Efter alle de skoler jeg har gået på, så er det her helt klart en blanding mellem godt og ondt, altså jeg har aldrig grædt så meget som jeg har her på denne skole.
Kaspers pov.
Jeg ser at der går en seddel rundt i klassen og lige pludselig ender den ved Luna. Hun stirre på seddelen og jeg kan se hun begynder og græde. Jeg skulle til at Spørge hvad der var galt, men hun tager papiret og skynder sig ud af klassen. Jeg sidder lidt i tvivl nu om hvad det var der stod og hvad det er jeg skal gøre nu.Jeg kan høre at alle i klassen begynder at grine, imens jeg bare sidder her og ikke aner en skid.
Jeg rejser mig op og løber ud ad døren. Jeg prøver og se om jeg kan se Luna, men hun er væk jeg åbner døren til pige toilettet og kan høre at der er en der græder.
Jeg ved med det samme at det er Luna."Luna mus hvad sker der?"
"ikke noget kasper!"
"jeg kan jo se der sker noget. Kan du ikke fortælle hvad det er så jeg kan hjælpe dig."
"nejjjj! Kasper ingen kan hjælpe mig denne gang okay!!!!"
"Luna jeg vil gerne prøve"
"kasper nej"
Jeg skynder mig ud af døren og ind i klassen.
"hva' stod der på den seddel?!"
Råbte jeg højt i hele klassen, så alle fik et chok.
"rager ikke dig kasper"
Høre jeg bare mike's stemme sige. Jeg kunne virkelig godt slå den dreng ned, men holder temperamentet nede.
"jeg prøver igen hvad stod der på den seddel!?"
Råber jeg endnu højere.
"kasper du"
"Mike luk røven!!"
Gider ikke høre på hans smart ass stemme mere.
"forhelvede sig nu bare hvad der stod"
"der stod bare noget om en person her indefra"
Sagde maja.
"woooww det er jeg godt klar over, fordi person sidder ude på toilettet er ret så ked af det nu!"
"ha! Det har hun fandme godt af"
Siger Majas skinger stemme.
Jeg går hen til Majas plads og står foran hende. Og giver hende den største lussing jeg nogensinde har givet til en.
Mike skynder sig og rejse sig op og slå mig i ansigtet med sin fede knytnæve.
Jeg slog endnu hårde igen. Der gik ikke lang tid før lærerne havde stoppet os, men det tror jeg også var godt ellers havde han ikke været her lige nu.
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...