Akavet

393 7 0
                                    

Billede af James☝🏻
Jeg kommer ind af døren og ser hurtig Mille... Som står og snaver en eller anden fyr, da jeg kommer tættere på kan jeg se det er en af Kaspers venner.
"hej" siger jeg og Mille skynder sig at kigge på mig.
"hej" nu begynder hun at rødme, og forresten hun er virkelig nuttet når hun rødmer.
"hvem er det?" spørg jeg da det begynder og blive lidt akavet.
"nårhh det er James"
"nå hej James"
"hej" siger han og går...
Nå tak for snakken tænker jeg hahaha
Første Time vi skal have naturfag juhu.... Vent mente buhu jeg hader naturfag.
Jeg kommer ind i klassen og sætter Mig på min plads.
Har jeg sagt at jeg sidder ved siden af Maja. Nårhhh ja det har jeg, men ja det ikke særlig sjovt kan jeg lige hilse og sige. Læren kommer ind og fortæller vi skal være i grupper af 2.. Jeg tænker yes og kigger over på Mille, men så siger læren.
"men jeg har valgt grupperne"
"øvvvv" siger hele klassen.
"første gruppe er James og Mille"
Jeg kigger hen på Mille som rødmer.
"anden gruppe er Luna og Kasper"
Jeg tænker fuck hvor akavet, men kigger ned på kasper som bare smiler til mig.
Jeg høre ikke resten af grupperne, men jeg aftaler med Kasper at vi går ud på gangen og laver det.
Vi sidder nu ude på gangen, og får ikke rigtig lavet noget, men vi får ihvertfald snakket om nogle ting.
"Skal du med til festen på fredag?"
Jeg tænker sådan lidt hvilken fest??
"Hvilken fest?"
"Festen hjemme hos James?"
"Altså jeg er ikke blevet inviteret så nej"
"Ved du hvad så invitere jeg dig"
"Ehm okay"
"Jeg henter dig klokken 18:00 på fredag"
"Okay"
Timen slutter med at Kasper og jeg ikke har lavet noget som helst, vent jo... vi har snakket, bare ikke om opgaven

Luna's Nye StartWhere stories live. Discover now