Podeszłam do niej i chwyciłam jej włosy, żeby ich nie obrzygała... (XD)
JA-Jak się czujesz?
ZUZIA-Fatalnie... Głowa mnie tak boli..., jest mi nie dobrze, boli mnie brzuch...- powiedziała zakłopotana- A tak właściwie to co się wczoraj stało? Błagam... powiedz!
JA- OK... A więc tak. Z tego co LEO i ja widzieliśmy to: "Zuzia i CHARLS nieźle się nachlali... My z LEOŚKIEM wypiliśmy tylko jedno wino..., a oni... z 3 wódki. Zachowywali się gorzej niż Rusy... ( XD )"-KOLEJNE-"Razem w Asiutą zobaczyliśmy w sypialni jej rodziców Zuzię i CHARLSA, którzy... uprawiają sex... Tego widoku nigdy nie wymarzę, niestety z pamięci."- po tym co powiedziałam Zuzia wybuchnęła płaczem. Z resztą nie dziwie się jej..., na jej miejscu tak samo bym postąpiła...
JA- Zuzia, nie martw się. To nie koniecznie znaczy to, o czym obie myślimy...
~W tym samym czasie~
_Charlie's POV_
Poczułem, jak ktoś mnie budzi...Tym kimś był LEO. Ale mnie łeb boli... WHAT THE FUCK?! Po pierwsze: gdzie jestem? po drugie: czemu jestem nagi? ( Zapalny znicza dla mądrości CHARLSA [*] ) po trzecie: co się działo wczoraj? czemu nic nie pamiętam?
LEO- CHARLS, wstajemy! Chyba nie chcesz, żeby dziewczyny Cię zobaczyły NAGO?
JA- Że co? Dziewczyny tu są? A tak w ogóle gdzie ja jestem!
LEO- Jesteś w domu Asi... W sypialni rodziców Asiuty... <3
JA- OK... Możesz mi powiedzieć, co tu się do cholery dzieje? Co się działo wczoraj? Czemu nic nie pamiętam?
LEO-OK...A więc tak. Z tego co Asia i ja widzieliśmy to: "Zuzia i CHARLS nieźle się nachlali... My z Asią <3 wypiliśmy tylko jedno wino..., a oni... z 3 wódki. Zachowywali się gorzej niż Rusy... ( XD )"-KOLEJNE-"Razem w Asiutą zobaczyliśmy w sypialni jej rodziców Zuzię i CHARLSA, którzy... uprawiają sex... Tego widoku nigdy nie wymarzę, niestety z pamięci."- po tym co powiedział popłakałem się... Pierwszy raz w życiu płacze!- A chociaż się zabezpieczyliście? - o !#$%^- Zuzia teraz najprawdopodobie wymiotuje..., a chyba wiesz co to może znaczyć?- ja !#$%^*() ...