Det Løgn?!

220 2 0
                                    

Maja igen på billede☝️
Mille åbner døren og løber hen til mig og omfavner mig...

" søde Luna det skal nok gå jeg er her for dig...."

"nejjjj jeg kan ikke mer"

Og med det samme viste jeg beskederne med Maja, Kasper og jeg. Hun sad bare med åben mund og kunne ikke sige noget, men endelig fik hun sagt noget.

"Luna det jeg virkelig ked af.. Han er ikke det værd og det skal du huske på...."

"jaer"

Jeg sidder i min seng om aftenen. Mille er taget hjem og jeg ligger bare og ser Netflix og græder....

Dagen efter

Jeg vågner, og har virkelig ikke lyst til at tage i skole. Ikke efter alt det der skete i går, men jeg gør det alligevel for at vise at jeg ikke er svag, men det ved jeg godt at jeg er, men jeg vil ikke have at andre også ved det.

Jeg er på vej til skole og kan virkelig ikke klare det.
Jeg åbner døren til skolen og ser hurtigt Mille. Hun giver mig et kram.

"det skal nok gå søde"

"det håber jeg"

Vi går ind i klassen, men jeg skal jo selvfølgelig sidde ved siden af Maja. Jeg kan næsten ikke overskue og skulle det.

"blev du glad for billedet i går?"

Hun gør bare alt for at knække mig....

"luk nu bare røven"

"hør du selv uden om det du startede med at lægge dig ud mod mig..."

Jeg svare hende ikke, men sætter mig bare ned.

Læren kommer ind og siger at vi skal arbejde i de grupper vi var blevet sat i, altså i sidste uge og det var selvfølgelig kasper.....

Kasper og jeg sidder ude på gangen, og ingen af os siger noget.

" hør her Luna. Jeg syntes ikke jeg har gjort noget forkert, altså jeg ved godt at jeg kysset hende pigen, men jeg har jo sagt undskyld, altså hvad kan jeg ellers gøre?"

Jeg får næsten et chok da han begynder og snakke, men jeg gider ikke og svare ham.

"Luna hvad er det jeg har gjort"

"hvad det er du har gjort du kysser med en pige og siger undskyld og undskyld det fint, men bare fordi jeg ikke tager dig tilbage begynder du krafdedme også og kysse med Maja!!"

Skriger jeg nærmest for jeg er virkelig ødelagt inden i.

"kysset maja. Det har jeg sgu ikke gjort hvor siger du det?"

"fordi maja sendte et billede af det igår!"

"må jeg så se billede, fordi jeg har krafdedme ikke kysset med Maja!"

Jeg viser billede til ham og han kigger bare underligt på mig....

"hvad er der kasper?!"

"det der billede er taget før du kom til skolen, altså da mig og Maja var sammen."

"så det er ikke taget igår?"

"nej det bare maja der prøver og lægge os ud mod hinanden"

Jeg føler mig rigtig dum lige nu, men det ændre stadig ikke på at han har kysset med hende den anden, men nu ved jeg ihverfald at jeg skal have fandt i maja, og det kan kun gå for langsomt.

Luna's Nye StartWhere stories live. Discover now