21.BÖLÜM

311 44 17
                                    

Seda

Hastaneden çıkalı 2 gün olmuştu.Hem yılbaşı için erken parti,hem de benim kurtuluşum için çifte parti verecektik.Aynı zamanda da Meriç'in Selin'e bir sürprizi vardı.

"Seda.Çok heyecanlıyım.Huh."

Meriç yerinde duramıyordu.Şarkı söylemeye başladığında gözlerimi büyütüp ona baktım.

"Youtube benim işim.Youtube benim işim youtube youtube benim işim."

"Meriç şimdi ne alaka bu?"

Koray içeri girdiğinde ona dönüp gülümsedim.Elindeki yılbaşı şapkasını kafama takıp kendine çekti beni.

"Koray duramıyorum yerimde.Huh."

"Gençler hadi parti başlıyor."

Kafenin arka tarafından çıkıp içeri geçtik.

********

Eğlencenin ortasında elektrikler birden gittiğinde Meriç'in başladığını anlamıştım.Işıklar açıldığında Meriç ve Selin hariç herkes buradaydı.

Meriç

Bizim ekip planı bildiği için rahatça hareket edebiliyordum.Selin hepimize vurup duruyordu.

"Siz benim kim olduğumu biliyor musunuz?"

Sesimi tanıyabileceği için ben konuşmuyordum.Yanımda başka bir arkadaşım vardı.

"Selinsin işte.Daha ne bilmemiz gerekiyor?"

Selin vurmaya devam edecekken arkadaşım silahı kafasına tutmuştu.

"Kes sesini kafanı patlatırım."

Selin silahı görünce gözleri dolmuştu.

"Meriç sizi gebertir."

Dediği şeyle gülümsemiştim.Mekana geldiğimizde arkadaşıma işaret edip arabadan indim.Selini çıkardığında gözlerini bağlamıştım.

"Nereye getirdiniz beni?Neresi burası?Neden gözlerimi bağlıyorsunuz?"

"Sus artık."

Sandalyeye oturttuğumuzda maskemi çıkarttım.Murat ve Berfin içeri girdiklerinde onlara döndüm.Ağzımızı oynatarak konuşuyorduk.

"Getirdiniz mi?"

Murat kafasıyla sırtını gösterdiğinde kahkaha attım.Vücudunu boydan boya kaplayan bir yılan vardı.Arkadaşıma işaret ettiğimde Selin'in yanına eğildi.

"Seni neden kaçırdık biliyor musun?"

Selin kafasını iki yana sallayıp yerine sindi.

"Sana bir soru soracağım.Meriç sana çıkma teklifi etse ne dersin?"

Selin bir süre cevap vermedi.

"Bunun için mi kaçırdınız beni?"

Murat'a işaret ettiğimde yılanı ona doğru tuttu.Selin hissetmiş olacak ki çığlık attı.

"Ne diyeceksin?"

Murat iyice yaklaştırdığında Selin iyice çığlık attı.

"Evet.Evet diyeceğim."

Berfin beni dürttüğünde ona döndüm.

"Meriç kız bayılacak yapma."

Kafamı sallayıp cebimdeki kutuyu çıkarttım ve Selin'in yanına gittim.

"Selin."

Sesimi duyduğunda çığlık atmayı kesmişti.

"M-meriç?"

"Benim." deyip bandajını ve ellerini açtım.Bakışları direk elimdeki kutuya takılı kalmıştı.

"O ne?"

Kutuyu açtığımda bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Benimle çıkar mısın?"

Selin bir bana bir kutuya bakıyordu.Sonunda bakışları bende takılı kalmıştı.

"Sen beni bunun için mi kaçırdın?" diye fısıldadığında tırsmıştım.

"Iı şey."

Vurmaya başladığında geriye sendeleyip yere düşmüştüm.

"Gerizekalı." deyip vurmaya devam ettiğinde kollarını tuttum ve yerine geri oturttum.

"Sakin ol."

Selin biraz sakinleştiğinde kollarını bıraktım.Anında bana sarılmıştı.

"Deli misin sen?Bunu öğrenmek için mi kaçırdın beni?"

"Farklı olsun istedim.Emin olmam lazımdı."

Selin kutudaki kolyeyi aldığında saçlarını çekip direk boynuna taktım.Gülümseyip tekrar bana sarıldığında gülümsedim.

DİĞER BÖLÜM YILBAŞI ÖZEL OLACAK :D

Klavyenin Ucundaki FenomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin