Jeg kigger derhen og der ser jeg kasper ligge på gulvet med næseblod. Jeg løber hen og skubber Mike væk. Sætter mig ned på hug.
"kasper er du okay?"
Han svare ikke...
"kasper!"
Læren kommer løbende herhen og ser kasper ligger på jorden. Han skynder sig og få fat i en ambulance og fat i andre lærere og rektoren.
Jeg ser kasper blive båret væk.
Jeg kan mærke tårerne begynder og trille ned ad mine kinder. Jeg kigger hen på Mike, som bare står og smiler. Jeg går hen til ham.
Han kigger bare ind i mine øjne."Luna hvorfor ser du sådan på mig?"
"hvorfor tror du? Du har lige slået min kæreste ned!"
"Luna... Han var jo selv uden om det"
"ikke en skid han var. Han bekymre sig bare om andre imodsætning til dig, som bare pisser på andre. Håber krafdedme snart der sker karma mod dig"
"Luna slap af. Dine kæreste klare den og hvis ikke, så har du jo mig"
Jeg gav ham den største lussing jeg nogle sinde har givet til en. Han tager dig til kinden.
"hvad skulle det til for?!"
"idiot!"
Råber jeg ind i ansigtet på ham og går.
Jeg ser Mille stå henne i hjørnet. Jeg løber hen til hende og begynder og græde.
"Luna mus hvad er der galt"
Efter jeg havde fortalt alt hvad der var sket, tog hun mig ind i sit kram, da der var en der prikket mig på skuldren. Jeg vendte mig om og så Mike stå der med sit selvfede smil.
"hva' vil du?!"
"hør Her Luna jeg er ked af de ting jeg har sagt og gjort"
"ja Mike det lidt forsent og være ked af det nu. Du kan ligesom ikke ændre det"
Da Mike ser Mille, kommer hans player smil frem igen.
"nå hvad hedder sådan en yndig pige som dig?"
Jeg var ved at brække mig af hans ord til Mille.
"rager ikke helt dig"
Jeg havde ikke forventet af Mille ville svare det. Jeg havde regnet med at hun ville falde i mike's spil, men det viser bare hvor god en veninde hun er.
"hvorfor så flabet smukke"
"lad hver med at kalde mig smukke, kom Luna skal vi gå?"
"ja"
Jeg kigger tilbage og der står Mike med åben mund og bare kigger på os gå væk....
YOU ARE READING
Luna's Nye Start
Teen FictionHvordan er det at starte på en ny skole? Luna starter på hendes nye skole og møder en masse nye mennesker, nogle bliver mere bekendte end andre, men hvem kan man enlig stole på, når hemmelighederne dukker frem og jalousien overtager. Er Kasper den L...