Seda
Koray içeri girdiğinde Yusuf abiye sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Senin burada ne işin var Yusuf?"
Ayağa kalkmaya çalıştım ama tek ayağımın üstünde durabiliyordum anca.Yusuf abi bir an bana baktı.Sonra da Koray'a döndü.
"Asıl senin ne işin var burada?"
"Soruma soruyla karşılık verme." deyip Yusuf abinin üstüne gittiğinde kavga çıkacağını anlamıştım.
"Koray.Yapma."
Dediğim şeyle bana bakmamıştı bile.Koray Yusuf abinin gözlerine bakarak konuşmuştu.
"Uzak dur ondan.O benim."
"Ben kimsenin değilim." dedim ama umursayan yoktu.
"Durmazsam ne yaparsın Koray?"
"Durun artık." diye bağırmıştım ama yine takılmamıştım.
"Çok mu merak ediyorsun Yusuf?"
"Çok.Çatlıyorum meraktan."
Koray kafa attığında Yusuf abi bir iki adım geriledi ama hiç etkilenmişe benzemiyordu.Ayağa kalktım.Onların yanına gidecekken yere düşmüştüm.
"Durun artık." diye çığlık attığımda ikisi de bana dönmüştü.Sonunda takılmıştım.Yusuf abi yanıma gelecekken durdurdum onu.
"Yaklaşma.İkiniz de dışarı."
"Seda-"
"Dışarı dedim."
Koray bana bakmadan dışarı çıkarken Yusuf abi bir süre bana bakmıştı.
"Çıkacak mısın artık?" diye bağırdığımda dışarı çıkmıştı.Tekrar kafasını uzatmıştı.
"Evden birini çağırayım mı seni-"
"Defol." diye bağırıp yerdeki bir şeyi fırlattığımda son anda kurtulmuştu.
***************
Yatağımda oturmuş dinlediğim şarkıya eşlik ediyordum.
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım
Öğünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi
Özel önemli zannetmemGözlerim kapalı olduğu halde kapının açıldığını hissetmiştim.
Küçüğüm daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hala güvensizliğimGülümseyerek devam ediyordum.
Ne kadar az yol almışım
Ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan kocaman rengarenk
Geçici oyuncak zaferlerGözlerimi açtığımda kızlarla göz göze geldim.Yanlarında da Meriç,Murat ve Okan vardı.
"Senin sesin ne güzelmiş ya?"
Gülümsemiştim.
"Seda.Hiç YouTube kanalı açmayı düşündün mü?"
Elifsu'nun dediği şeyle afallamıştım.
"Kanal mı?"
"Evet.Benim senin gibi bir sürü arkadaşım var.YouTube'da müzik videoları çekiyorlar.Baya da iyi izlenme alıyorlar.Bir tanesi de belki tanıyorsundur.Ekin Beril."
"Tanıyorum.Ama ekipman yok ki."
"Şu ayağın bir iyileşsin seni Ekinle tanıştırırım.
************
Ayağım iyileşince Elifsu beni Ekin Beril'in yanına götürmüştü.Çok sıcak kanlı çok sevecen bir kızdı.Onun yardımıyla ilk videomu çekip YouTube'a yüklemiştim.
Ertesi gün telefonumun çalma sesiyle uyandım.Yusuf abi arıyordu.
"Sen neden beni arıyorsun ha-"
"Acil kanalına bak.Çabuk."
Yüklediğim video.Telefonu yatağın bir tarafına fırlatıp direk bilgisayarımı elime aldım.Girdiğimde...
Allahım.
Videom trendlerde bir numaraydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...