"Tanıştırayım. Eski sevgilim Melisa."
Ben Koray'a bakarken Koray bana bakamıyordu.
"Melisa hem buraya gezmek için hem de başka bir şey için geldi."
Murat ve Koray birbirlerine bakarken Koray güldü.
"Murat böyle bir plan yapmak nereden aklına geldi?"
Murat güldüğünde bakışlarım ikisi arasında gidip geliyordu.
"Ne oluyor burada?" dediğimde Murat seslendi.
"Kardeşim gelebilirsin."
Bir süre kimse gelmemişti.Birkaç saniye sonra da elektrikler kesilmişti.
"Aa elektrikler gitti." dedi Murat bağırarak.Birkaç saniye sonra uğultu sesleri gelmeye başladığında Elifsu Yusuf abinin koluna sarılmıştı.Berfin de birden bire Murat'a sarılmıştı.
"ÖÖÖĞĞĞ."
"Bismillahirrahmanirrahim. Ne oluyor ya?"
Birden bire ayağa kalkıp Koray'ın yanına koştuğumda herkes bana bakıyordu.Ben koşmuş muydum cidden?
"Seda."
Çığlık atıp gülerek Koray'a sarıldığımda o da bana sıkıca sarılmıştı.
"ÖÖÖĞĞĞ."
Tekrar aynı ses geldiğinde kadınlardan bayılanlar olmuştu.Merdivenlerden ses geldiğinde beyaz örtülü biri çıkmıştı.
"Öğğğğğ.Ben Burhan'ın hayaletiyim öğğğ."
Ben kahkaha atacakken tüm kadınların bayıldığını görüp kahkaha krizine boğulmuştum."
***************
"Seda."
Evde otururken Koray yanıma gelmişti.
"Efendim."
Koray diyeceğini diyemiyor gibiydi.
"Ben şey...Melisayı dışarı çıkartacağım.Başbaşa."
Başbaşa mı dedi o?
"Başbaşa?"
"Evet."
"Sen ve Melisa?"
"Evet."
"Sadece ikiniz?"
Koray hafiften geri kaçmaya başlamıştı.
"E-evet."
"Koray seni gebertirim." deyip üstüne atladığımda son anda ayağa kalkıp çoktan kapıdan çıkmıştı. Direk kızlara mesaj attım.
"Kızlar acil durum Melisa Koray'a sulanıyor. Şimdi de başbaşa bir yerlere gidecekler."
İlk Selin görmüşü ve anında yazdı.
"Takip edelim. Nereye gidecekler biliyor musun?"
"Hayır ama Koray şimdi çıktı fazla uzaklaşmış olamaz."
"Tamam çabuk takip et." dediğinde Elifsu,montumu ve ayakkabılarımı alıp dışarı fırlamıştım.Burhan karşıma çıktığında yüzüne bile bakmamıştım.
"Hala küs müyüz kuzen?"
"Küsüz tabiki de.Sen hangi akla hizmet Murat ile plan yaptığını bana söylemiyorsun ya? Aklım çıktı burada."
"Ya kusura bakma da gizli kalması gerekiyordu.Emin'i hapse attırabilmek için.Girdi de zaten.Berfini kurtarmak için yaptık.Küsme ya."
Gülmüştüm.
"Gel buraya." deyip sarılmıştım.
"Ama Burhan'cığım arabana ihtiyacım var acil."
"Tamam yürü.Enişteyi takip işi bende."
Kaşlarımı çatarak baktığımda güldü.
"Çıkarken gördüm o yüzden."
"Cansın sen can." deyip yanağını sıktım ve aşağı indik.
***********
ŞARKIYI AÇMADIYSANIZ BURADA AÇABİLİRSİNİZ AÇTIYSANIZ DEVAM :D
Burhan ile oldukları yere gelmiştik.Kafeye gelmişlerdi.Burhanın kolunu tutup şapkamı iyice önüme çektim ve masaya oturdum.Oturduğumuz masadan gayet net bir şekilde görünüyordu.
"Ne alırdınız efendim?"
Garsonun sesi geldiğinde Buran cevap verdi.
"Birazdan vereceğiz."
Garson kafasını sallayarak gittiğinde onları izlemeye başladım.Bak bak bak.Melisa nasıl kasılıyor.Sen kim köpek benim sevgilime asılmak ha?Bir dakika o Koray'ın elini mi tuttu?
"Burhan beni tutma gidiyorum."
"Ya dur." deyip beni oturttuğunda Koray bizim tarafa baktı.Bana baktığında gülmemek içi zor durmuştu.Kahretsin tanımıştı.O da gülerek Melisanın elini tuttuğunda gözlerim faltaşı gibi açılmıştı.
"Bu sefer beni tutma yolacağım." deyip bir hışımla masanın başına gelmiştim.
"Ne oluyor burada?"
Melisa bana döndüğünde bakışları değişmişti.Direk Koray'ın yanına oturup elini çekip tuttum ve koluna yaslandım.
"Aşkım.Dışarı çıkıyorsun da beni neden çağırmıyorsun?" dediğimde Koray bana şaşkınlıkla bakmıştı.Onu kendime çekip fısıldadım.
"Sen öldün." dedim dişlerimi sıkarak.Yutkunduğunda gülmüştüm.Ardından Melisaya döndüm.
"Melisacığım izin verirsen sevgilimle programımız var da."
Melisa kafasını sallayarak ayrılırken ölümcül bakışlarımı Koray'a gönderdim.
"Bakma öyle bana korkuyorum."
"Kork bence de." dediğimde ayağa kalktım ve tezgahta duran ketçap ve mayonezi elime aldım.Koray ayağa kalktığında sırıttım.
"Bak hayır yapma.Melisanın hediyesi bunlar."
"Bak hala Melisa diyor ya." deyip ketçabı üstüne sıkmıştım.Ardından mayonezi sıktım ve üstüne karabiber attım.
"Heh.Patates oldun iyice.Ay yerim seni ya."
Koray etrafına bakmaya başlamıştı.Kafe bahçeli olduğu için bahçedeki hortuma gitti gözü.Sırıtarak bahçedeki hortumu alıp geldiğinde dışarıdaki birine işaret verdi ve su akmaya başladı.
"Hayır hayır hayır." deyip kaçmaya çalıştım ama suyu karnıma tutmuştu.
"A-allah seni..."
Nefes alamadığımda Koray hortumu yere atıp direk yanıma koştu.
"İyi misin?"
Kafamı salladığımda elim tuza gitti.Kafasından aşağı tuz döktüğümde kahkaha attı ve bana sarıldı.Yanağından öptüğümde bana daha sıkı sarılmıştı.
"Özür dilerim."
"Bir daha sakın beni kıskandırmaya çalışma." dediğimde ikimiz de gülmüştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...