Na základně jsme byli do patnácti minut. Po cestě se nic závratného nestalo. Abych se přizala, tak jsem byla opřená o Steva a měla jsem totálně vypnuto. Clint přistál na ploše a otevřel quinget. Vyšli jsme z něj a vydali jsme se rovnou do zasedačky. Posedali jsme na svá místa a vyčkávali jsme na příchod našeho piráta. Přijeli jsme na čas, což jsem se v našem případě divila. Do pár minut se náš pirátek opravdu objevil. Opřela jsem se o opěradlo židle a čekala jsem, co z něho vypadne.
„Tak co pro nás máte?“ optala se jako první Natasha.
„Zjistili jsme, že při misi, kterou měla agentka Starková, nebyla nová Hydra zničená celá.“ oznámil nám.
„Takže Gideon Malick nebyl hlavní velitel?“ zpozornila jsem, až jsem málem spadla ze židle.
„Nebyl. Byl spíš loutka pravého velitele, o kterém bohužel pořád nic nevíme.“ odpověděl mi.
„Počkat. Takže Katina mise byla zbytečná?“ zarazil se Tony.
„To bych tak úplně neřekl.“ uklidnil ho Fury.
„Ještě aby byla. To by si to někdo odskákal.“ pronesla jsem s klidem.
„Nic méně, než začnu s tím, proč jsem vás pozval. Katin pomocný tým by vás rád poznal.“ odbočil od tématu.
Otevřely se dveře, kterými Fury přišel, a objevili se v nich všichni. Tedy až na Coulsona. Bylo mi to líto. Zbytek by byl rád, kdyby věděl, že žije. Zavrtěla jsem hlavou, zvedla jsem se a šla jsem za nimi.
„Copak, to se vám po mě tak stískalo?“ ušklíbla jsem se, když jsem byla u nich.
„Nejvíc na světě.“ usmála se Daisy.
Usmála jsem se a všechny je postupně objala.
„Jsem rád, že si v pořádku. Chtěli jsme tě zachránit my, ale Fury nám to překazil.“ pousmál se Hunter, když jsem ho pustila.
„Škoda. Mohl si vidět, jak se Ward utopil.“ zazubila jsem se.
„Ehm. Nechci rušit, ale taky bychom je rádi poznali.“ odkašlal si Tony.
„No jo pořád.“ protočila jsem oči.
„Takže May, Fitz, Jemma, Daisy, Bobbi, Mack, Lincoln a Hunter.“ ukázala jsem postupně na všechny.
„No a tohle jsou doktor Branner, Sam, Peter, Wanda, Clint, Natasha, Bucky, Steve a Tony.“ představila jsem i ten zbytek za mnou.
„Díky, že jste mi dali pozor na dceru.“ kývl na ně Tony.
„To ona spíš dávala pozor na nás.“ ušklíbl se Lincoln.
„Máte dost šikovnou a nadanou dceru Starku.“ ozvalo se od druhých dveří.
Avengers klesla brada až k zemi. Ve dveřích stál usmívající se Coulson. Neváhala jsem a šla jsem ho taky obejmout.
„Jsem ráda, že jste tu.“ zašeptala jsem.
„Bylo na čase taky vyjít z mrtvých.“ oplatil mi objetí a pustil mě.
Zbytek byl pořád zaseklý a jen zaraženě koukla na Coulsona.
„Haló! Měli byste zavřít ty pusy. Ještě vám tam něco vletí.“ houkla jsem po nich.
Zpamatovali se ale pořád byli zaražení.
„Tohle je na mě trochu dost. Jestli ještě někdo stane z mrtvých, tak to se mnou praští.“ promluvil jako první Tony.
„Neboj. O nikom jiném nevím.“ poplácala jsem ho po rameni.
ČTEŠ
Defender 《Avengers》✔
Hayran KurguMarion je mrtvá a všichni slaví. Nic jim už nebrání v klidném a spokojeném životě. Kate také čeká největší krok v životě. A to svatba se Stevem. Netuší ale, že jí čekají nepříjemné a neodvratná rozhodnutí, která jí život zase obrátí naruby. Nemimou...