Jimin i Yoongi spędzili ze sobą miły wieczór na oglądaniu telewizji oraz rozmowach. Zastanawiali się czy poinformować przyjaciół o ich związku, czy poczekać i zobaczyć, co takiego planują. Śmiali się również z głupich zdjęć Hoseoka, które wysyłał im na ich wspólnej rozmowie.
- Ah! Hyung! Zapomniałem, że coś mam dla ciebie! - Jimin zerwał się z kanapy i pobiegł do swojej sypialni, gdzie z komody wyją małe pudełko, które wcześniej w tym miejscu zostawił. Kiedy wrócił do lekko zdziwionego Yoongi'ego, usiadł wygodnie między jego nogami i oparł się o jego klatkę piersiową. Min objął go w pasie, uśmiechając się przy tym radośnie. Minęło dopiero kilka godzin odkąd wyznali sobie swoje uczucia, a oni zachowywali się wciąż dość niepewnie.
Po chwili Park złapał jedną dłoń Yoongi'ego i położył na niej owe pudełko. Min uniósł brwi, widząc, że jest to nowy telefon. W zasadzie Jimin wspominał, iż planuje mu kupić, jednak do tej pory zawsze o tym zapominał.
- Jest taki sam jak mój, tylko żeby się nie myliły, kupiłem nam różne etui. Ty masz z "Y", ja z "J". - Jimin wyszczerzył się w stronę chłopaka, wskazując ręką, by otworzył.
- Dziękuję, Jiminie. - mruknął z uśmiechem starszy, całując chłopaka w policzek i przytulając go bardziej do swojego torsu.
- Dla ciebie wszystko. - zaświergotał radośnie. Podniósł się od razu, by włączyć ładowarkę do przedłużacza, który od jakiegoś czasu leżał przy kanapie i wrócił z powrotem do Yoongi'ego. To wcale nie dlatego, że całe dnie spędzali w tym miejscu i Jiminowi nigdy nie chciało się wstawać jak rozładował mu się telefon lub laptop.
Przez następne pół godziny Park tłumaczył Yoongi'emu, jak działa urządzenie, założył mu konta na portalach społecznościowych i dodał tam swoich przyjaciół. Dodał go również do ich grupowej rozmowy, gdzie akurat toczyła się jakaś poważna rozmowa.
Taekook 1:
Rodzice Tae nas nakryli
Jin hyung 🍰🍛🍜🍝:.
COOO
JAK??
RM 👌😎:
A co robiliście?
Bardzo źle jest?
Taekook 1:
Wyrzucili mnie siłą z domu i powiedzieli, że więcej mam się tam nie pokazywać.
Słyszałem jak krzyczeli na Tae
A on jest chory
Naprawdę źle się czuł
Zmieniałem mu okład akurat i w międzyczasie pocałowałem w czółko i powiedziałem mu, że go bardzo kocham. Chciałem, żeby nie był taki smutny, a wtedy wszedł jego ojciec
Yoongi i Jimin spojrzeli po sobie zaszokowani. Wiedzieli, że rodzice Taehyunga byli bardzo nietolerancyjni i ciągle próbowali znaleźć swojemu synowi odpowiednią dziewczynę, z wpływowej rodziny, by ich firma rozrastała się coraz bardziej.
Taekook 1:
Dojechałem właśnie do domu
Nie umiem przestać płakać
Nie wiem co mam robić
Jin hyung 🍰🍛🍜🍝:
Zaraz u ciebie
Namjoon i Hobi też
Jimin:
CZYTASZ
Just Stay With Me | YoonMin
FanfictionMin Yoongi - bezdomny chłopak, patrzył na śmierć własnej siostry, która została zabita przez to, że zadłużył się u podejrzanych typów Park Jimin - beztrosko żyjący chłopak, którego rodzice są na tyle bogaci, że nie musi martwić się o to, iż w przysz...