kærester eller?

37 0 1
                                    


Jake's pov.

"Jake..." svare Luna stille.

Det går op for mig nu, at det nok var for tidligt at spørge hende og jeg har sikkert ødelagt alt nu....Jeg er bare sådan en idiot..

Jeg stopper ikke øjenkontakten med hende. 

"Jeg vil rigtig gerne være din kæreste" siger hun glad.

Det største smil dukker frem på mine læber, jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre ad mig selv.

Luna står med armene om mig. Jeg løfter hendes hage og kysser hende, et Kys jeg aldrig vil glemme. Solnedgangen, vandet og den perfekte pige, hvad mere kunne man ønske sig.

 Solnedgangen, vandet og den perfekte pige, hvad mere kunne man ønske sig

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Luna's pov.

Dette øjeblik vil jeg sent glemme og ja, jeg har en kæreste nu, som jeg holder ubeskriveligt meget af. Kasper er i fængslet, på lige under en uge er der bare sket så mange ting, både gode og dårlige, men de førte mig frem til Jake, som jeg elsker utroligt højt. 


Vi sidder i bilen på vej hjem. Jake holder sin hånd på mit lår, mens jeg er pakket ind i jake's hoodie, som dufter syyyggt godt hahah. 

"Tror du jeg får den hoodie tilbage igen? ahah" spørge Jake grinende.

"Nix haha" svare jeg ham med et kækt smil.

Jake parkere bilen i hans garage, vi stiger ud og går ind til ham.

Både Jake's far og mor og Camilla er hjemme. 

"Hey i to, hvor har i været?" spørge Jake's mor smilende.

"Vi har været lidt rundt omkring" svare Jake hurtigt.

Camilla kigger mig intenst i øjnene.

"Hvorfor rødmer du Luna?" spørge Camilla grinende.

Hvilket får mig til at rødme endnu mere.

"Er der sket noget mellem jer 2? som vi burde vide?" spørge Camilla mig igen og griner.

"Det kan man da sige, den perfekte pige har lige sagt ja til at blive min kæreste" siger Jake med det største smil på hans læber.

Både Jake's mor, far og Camilla kigger chokeret på os, men det ændres hurtigt til smil.

"Jamen, det er vi da glade for at høre" Smiler Jake's far.

Camilla siger ikke noget. Hun sidder bare på en stol og stiger på os. 

"Luna kan vi lige snakke os to?" spørge Camilla mig seriøst.

"Ja, selvfølgelig" svare jeg nervøst.

Camilla går forrest op på hendes værelse, mens jeg er lige bag hende. Hun lukker døren efter os og vender sig med fronten mod mig. Hun kigger seriøst på mig, hun trækker ikke en mine, jeg prøver at smile til hende, men intet virker. Jeg begynder og blive i tvivl om det overhovedet var en god ide at gå efter hende. Men man kan altid være bagklog. 

"Nå Luna, dig og jake?" starter hun ud.

"Ja" svare jeg smilende. 

Endelig kommer der et smil frem på hendes læber. Hvilket gør mig lidt mere tryg.

"Luna, du skal vide at jeg holder virkelig meget af min bror, men jeg holder os virkelig meget af dig, selvom vi ikke kender hinanden særligt godt, så har du meget mere personlighed, end dem min bror plejer at være i seng med, hvilket betyder at du teknisk set er hans første kæreste. Det jeg prøver at sige er, at min bror virkelig holder af dig, men han er ikke vant til det her kæreste halløj, så hvis han laver en fejl, så være sød at tænke på at give ham en chance til. Han kan virkelig godt lide dig, og det vil knuse ham, hvis han ødelægger det i to er igang med at starte op." siger hun seriøst.

"Det vil jeg huske på, fordi jeg holder virkelig også meget ham. Han har været en bedre kæreste i den her time, end min ekskæreste var de sidste 4 uger af vores forhold." siger jeg smilende.

"Det er jeg glad for at høre"

Med den sætning gik vi nedenunder igen. Jake fulgte mig med øjnene, da jeg gik hen til ham. 

"Hvad snakkede i om?" spurgte han ligeså snart jeg kom hen til ham.

"Pigeting" svarede jeg ham grinende tilbage.  

Klokken var blevet mange og vi lagde os op i Jake's seng. Vi så en film, som ikke var specielt spænende. Jeg kunne mærke Jake's hånd gå fra min talje og længere ned. Jeg Kiggede Jake dybt i øjnene.

"Det er okay hvis du ikke vil?" spørge han.

jeg svare ham ikke. Jeg sætter mig op på hans mave og bukker mit hovedet ned til hans, vi begynder at kysse. Han får forsigtigt taget min trøje af under kysset, hvor jeg bagefter for taget hans af. Jake løfter mig op og ligger mig på ryggen, hvor han bagefter ligger sig oven på. han knapper mine bukser op og for hevet dem af mig. Jeg begynder lige stå stille af knappe hans op, mens han klare resten. Han finder et kondom i skuffen, ved siden af hans seng. Han trækker dynen over os og for taget kondomet på. Han tager mine trusser af og går lige så stille igang.  Støn begynder lige så stille at undslippe mine læber. Vi fortsatte et stykke tid, indtil Jake kom, han trak sig lige så stille ud og lagde sig ved siden af mig. Jake lagde en arm om mig og trak mig ind til ham. Der gik ikke lang tid inden vi begge faldt i søvn. 

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 09, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Luna's Nye StartDonde viven las historias. Descúbrelo ahora