Viktoria☝️
Altså jeg ved ikke helt om jeg har ondt af Mille, fordi hun vil jo bare gerne være populær, måske skal jeg finde hende efter skole og sige undskyld, for det der er sket..... Arghhh glem det! Hun skal sgu ikke have en undskyldning, men jeg står i den uheldige situation, at jeg ikke har nogle pige venner??
Jeg må finde nogle.....
Men senere nu har vi time."goddag elever.
Jeg har spændende nyheder, fordi der starter nemlig en ny pige i klassen idag og jeg vil have i tager godt imod hende"Jaaaa hvor heldig kan man lige være, altså her er chancen for at få en ny veninde.
Pludselig åbner døren og en blondine kommer ind, og det første jeg tænker er at hun skal være min veninde.
"hej du må være Viktoria"
Siger læren."ja det mig"
"ehm du kan sætte dig ned ved siden af Luna, da hendes sidemakker ikke er her lige nu"
Viktoria kigger rundt i klassen og ser lidt forvirret ud.
"jeg er Luna"
Siger jeg og rækker hånden i vejret.Hun gik ned og satte sig ved siden af mig.
"nå nu er vi her alle, næsten, men i denne uge skal i lave en fremlæggelse om den franske revolution, og i skal være sammen med jeres sidemakker"
Da vores lære havde sagt det blev jeg vildt glad, fordi nu kan jeg jo snakke med Viktoria.
"skal vi sætte ud på biblioteket? "
"ehm ja det kan vi godt"
"okay det er denne vej"
Vi sad nede på biblioteket og vi faktisk færdige, fordi vi arbejder så godt sammen, så nu sidder vi bare og snakker, om alt mellem himmel og jord, indtil klokken ringer og vi har pause.
"ehm vil du sidde sammen med mig og min kæreste til frokost?"
"ehm ja selvfølgelig"
Så nu sad kasper, viktoria og jeg ude i kantinen og spiste indtil maja stod foran vores bord.
"ehm hvad fanden er du for en klam en?"
Sagde maja til Viktoria og jeg kunne se at Viktoria blev ked af det."det samme som dig maja, hun er bare køn, altså noget du ikke kender til"
Maja og Viktoria kigger overrasket på mig.
"hvem har sagt du skal blande dig Luna?"
"skrid nu bare maja"
"nej jeg snakker lige med din veninde, når nej sådan nogle har du jo ikke"
"hun har sikkert flere end dig, altså du kan ikke andet end at snakke grimt til folk, og lige så snart du får modstand kan du ikke en skid!"
Sagde Viktoria. Og jeg blev overrasket over at hun faktisk turde, altså det er der ikke mange der tør.
"hør her du skal ikke tro du er noget, fordi det er du bestemt ikke!"
"skulle komme fra dig, som Tror hun ejer det hele, men ikke ejer en skid"
Jeg kunne se vreden i Majas øjne da Viktoria fik sagt sætningen færdig, men det endte heldigvis med at Maja skred til sidst.
"hold da op piger i går til den"
Kom det fra Kasper, altså jeg havde lige glemt at han også var der."ja piger er ikke nogle bløddyr"
Sagde jeg."rigtigt"
Sagde Viktoria.Og med de ord og den dag der var slut vidste jeg at jeg havde fået en veninde eller måske en bedste veninde.
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...