Efter Festen?

277 7 0
                                    

Senere til festen spurgte kasper om jeg ikke ville med hjem til ham og jeg sagde selvfølgelig ja. Så nu sidder vi i bilen på vej hjem til Kasper.

Vi ligger i hans seng og kysser, men kysset ændre sig hurtigt til et snav og snavede ændre sig hurtig til jaaaa. Han trækker kjolen op over mig. Jeg trækker hans bukser ned og lige pludselig lå han oven på mig og var igang med at få den op i mig. Det var dejlig. jeg begyndte at stønne og det samme gjorde han. Det varede i noget tid indtil vi begge kom, og det var først der det gik op for mig at jeg havde mistet min mødom. Nu ligger vi begge under dynen i vores undertøj jeg ligger mig helt ind til ham.

"jeg elsker dig"

Jeg begyndte og rødme.

"jeg elsker også dig"

Det endte bare med at vi lå der i sengen og faldte i søvn.

Jeg vågner ved at jeg kan høre en snorke. Jeg tænker hurtigt det er Kasper og begynder og grine.
Lige indtil han vågner.

"hvorfor griner du?" siger han med sin hæse morgen stemme.

"du snorker virkelig højt"

"hahahahah"

Vi begynder begge og grine og jeg ved enlig ikke hvorfor, fordi det var jo enlig ikke engang sjovt. Vi går ned i køkkenet og finder noget morgenmad. Og sætter os ind i stuen og ser Netflix.
Jeg ligger helt op ad ham, jeg tror faktisk ikke jeg kan komme tættere på, men jeg føler mig så tryk.

Klokken er 14:00 og jeg spørg om kasper ikke vil køre mig hjem og han svare selvfølgelig ja. Så nu sidder vi igen i hans bil.

Nu er vi så hjemme hos mig.

"tak for turen"

"så lidt, hov vent Luna er vi sammen nu?"

"jaaa det tænker jeg"

"super ses skat"

"ses Hotte"

Nu ligger jeg bare i min seng og ser Netflix.

Luna's Nye StartWhere stories live. Discover now