Billede af Johanne☝️
Efter jeg havde fortalt kasper at Mike var min ex-kæreste, så ændrede hans ansigts udtryk sig rigtig meget..."men Luna du føler ikke for ham nu vel?"
"nej selvfølgelig ikke jeg har jo dig!"
"men det bare...."
"kasper stop Mike var mig utro med min bedste veninde, så jeg tror ligesom ikke bare jeg føler for ham igen."
"nå okay, men hvordan kunne han være utro med en fantastisk person som dig?"
"ja kasper spørg dig selv, fordi du gjorde det samme, men du prøvede og gøre det godt igen, Mike prøvede ikke engang"
"nå, men okay skal vi gå ind igen"
"ja"
Da vi kommer ind i klassen ser jeg at alle pigerne står rundt om ham og jeg kan ikke lade hver med at rulle øjne af dem....
"men jeg kender Luna"
Kan jeg lige pludselig gøre Mike sige. Jeg kigger nervøs op og ser at alle pigerne og Mike kigger på mig.
"hvorfra?"
Siger Johanne. Johanne er en af Maja' håndlangere/ en af plastic tøserne
"hun gik på min gamle skole og vi har været... "
Mike noget ikke at sige mere før jeg afbrød ham.
"sidemakkere mange gange"
Hvad? Jeg skulle hurtigt sige et eller andet.
"jeg mener kærester, men okay"
Alle pigerne kiggede på mig. Jeg tænkte bare hvorfor skulle du sige det Mike, kunne du ikke bare holde det for dig selv.
"har du været kærester med Luna?... Ad!"
Kom det flabet fra Johanne.
"ja han har! Og Johanne du siger ad til mig. Det er da ikke mig der skal have ansigtet fyldt med Matas, og det sidste det er ikke mig der løber i røven af Maja hele tiden!"
Halv råber jeg bare.
"hvem er maja"
Typisk Mike og spørge om det.
"det er den største luder, undskyld mit sprog jeg nogensinde har mødt"
"nå så minder hun da lidt om dig Luna"
Jeg stod bare med åben mund, altså hvordan kan han sige sådan noget om mig, altså jeg ved godt at jeg sagde det samme om maja, men sgu da ikke lige i ansigtet på hende.
"Mike drop det det smart ass Pis, og skrid ud med dig hvis du ikke kan andet end at svine piger til! "
Kan jeg bare høre kasper råbe nede i den anden ende af klassen. Jeg tænkte bare tak kasper, fordi du hjalp.
Mike rejste sig op og gik hen til Kasper. Han stod nu foran ham.
Bang. Der var noget der ramte gulvet jeg kiggede derhen og så.....
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...