Jeg ligger i min seng, og ser Netflix, fordi jeg fik lov og blive hjemme fra skole, fordi mine forældre gerne vil passe på mig, så de har også taget fri.
Jeg går ned til dem efter min film er færdig.
"kan vi ikke lave noget sammen?"
Får jeg endelig sagt.
"ehm jo vi kunne tage ud og spise?"
Siger min mor.
"ehm jaaaaaa"
"godt så går vi nu, hent din far, så går jeg ud og starter bilen"
Jeg skyder mig ind på min mors og fars værelse og ser min far ligge i sengen med åben mund, og reagere ikke på at jeg åbner døren, og tænder lyset.
"far?"
"far?!!"
Jeg begynder og blive nervøs da han ikke svare mig.
"far!?????!!!"
Skriger jeg til sidst, og han vågner med et sæt heldigvis.
"hvad sker der? Brænder det?"
"nejjjj selvfølgelig ikke? Men vil du med du og spise?"
"ja selvfølgelig jeg kommer nu"
Vi sidder nu i bilen og er på vej ud og spise......
(springer lige alt det der spise halløj over)
Jeg sidder i min seng igen. Efter jeg har været ude og spise. Jeg begynder og blive lidt træt, og til sidst falder jeg bare i søvn.
Jeg vågner næste dag ved at min mor kalder på mig, fordi ja jeg har fået lov at tage i skole idag, og jeg glæder mig til at se kasper igen.
Jeg står nu foran skolen, og tænker ikke så meget over hvad jeg laver, før jeg støder ind i en? Det er selvfølgelig Mille.
"hov undskyld"
Skynder hun sig at sige, men jeg går bare forbi hende.
"Luna kan vi ikke godt snakke?"
Jeg ignorere hende....
"Luna?"
"nej Mille jeg har intet og snakke med dig om...."
"men kan vi ikke bare...."
"nej"
"Luna?" hun begynder og græde..
"fint!"
"tak efter skole?"
"ehm okay?"
Jeg går til time og ser vi har fået nye pladser, altså nu sidder jeg da ikke ved siden af Maja eller Mike, men selvfølgelig sidder jeg ved siden af Johanne.
"lorte plads"
Hvisker jeg men desværre høre Johanne det."lorte plads, alle vil sgu da sidde ved siden af mig, imodsætning til selvmords tøssen."
Ej min verden faldt sammen da hun sagde det...
"er det virkelig det eneste du kan sige!? Ja jeg prøvede og begå det, men det giver dig ikke ret til at sige det, og der var grunde, som du ikke skal vide, og det mindste sidder du ikke ved siden af en luder, som jeg gør"
Hun svare ikke, men kigger bare den anden vej, fordi hun skal krafdedme ikke tro hun et noget. Dagen går og jeg kommer ud og ser Mille, åhhhh nej hende skulle jeg jo også snakke med.
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...