Hvorfor!!?

406 7 1
                                    

Billede af martin☝🏻
Mille er taget hjem. Nu ligger jeg i min seng og tænker meget over hvad det var hun sagde til mig... Kan ikke forstå han er player også alligevel jo.

Det sidste jeg husker er at jeg lå i min seng og tænkte på nogle ting.
Det værste er at det allerede er morgen, så jeg går ned i køkkenet og tager noget og spise.
Skynder mig op på mit værelse og skifter tøj og gør mig klar.
Jeg står nu på den anden side af døren og skal gå i skole jaaaa gå i skole, og der er mega langt og det er mega koldt, men ja jeg skal nok klare det.

Imens jeg går kan jeg lige pludselig høre nogle der dytter. Jeg kigger ud mod vejen og ser kasper og nogle andre lækre drenge sidde inde i bilen.
"vil du have et lift?"
"ehhh"
"du må gerne svare idag"
"ehm ja"
"fedt sæt dig ind"

Nu sidder jeg så i Kaspers bil sammen med nogle andre, men jeg sidder vist ved siden af en der hedder Martin, og det værste er at han bliver ved med at kigge på mig. Til sidst bliver jeg nød til at spørge.
"har du aldrig set en pige før? Hahaha"
"jo, men du lækker"
"tak! Du hellere ikke selv værst"
Kan mærke jeg begynder og rødme.

Jeg stiger ud af bilen og lige pludselig kan jeg mærke en slå mig i røven.
"go røv" er der en der siger og jeg kan genkende den stemme, det kasper.
Jeg ved ikke om jeg skal blive sur eller?
Men jeg ved ihvertfald  at jeg begynder og rødme..... Typisk mig, nu ligner jeg sikkert en tomat...

Luna's Nye StartWhere stories live. Discover now