YALNIZ VİDEO ÇOK FECİ BAĞIMLILIK YAPIYOR :D
Hepimiz fren sesiyle oraya dönmüştük.Berfin arabanın önünde durmuş öylece arabaya bakıyordu.
"Kardeşim koskoca beni göremedin mi ya?"
Sürücü arabadan çıktığında...Allahım ben şanslı günümdeyim galiba.Arabadan çıkan kişi Yusuf Aktaş'tı.Yani Reynmen.
"İyi misin bir şey oldu mu?"
Berfin benim hem Reynmen hem de Koray fanı olduğumu bildiği için direk bakışları bana döndü.Ben bir Murata,bir Koraya,bir Reynmen'e bakıyordum.Berfin kahkaha atmıştı.Yusuf Berfinin baktığı yere bakınca göz göze geldik.
"Koray.Murat.Ne oluyor?"
Koray gülerek cevap verdi.
"Bir şey yok."
Koray omzumdan tutup Yusuf'un yanına götürdüğünde hala öylece bakmaya devam ediyordum.
"Yusuf.Bu Seda.Seda anladığım kadarıyla sen zaten onu tanıyorsun."
"Hıhı."
Cevabım karşısında hepsi kahkaha atmıştı.
"Bir şey diyeceğim.Bu rüya değil.Değil mi?Berfin beni cimciklesene."
Berfin cimciklediğinde yerimde sıçramıştım.Gözlerimi uzunca kapatıp tekrar açtığımda hala karşımdalardı.
"Aha.Vallaha gerçek."
Hepsi kahkaha attığında bende onlara katıldım.
**********
Koray ve Murat bizi evin önüne kadar getirmişlerdi.
"Ya bir şey diyeceğim.Berfin ben galiba seni bir yerden tanıyor gibiyim."
Berfin heyecanla ona döndü.
"Nereden bir tahmin et."
Murat biraz aklını zorladı.
"Tüyap?"
Berfin gülümseyip cevap verdi.Hatta sırıttı da diyebiliriz.
"Evet."
Ben de Koraya döndüm.
"Tüyapa geldim ama sen yoktun.Senin için tüm gece uykusuz kaldım ben." deyip güldüm.
"Ama telafi ettik.Değil mi?" deyip arkasını döndü ve gözlerime baktı.
"Evet."
Gülümsediğinde gülümsedim.
"Neyse biz inelim artık sizin de işiniz vardır.Görüşürüz." deyip arabadan indik.
Eve girdiğimizde ikimiz de çığlık atıp yerimizde zıplıyorduk.Salona geçtiğimizde istemediğimiz bir sürpriz bizi bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...