BERFİNLE ORTAK YAZDIĞIMIZ BÖLÜM İYİ OKUMALARR😂😂
Seda
"Saçlarımdan tut önce beni yerlerde sürükle-"
"Elifsu yeter." diye bağırdığımda somurtarak bana döndü.
"Seda anca heyecanımı böyle atıyorum.İstenmeye geliyorum kolay değil."
Kapı çaldığında Elifsu öyle bir zıplamıştı ki sıçramıştım.
"Geldiler geldiler."
Elifsu hepimizden önce kapıya doğru gitti.
"Sakin olun.Sakin.Hiçbir şey yok sakin olun."
"Elifsu sakiniz biz." deyip kapıyı açtığımda Yusuf abi,Zümra abla,Rahmi amca ve Nasibe Teyze ile karşılaştım.
"Hoşgeldiniz." deyip çekildiğimde Elifsu şaşkınca gelenlere bakıyordu.
"Ho-hoş geldiniz."
O sırada Murat çığlık atmıştı.
"Murat ne oluyor?" dediğinde Okan,Berfin ona döndü.
"Elifsu oldum bu seferlik.Elifsunun yapması gerekeni yaptım."
****************
Kahveler dağıtılmadan önce Elifsunun yanına gittim.
"Elifsu karabiber atalım mı içine?"
"Ay yok kıya-"
"Kıyarsın kıyarsın." dediğinde Berfin,bir kavanozu içine boşaltmıştı.
"Oha ne yaptın?"
"Ya ne yaptın?" dediğimizde Berfin sırıttı.
"Dur Murata da atayım." dediğinde kahkahamı zor tuttum.Murat ve Yusuf abinin bardaklarını belirlediğimizde Elifsu dağıtmaya gitti.Murat aldığında Yusuf abi bir an için bardağa baktı.Murat anında içtiğinde kıpkırmızı olmuştu.
"Ben-ben ölüyorum." deyip salonun ortasında öğürmüştü.Koray onu direk tuvalete götürürken Berfin de gülmemek için zor duruyordu.Yusuf abi Muratın peşinden korkuyla bakarken bakışları bardağına döndü.
"Ben almayayım ya.Sağol."
Nasibe teyze öyle bir bakış atmıştı ki Yusuf abi üzgün bakışlarını bardağa yönlendirdi.
"E alayım o zaman." deyip bardağı aldığında Elifsu gülerek yanımıza oturdu.Rahmi amca konuşmaya başladığında hepimiz ona döndük.
"Efendim sebebi ziyaretimiz malum.Gençler birbirlerini görmüş sevmişler.Allahın emri peygamberin kavliyle kızınızı oğlumuza istiyoruz."
"İtirazım var." dediğinde Meriç,hepimiz ona döndük.
"Meriçciğim saçmalama." dediğinde Yusuf abi,Meriç ona döndü.
"İtirazım var çünkü Yusuf daha kahvesini içmedi."
Yusuf abi ona gözlerini büyüterek bakarken hepimiz gülmemek için zor duruyorduk.O sırada Murat ve Koray geldiklerinde Murat kendini koltuğa atarak karnını ovalamaya başladı.
"Midemi yıkayın benim.Ölüyorum."
"Baba devam etsek?" dediğinde Yusuf abi,Rahmi amca Elifsunun babasına döndü.
"Verdim gitti."
O anda Meriç Yusuf abinin kulağının dibine gitti.
"Kahveni iç.Kahveni iç.Kahveni iç.İçmezsen ölürsün iç iç iç."
Yusuf abi ona öyle bir bakış atmıştı ki Meriç yerine kaçmıştı.
"Yusuf aşkım içsene kahveni o kadar hazırladım senin için."
Yusuf abi kahveye bir süre baktı.
"İç şunu." diye bağırdığında Yusuf abi kahveyi bir dikişte bitirdi.Yüzü öyle bir hal almıştı ki gülmemek için zor duruyorduk kızlarla.Birkaç saniye sonra salonun ortasına kustuğunda kahkahamı tutamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...