"hvorfor er kasper Bortvist?!"
Skreg jeg bare, da rektoren vendte stolen om og kiggede seriøst på mig.
"undskyld. Men jeg forstår det ikke?"
"fordi kasper startede det hele"
"det var da ikke kasper det var Mike!"
"og kan du bevise det?"
Jeg tænkte mig om...
"ja fordi at der blev sat en seddel rundt. Da den kom til mig blev jeg ked af det. Løb ud på toilettet. Kasper ville hjælpe, men jeg gad ikke have hjælp der. Han løb ind i klassen også skete det som der skete."
"men Luna du har ingen beviser."
"det har mike da hellere ikke!"
"beklager Luna, men hele klassen siger at Mike har ret, og at der ikke var en seddel der kørte rundt i klassen, men at du spillede så kasper havde en grund til det han gjorde"
"og du tror på dem, men ikke på os!"
"beklager Luna"
Jeg blev så sur. Indtil jeg kom i tanke om,at jeg havde seddelen i lommen.
"kasper og jeg har ret og her er beviset"
Jeg gav rektoren seddelen og hun læste den.
"ja Luna det kan jeg godt se at det var ikke særlig pænt skrevet, men er du sikker på at det var Mike?"
"nej, men det var enten Mike, Maja eller Johanne"
Døren lukkede og jeg kiggede bagud. Det var kasper der kom ind.
"ehm luna?"
"jaer?"
"hva' stod der enlig på seddelen"
Jeg kunne mærke et niv i maven da kasper spurgte mig om hvad der stod på seddelen.
"er det ikke lige meget kasper?"
"nej Luna jeg vil gerne vide det"
"okay der stod.
Hey luder, tænk du tror at en som kasper vil være sammen med en som dig, altså han er sikkert kun sammen med dig, fordi han gerne vil i seng med dig, men jeg forstår det sgu ikke, altså helt ærligt du burde bare skride af helveds til, og aldrig komme tilbage, fordi så vil alle være glade, også selv kasper ville være glad.
Ses luder!
Hilsen ................. "" Luna du skal ikke tro på hvad de siger, altså jeg er sammen med dig, fordi jeg kan lide dig og ikke fordi jeg bare vil i seng med dig. Du den bedste pige jeg nogensinde har mødt, inderligt jeg elsker dig af hele mit hjerte"
"tusind tak kasper, jeg elsker også dig af hele mit hjerte"
Han gik hen til mig og gav mig et kys.
"ehm undskyld jeg afbryder, men jeg vil bare sige, at Kasper du er ikke Bortvist, men hvis i gider og sende Mike, Maja og Johanne herop så kunne det være dejligt, eller ved i hvad jeg kalder den op i højtaleren, det er så sjovt at bruge den hahahahah."
"hahahah tak rektor"
Sagde kasper.
Vi gik ned mod klassen og hørte rektoren tale i højtaleren. Vi kunne se Mike, Maja og Johanne komme ud af klassen."hvad har i sagt, og er du ikke Bortvist kasper?!"
"nej Mike jeg er ikke Bortvist, men jeg tror mere du er tæt på at være ude af den her skole, så jeg håber ikke vi ses igen!"
Mike gik og de andre gik og Kasper og jeg fulgtes hen til klassen og satte os ned bagerst hvor vi sad inden det hele startede.
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...