Część 8

83 4 2
                                    


Może po prostu pokażę wam jak wyglądała ta rozmowa:

ASIA- Skąd wiedzieliście, że mamy urodziny?- Oczywiście zapytała Asia, bo jak mówiłam jestem strasznie nieśmiałą osobą. 

LEO-Na to pytanie dostaniecie odpowiedź jeżeli weźmiecie nasze prezenty.- powiedział pewnie LEO.

ASIA-Ale my przecież nie możemy...

LEO-Oczywiście, że możecie! - powiedział LEO i zrobił oczka szczeniaczka.

I tak własnie toczyła się strasznie ciekawa konwersacja  pomiędzy LEO, a Asią. Ja i CHARLIE staliśmy z boku i przyglądaliśmy się ich wymianie zdań. Oczywiście pozytywnej.  

Po chwili postanowiłam, że stąd wyjdę, bo było mi już duszno. Usiadłam sobie na ławce i myślałam sobie, czy LEO i Asia nadal rozmawiają i tym sposobem opóźniają M&G. Po chwili poczułam, że ktoś obok mnie siada. Spojrzałam się w lewo i zobaczyłam...  

_Charlie's POV_

Postanowiłem wyjśc za Zuzią. Mówiąc szczerze to Zuzia jest bardzo ładną dziewczyną. Co ja mówię! Ona jest boska!!! Ma piękne długie czarne włosy i również duże piwne oczka. Wygląda jak..., jak..., KSIĘŻNICZKA (mega słodka księżniczka)! O tak! Gdy tylko ją zobaczyłem siedzącą na ławce to..., serce mi stanęło. Przez chyba 10 minut stałem i patrzyłem się na nią. Dobrze, że tego nie zauważyła. Usiadłem obok niej. Po chwili zacząłem rozmowę:

JA- Hej! - powiedziałem niepewnie.

ZUZIA- Hej...- powiedziała zawstydzona.

JA- Jak tam podoba Ci się nasz koncert?

ZUZIA- Jest super, ale...

JA- Ale, co...?

ZUZIA- Zastanawiam się... skąd wiedzieliście o naszych urodzinach.

Powiedzieć jej... czy nie...? Dobra, powiem jej.

JA- Nie dawno, około 2 miesiące temu, LEO jak co dzień przeglądał instagrama, i nagle... zobaczył Twój profil (zeleq_13 [XDDDDD]) na którym byłaś ty i Asia. Oczywiście na pewno wiesz, że Leo jest bardzo uparty i chciał się dowiedzieć czegoś o was więcej. Jako iż pod postem było napisane, że jedziecie na nasz koncert, to... LEO tym bardziej był ciekawy. Przeglądał wasze facebook'i i tam były napisane, wszystko o was. Za to, co teraz powiem na pewno, jakby LEO się o tym dowiedział to by mnie zabił, ale naszemu LEOSIOWI spodobała się Asia. Mówił o niej godzinami...

_Zuzia's POV

WOW! Skąd CHARLIE ma do mnie takie zaufanie,ale... z drugiej strony fajnie, że mi zaufał. Asia też podkochuje się w LEO. To widać. Przez całą rozmowę z Charliem patrzyłam, mu się w oczy. CHARLIE ogólnie jest przystojny... Ma piękne oczy koloru przenikliwego błękitu. Jest również bardzo uroczy jak się śmieje. Pojawiają mu się dołeczki na policzkach. Rozmawialiśmy najwidoczniej bardzo długo, bo...


Bars And MelodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz