Korayın attığı mesajın tüm ss lerini olduğum tüm gruplara atmıştım.
"Çatlayın da patlayın eniştenizle ilk tohumlar atılıyor alüüğğğ."
Telefonun ekranını kapatıp mesajları beklemeye başladım.Bildirim geldiğinde kızlar tebrik etmişlerdi.Ama bizim kızların grubuna girdiğimde...
Selin Korayla Tüyapta çekildiği fotoğrafı atmıştı.Direk Selini aradım.Kahkaha atarak açtı.
"Sen kim köpek benim Korayımla fotoğraf çekilmek?"
"Cumartesi gelseydi sen de çekilirdin."
Olay şöyle gelişmişti.Selin hanım cumartesi günü Tüyapa gidip Koray ile birden fazla fotoğraf çekip bir de üstüne üstlük konuşmuştu onunla.Ama ben Pazar günü gittim ve gittiğimde gelmemişti.
"Khapat telefonu sinirim bozuldu."
Selinin kahkahası geldiğinde gözlerimi kıstım.
"Selin eğer 5 saniye içinde telefonu kapatmazsan sana yeni indirdiğim hint filmleri yok."
Ve telefon saniyesinde kapandı.Kahkaha attım.Korayın profiline girdiğimde yeni video atmıştı.Tekrar tavukluydu.Ama cidden acayip komikti.Storylerine girdim.Videosunu haber verdiği storye direk cevap yazdım.
"Koptum ghghnmv"
Tam telefonun ekranını kapatacağım sırada instagramdan mesaj geldi.
"Bir de bana sor.Çekerken aşırı eğlendim."
Bu sefer mesaja yetişmiştim.Gülerek cevap yazdım.
"Zaten eğlendirmenin amacı kendin eğlenirken karşıdakini de eğlendirmek değil midir? ;)"
Görüldü olduğunda 'yazıyor' ifadesi çıkmıştı.
"Vayy."
"Sende bir ara bunlarla uğraşmış gibisin."
Yazdığı şeye gülümsedim.
"Hayır.Ama hikaye platformunda hikayelerim var.Orada bazen komik bölümler yazıyorum oradan biliyorum."
Yazdığı şey nefesimi tutmama sebep olmuştu.
"Okumak isterim."
"Linkini atarsan okuyabilirim."
Öylece telefona bakıyordum.En sonunda kafamı başka tarafa çevirdim.
Ama Korayı öyle bırakamazdım.Direk hikayelerimin linklerini attım.
"En kısa zamanda okuyacağım ;)"
Şu göz kırpmayı atmasan olmaz değil mi zalımın oğlu?Aa yok Reyhan teyze zalım değil geri aldım lafımı.
*************
Akşam olduğunda Koraydan mesaj gelmişti.
"Hepsine kısa kısa baktım.Kalemin biraz amatörce ama güzel."
Gülümseyip teşekkürler yazdım.
"İsmin Seda değil mi?"
"Evet."
"Seda ben bu hafta içinde İstanbula geleceğim ve orada bir süre kalacağım.İstersen buluşabiliriz."
Gözlerimi pörtleterek ekrana baktım.
"Sen İstanbulda olduğumu nereden biliyorsun?"
'yazıyor' yazısı çıktığında derin bir nefes aldım.Yazdığı şeyi görünce nefesim boğazımda kaldı.
"Profiline girip Gmtal'yi görüp birazcık araştırmış olabilirim belki dfgh ;)"
Allahım.Koray beni stalklamış mı şimdi?
"Sen beni mi stalkladın?"
"Adefghjk"
"Belki.Ee buluşuyor muyuz?"
Gözlerimi kapatıp elimi klavyenin üstünde gezdirdim.
"Tabiki de."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...