Jeg går nedenunder og sætter mig i sofaen, da min mor kommer ind i stuen.
"Luna, far og jeg har inviteret naboen over til aftensmad i aften, så gør dig klar"
"Hvorfor?"
"Fordi vi er nye her Luna, vi må give et godt indtryk"
"Men hvorfor kunne vi ikke bare inviterer dem overfor, de er i det mindste ikke nogle arrogante røvhuller"
"Luna, det er ikke til diskussion"
"Det er det vel ikke så, men Kasper kommer over senere"
"Sikke et chok"
"Moooorrr!!!"
"Undskyld, men altså jeg vil bare gerne have du brugte tiden med os andre i aften"
"Beklager, men Kasper kommer"
"Okay, men gør dig så klar"
Jeg går op på mit værelse og tager et bad. Lægger min makeup og finder noget tøj.
(Jeg ved godt at det ikke er sådan jeg har vist Luna så ud, men er blevet nød til at ændre det, da jeg ikke kan finde billeder af hende den anden)
Jeg kan høre det banker på. Jeg går nedenunder og åbner døren, Kasper står i døren, hvilket minder mig op at jeg har glemt at fortælle Kasper at vi skal spise middag med naboen.
Men det fortæller jeg bagefter.
Jeg krammer Kasper og gøre så han kan komme ind.
"Du ser godt ud, hvad skal vi?"
Er det første Kasper siger når han kommer ind."Min mor har inviteret naboen over, så hun bad mig om at gøre mig klar, hvilket betyder at du også skal spise med.
"Spændende"
"Ja, wuhu..."
Siger jeg sarkastisk."Hvad skal det betyde?"
Spørge Kasper forvirret."Bare vent og se"
Og med det gik vi op på mit værelse og han forklarede alt om hvorfor han var gået uden at sige noget, men tror ikke helt jeg hørte efter, jeg tænkte mere på at den her aften snart bliver ødelagt.
Og med den tanke banker det på."Luna åbner du?"
Råber min mor nede fra køkkenet.Jeg rejste mig op og Kasper fulgte med.
Jeg åbner døren og der kan jeg se Jake stå med hans mor og far, altså man kan hurtigt se, hvor han har fået udseendet fra, for hold da op.
"Hej, jeg hedder Maria og min mand her hedder Thomas og her har vi vores to børn Jake og Camilla"
Med den sætning kommer min mor ud i køkkenet.
ESTÁS LEYENDO
Luna's Nye Start
Novela JuvenilHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...