Kaspers hus☝️
Jeg stor nu ude foran Kaspers hus og venter på ham.. Ved godt det er lidt dumt når jeg lige har afvist ham, men altså jeg ved ikke hvor jeg er og jeg vil spørge om han ikke ville køre mig hjem selvom jeg ikke rigtig gider hjem til min forældre."hvad laver du her?" høre jeg en stemme sige og ved med det samme at det er Kasper.
"ehm jo det er fordi jeg vil spørge om du ikke vil køre mig hjem?"
"selvfølgelig sæt dig ind"
"virkelig vil du gerne køre mig?"
"ja selvfølgelig.... Hvis du giver mig et kys"
"kasper jeg har sagt at jeg ikke kan kysse dig, altså jeg ville gerne, men noget siger mig at jeg ikke burde."
"intet kys, ingen tur"
"fint"
Han smiler sit sædvanlige player smil. Jeg står foran ham og han gør sig klar til at kysse mig.
"jeg går bare hjem så.."
Kasper kigger underligt på mig...
"vent hvad!!!?"
"du hørte mig jeg går hjem selv"
"fint sæt dig ind"
"tak"
Nu sidder vi i Kaspers bil på vej hjem til mig. Der er en akavet stemning, men jeg kan ikke holde det ud mere...
"kasper?"
"Luna?"
Han kigger ikke engang på mig...
"hallo undskyld at jeg ikke vil kysse dig, men altså jeg kan bare ikke"
"det fint"
"nej det er jo ej! Det kan jeg jo se"
"Luna stop!"
Jeg fik et chok havde ikke regnet med at han ville reagere sådan?
"undskyld Luna, men altså hvordan tror du det er når en man rigtig godt kan lide. Ikke viser de samme følelser for en selv?"
Jeg blev helt tom indeni, vidste ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Jeg sad bare helt stille og stirrede ud i luften.
Altså kasper har lige indrømmet han kan lide mig...." vi er her nu"
Jeg kommer til mig selv igen.
"nårhhh tak for turen kasper"
"selv tak, Luna?"
"ja?"
"ville du stadig med til festen på fredag?"
"ja klokken 18:00?"
"jo"
"ok vi ses kasper"
"ses"
Og med et var han væk.
Jeg tør næsten ikke åbne døren. Altså jeg løb jo væk fra mine forældre altså hvordan mon de reagere på at jeg er her nu...
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...