TopModel! Kupidyn, kompletnie pozbawiony pewności siebie i jego fan numer 1!Tanatos.
dla Ashry Tsubasa Black
Tanatos nerwowo poprawił swoją bluzkę, gdy zobaczył zbliżającego się chłopaka. Tan miał zaledwie dwadzieścia lat i pracował w lokalnym sklepie spożywczym. Każdy dzień przebiegał dość standardowo – idź do pracy, uczęszczaj na wieczorne zajęcia, śpij, powtórz. Gdy tylko udawało mu się znaleźć wolną chwilę, poświęcał ją na oglądanie Top Model, do czego, oczywiście, nigdy by się nie przyznał. Pomimo bycia gejem, Tanatos wyglądał na stuprocentowego heteryka: miał ponad metr osiemdziesiąt wzrostu, był umięśniony, a z ciemną skórą i oczami i uśmiechem na ustach wyglądał na typowego łamacza serc. Chociaż mogło być też w tym trochę prawdy – Tanatos miał w zwyczaju kręcić się wokół jakiegoś faceta, sypiać z nim, a w końcu znudzić się i ruszać dalej. Wiedział, że było to z jego strony trochę okrutne, ale nic nie mógł na to poradzić; najwyraźniej trzymanie się jednej osoby nie było dla niego.
Tak było, dopóki nie ukazał się najnowszy sezon Top Model. Oczywiście, w każdym sezonie byli piękni ludzie, nad którymi zachwycał się Tanatos – w szczególności nad mężczyznami – ale żadnego z nich nie podziwiał tak bardzo jak Kupidyna z 22 sezonu. Facet był kompletnym dupkiem, co stanowiło zresztą połowę jego uroku. Tanatos wcale nie miał w planach go polubić, ale zanim zdążył się zorientować, naprawdę przywiązał się do tego dzieciaka. Inni faceci i dziewczyny mieli obsesję na punkcie swojego wyglądu, podczas gdy Kupidyn polegał bardziej na swoim uroku. Był jednym z tych uczestników, którzy byli piękni w „inny" sposób. Miał w sobie coś delikatnego, kobiecego – być może była to zasługa szczupłych nadgarstków, pełnych ust i tych długich kruczoczarnych włosów, które lokami opadały mu na ramiona. Tanatos odkrył, że podobał mu się sposób, w który Kupidyn pozował, złośliwie sprzeczał się z rywalami, chodził po wybiegu – zawsze zwiewny i królewski, prawie jak jakaś wróżka.
Pochodził z Auburn w Alabamie – z miasta, w którym mieszkał Tanatos. Przeprowadził się tutaj kilka tygodni wcześniej, gdy jeszcze nie znał Kupidyna, a to, że mieszkali teraz w tym samym mieście sprawiło, że był do niego jeszcze bardziej przywiązany. Niestety, gdy w sezonie pozostała finałowa piątka, Kupidyn został wyeliminowany. Tanatosowi pękło serce, gdy jego ulubieniec odpadł... i było złamane, dopóki nie wszedł on do jego sklepu.
Mężczyzna zamarł, gdy model podszedł do kasy, przy której stał i położył karmelowy pudding na taśmie sklepowej. Tanatos podniósł go trzęsącymi się rękami i próbował zeskanować, dyskretnie obserwując chłopaka. Na pewno z nikim go nie pomylił, pomimo tego, że wyglądał trochę inaczej niż w programie. Był bledszy, miał cienie pod oczami, a jego włosy związane były w niskiego koka. Tanatos zmierzył go wzrokiem, zatrzymując się na butach i rękach włożonych do kieszeni za dużej bluzy.
W końcu zeskanował deser i zanim zdążył chociaż wymamrotać cenę, Kupidyn podał mu pieniądze. I tak po prostu model i jego pudding karmelowy zniknęli. Tanatos przeklął się za to, że nie zagadał ani nie wyłudził od niego numeru telefonu lub czegokolwiek – po prostu gdy go zobaczył, był zbyt poruszony.
CZYTASZ
Who actually cares?
FanficWill/Nico - 3, 8, 17, 25 Jason/Percy - 2, 7, 13 Jason/Nico - 4, 14, 15, 16 Luke/Percy - 10 Luke/Nico - 5 Nico/Mitchell - 6 Connor/Mitchell - 12 Will/Leo - 11 Thanatos/Kupidyn - 9 Percy/Leo - 18 Frank/Leo - 21, 24 Will/Percy - 22 Luke/Backendorf - 23...