31.BÖLÜM

235 44 3
                                    

Yusuf

Elifsu ile içeri girdiğimizde herkes bize bakıyordu.

"Ne oldu?"

"Seda.Erken uyandı ve sinir krizi geçirdi.Tekrar uyuttular."

Koray'a baktığımda duvarı dibinde oturup ağlıyordu.

"Koray.Senin yüzünden mi oldu?"

Koray kafasını evet anlamında sallamıştı.

Yarım saat önce

Koray Seda'nın yanına girdiğinde sandalyeyi çekip oturmuştu.Bir süre yüzüne bakmıştı.

"Selam.Ben geldim."

Koray bir süre ne diyeceğini bilemeyerek etrafa bakmaya başladı.

"Senden özür dilerim.Tehdit olayını daha yeni öğrendim.Seni suçladığım için çok özür dilerim.Uyandığında beni affet olur mu?" deyip alnından öpmüştü.Tam çıkacakken sesini duymuştu.

"Koray."

"Buradayım." deyip elini tutmuştu.Seda yerinde doğrulacakken Koray durdurmuştu onu.

"Dur."

Seda bacaklarını geri atmaya çalıştığında bacakları hareket etmemişti.Kaşlarını çattı.

"Koray.Bacaklarım."

Koray yutkunduğunda Seda bir şeylerin ters gittiğini anlamıştı.

"Koray ne oluyor?"

"Bir şey yok.Yardım-"

"Bir şey var.Ne oluyor?"

Koray derin bir nefes aldı.

"Sakin ol ama."

"Koray söyler misin?"

"Sen,Elifsu ve Berfin kaza geçirdiniz.Kızlar iyiler merak etme.Ama sen...senin bacakların hasar almış."

Sedanın gözleri dolduğunda Koray kriz geçireceğini anlamıştı.Ona doğru yaklaştığında Seda çığlık atmıştı.Yanındaki sürahiyi ve bardağı fırlattığında Koray kendini dışarı zor atmıştı.

***

Ellerimi saçlarıma daldırdığımda Elifsu kolumu tutmuştu.Ona döndüm.

"Yusuf.Şimdi ne olacak?"

"Bilmiyorum Elif."

********************

Seda  

Uyandığımda normal odaya çıkmıştım.Bizimkiler de başımdalardı.Koray yanıma gelip elimi tuttuğunda direk elimi çekmiştim.Bana şaşkınlıkla bakmıştı.

"Seda.İyi misin?"

Yusuf abiye döndüm.

"İyi mi?İyi miyim sence?Ya sakat kaldım burada.Hala iyi misin diyorsun."

Doktor içeri girdiğinde hepimiz ona döndük.

"Geçmiş olsun Seda.İyi misin?"

Küçük bir kahkaha atmıştım.

"İyi olmadığımı anlayacak kadar aklınız vardır herhalde."

"Peki.İyi değilsin tamam.Dedenle konuştum.Tedavin için seni Amerika'ya yollayacağız.Tabii sen de kabul edersen."

Bizimkilere sırasıyla bakıp doktora döndüm.

"Ne zaman gidiyorum?"

"Orada bir doktor arkadaşım var.Onunla konuştuktan sonra sana haber vereceğim."

Doktor çıktığında bizimkilere döndüm.

"Çıksanız hani.Uyuyacağım."

"Çıkalım hadi."

Yusuf abinin kalkıp söylemesiyle hepsi dışarı çıkmıştı.Kafamı direk yastığa koymuştum.

**************

Doktor,arkadaşıyla konuşup bana ertesi gün gidebileceğimi söylemişti.Şu anda dedem ile birlikte uçağa doğru gidiyorduk.Bizimkiler de buradaydı.Sadece Koray yoktu.Yusuf abi önüme geçtiğinde gülümsedim.

"Oradan laz kızı olmadan gelmek yok.O eski Seda ol." deyip saçımı karıştırdığında elini itip kahkaha attım.Diğerleriyle de vedalaştıktan sonra dedeme işaret ettim ve beni uçağa götürmeye başladı.Arkadan Koray'ın sesi gelmişti.

"Seda."

Dedem arabayı arkaya çevirdiğinde Koray dibime geldi.Kollarımı açtığımda direk bana sarıldı.Kafamı ona yasladığımda kokusunu içime çektim.Çok özlemiştim.

"Koray.Eğer iyileşerek dönersem tekrar bir şansımız olabilir."

Öyle güzel gülümsemişti ki bende gülümseyişine karşılık vermiştim.Uçağın anonsu yapıdığında dedem yanıma gelmişti.

"Hadi bakalım.Gitme vakti."

Kafamı sallayıp bizimkilere el salladığımda onlar da sallamışlardı.Eski Seda olmadan gelmek yoktu.Söz veriyorum Eski Seda olarak geri döneceğim.

ACELE ACELE YAZDIM KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN :D

Klavyenin Ucundaki FenomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin