Murat
Artık Berfine söylememin vakti gelmişti.Bunu bilmeye hakkı vardı.Berfinin yanına gidip oturdum.Kafasını arkaya atıp gözlerini kapatmıştı.
"Berfin."
Berfin kafasını kaldırıp bana döndü.
"Akşam seninle bir yere gidelim mi?"
"Olur da.Nereye?"
"Merak etme disko falan değil.Seni biraz dışarı çıkartayım diyorum."
Berfinin heyecanlandığı çok belliydi.
"T-Tamam."
**************
Berfin
Akşam olduğunda Murat beni bir restorana getirmişti.Yoksa hayallerim gerçek mi oluyordu?Bir masaya yöneldiğinde orada bir kız oturuyordu.Kaşlarımı çatarak Murata baktığımda beni masaya yaklaştırdı.Kız ayağa kalktığında Muratın boynuna atladı.
"Aşkım.Çok özledim."
Murat da ona sarılınca gözlerim doldu.Bana dönünce kızı tanıtmaya başladı.
"Berfin kız arkadaşım Elif.Elif bu da sürekli bahsettiğim Berfin."
Kız bana elini uzattığında gülümseyerek elini sıktım.Oturduğumuzda kız Muratın elini tutunca Murat gülümsemişti.Başka tarafa baktım.
"Murat.Buradan başka bir yere gidelim mi aşkım?"
"Olur aşk-Berfin nereye?"
Masadan hızlıca kalkmıştım.Muratın peşimden geldiğini ayak seslerinden anlayabiliyordum.Kolumdan tuttuğunda ona döndüm.
"Ne var Murat?"
"Gel otur."
"Ha bide otur diyorsun."
Murat kaşlarını çatmıştı.
"Yanlış bir şey mi söyledim?"
Histerikçe güldüm.
"Hala anlamadın mı?"
"Neyi?"
Fısıldadım.
"Seni sevdiğimi."
Murat kaşlarını çatmıştı.
"N-ne?"
"Evet doğru duydun." deyip hızlıca oradan çıktım.Biraz gittiğimde önümde bir araba belirmişti.İçinden siyahlı adamlar çıktığında geri geri gittim.Adamlar üstüme geldiğinde koştum.Ama bana yetişmişlerdi.Bağırdım ama sesim duyulmamıştı bile.Kendimden geçtim.
Seda
İsmaille yaptığım konuşmadan sonra Berfinin nerelere gidebileceğini söylemiştim ona.Adamlarını Berfini takip etmeleri için yollamıştı.Şimdi de onları bekliyorduk.Kapı açıldığında kapıya baktım.Berfin kucaklarındaydı.
"Berfin." deyip ayaklandığım sırada iki adam beni oturttular.Berfini yumuşak yere koyduklarında İsmail yanına eğildi.
"Ah be.Şu güzelliğe yazık olacak."
O sırada Berfin uyanmıştı.İsmaili gördüğü gibi çığlığı basmıştı.İsmail işaret ettiğinde Berfinin ağzına bir bant yapıştırdılar.Berfini kaldırdıklarında göz göze geldik.Bana bakarak ağlamaya başladığında ben de ağlamaya başladım.
"Neden özellikle ikinizi kaçırdım biliyor musunuz?" deyip ikimize baktı.Berfin bantın altından küfür ettiğinde İsmail sadistçe güldü.Adamlarına işaret verdiğinde bir yelek getirmişlerdi.
"Bu bombalı yeleği giyecek biriniz.Ötekiniz de arkadaşını patlatacak."
Gözlerimi büyüterek baktığımda yanıma geldi.
"Senden Berfini istememin nedeni buydu.Aranızda en güçlü bağ olan sizsiniz.Bu dramı izlemek eğlenceli olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...