Kjolen☝️
Det er fredag eftermiddag og vi har lige få fri fra skole. Jeg skynder mig ud af døren og hen til Kaspers bil, ja jeg glemte og sige at Kasper vil køre mig hjem idag, så jeg ikke behøvet at gå. Hvor heldig har man lov at være."hej"
"hey smukke sæt dig ind"
"tak"
Shit jeg syntes turen gik hurtigt.
"vi ses klokken 18:00 smukke"
"vi ses Hotte"
Jeg grinte lidt af mit svar og steg ud af bilen. Jeg vinkede farvel til Kasper og skyndte mig ind i huset.
Klokken er nu 17:00 og jeg vil begynde og gøre mig klar, fordi indtil videre har jeg bare set Netflix, men jeg må se og gøre mig klar jeg finder den kjole frem min mor havde købt til mig, som en undskyldning for at de ikke troede på mig, så den tager jeg på.
Klokken er nu 17:50 og jeg er færdig med at gøre mig klar. Jeg stillede mig ned i stuen og pludselig går ringeklokken. Jeg åbner døren og ser en endnu Hottere kasper. Jeg troede ikke det var muligt at han kun se bedre ud, men jeg tog fejl.
"wow smukke! Er du klar til at gå"
"selvfølgelig"
Vi sad nu i Kaspers bil på vej til James's fest.
Vi åbner døren og lugten af alkohol og sved og den slags kommer lige hovedet på mig, fy for satan!.
Men jeg fortsætter ind af døren og ser Mille og.... Maja stå og snakke?
Jeg går der hen og høre lidt af samtalen."hør her Mille, få din ustyrlig veninde til at holde op med at gå efter kasper, fordi han er min"
"hør her maja. Det er dig der er ustyrlig, fordi Du kan ikke andet end at kneppe alt det med en puls!"
Det sidste skriger Mille bare, men jeg skynder mig derhen.
"maja bland Mille uden om dine problemer, og sig alt det du lige sagde til Mille... Ja sig det lige til mig"
"ohhh hej Luna.... Ehm jo det kan jeg sagtens, men jeg vil hellere sige det her hold dig væk fra min kæreste!!!!"
"1. Han er ikke din kæreste
2. Det ham der går hen til mig
3. Han kan lide mig imodsætning til dig.""Luna det ikke sidste gang du høre fra mig"
Jeg kan se at Kasper har hørt det hele og kommer hen til mig....
"hvaaaa Luna er det kun mig der kan lide dig?"
"nej"
Han løfter min hage Og begynder og kysse mig, og jeg kyssede med. Det var et fantastisk kys, og det endte med at vi snavede.
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...