsem to vám, se zbytkem to nemá co společného." odbyl Tonyho návrh.

„Ráda budu Bellu klidně trénovat, ale v nejbližších dnech se to moc nehodí." vložila jsem se do toho.

„A mohl bych znát důvod?" koukl na mě Ross.

„Plánujeme totiž oslavu na počest novému přírůstku, jelikož je agentka Romanoff těhotná." vyšlo z Tonyho.

„Co?" zarazila jsem se.

„Tak to blahopřeju." zvedl se Ross.

V tom se ozval výstřel a Ross padl k zemi.

„Tati!" vyjekla Bella.

„K zemi." zařvala jsem po celém sále.

Lidi ale začali panikařit a snažili se dostat ven. Tony povalil stůl, za který jsme schovali Bellu i s postřeleným Rossem. Vykoukla jsem z poza stolu a všimla jsem si Killiana, Warda a pár jejich lidí. Takže po ostatních lidech nestříleli, šli přímo po nás. Zalezla jsem zase za stůl.

Defender 《Avengers》✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat