10.BÖLÜM

521 63 4
                                    

Yusuf abi sırtımı gördüğünde neredeyse gözlerinden ateş çıkıyordu.Direk ona döndüm.

"Sırtının hali ne?"

Direk gizlemeye çalıştım ama beni durdurdu.

"Seda.Sırtının hali ne?"

"Şimdi konuşmasak.Yaren ve Erdemin keyfini kaçırmak istemiyorum."

Yusuf abi bir an için onlara baktı.Sonra da bana dönüp ceketimi giydirdi.

"Sonraya erteliyorum konuyu.Kaçışın yok."

Kafamı salladığımda saçımı karıştırarak uzaklaştı.Saçımı karıştırmasa olmuyor muydu sanki?Zaten çok zor düzleşti.

******

Otele geldiğimizde telefonum titredi.Mesaj Olcaydandı.

"Adanada oteldesin biliyorum.Yarın sabah yanındayım.Seni almaya geliyorum."

"Seda."

Yusuf abiye dönmüştüm.

"Herkes seni bekliyor."

"Herkes?"

Beni omzumdan tutup lobiye götürdü.Bizim ekip oradaydı.Beni koltuğa oturtup o da karşıma geçti.

"Şimdi anlat bakalım.Sırtın nasıl o hale geldi?"

*****

"...şimdi de Olcaydan mesaj geldi.Yerimi bulmuş.Yarın beni almaya gelecekmiş."

Tüm erkekler birbirine bakmışlardı.

"Seni onun elinden kurtarmamız lazım.Ama nasıl." dedi Meriç.Koray ellerini yanaklarına yaslamış öylece bana bakıyordu.Göz göze geldiğimizde gözlerini kaçırdı.O anda da ayağa kalktı.

"Ne oldu Koray?" dedi Murat ve Berfin aynı anda.O anda da birbirlerine baktılar kısa süreliğine.

"Oyun."

"Ne oyunu?" dedim.

"Eğer Olcaya senin bir sevgilin olduğunu kanıtlayabilirsek peşini bırakabilir."

Hepimiz birbirimize baktık.Aslında mantıklıydı.

"Olabilir."

"Ama kiminle yapacağız?" dediğinde Murat hepsinin bakışları Koraya döndü.

"Ne?Ben yapamam." deyip yerine oturdu Koray.

"Olcayın tanımadığı biri lazım.Ben yapayım desem beni o gün gördü.Murat ve Meriç de dışarıda lastikleri patlattılar.Okan desen...o da başka alemlerde." deyip gülerek kapıya baktı.Kapıdan Okan ve Selma...bir dakika.Onlar el ele miydi?Oha oha oha.

"Oha oha." deyip önlerine geçtim.

"Siz ikiniz...ne iş?"

Selma ellerini gösterdi.

"Şimdi çekil önümden seni kaltak." deyip beni poposuyla yavaşça itmişti.Kahkaha attım.

"Sen görürsün Selma hanım."

Selma arkasını dönüp bana gülerek dil çıkardığında bende karşılık verdim.Aynı anda kahkaha attığımızda yerime döndüm.

"Koray.Haklı olabilirler.Olcay hepsini gördü.Sadece seni tanımıyor."

Koray bir süre düşündü.

"İyi tamam."

"Seda.Sen şimdi ona otelden ayrılmadan önce onunla konuşacak önemli bir şeyin olduğunu söyle."

Muratın dediği şeyle Olcaya mesaj attım.

Gönderilen: Gerizekalı

Yarın seninle konuşmam gereken çok çok önemli bir şey var.

Anında cevap gelmişti.

Tamam.

**************

Olcay lobiye girdiğinde Murat beni aradı.

"Ajan Laz kızı.Kuş kafeste."

"Tamam Murat."

"Murat mı?Hani ajan?"

Gülümsedim.

"Peki Ajan 007 Murat."

Murat telefonu kapattığında odadakilere döndüm.

"Gelmiş."

"Başlıyoruz." dedi Okan.Kafamı salladığımda Koray ayağa kalktı.Birden gelip beni yanağımdan öptüğünde irkildim.

"N-ne yapıyorsun ya?"

Elimi de tuttuğunda geri çekildim.

"Alıştırma.Orada garipseme diye."

Kafamı sallayıp kapıyı açtım.Koray ile birlikte çıktık kapıdan.Olduğu yere geldiğimizde ona bakıp geri çekildim.

"Orada.Elim hep yanda olacak.Sen baş parmağımı kaldırdığımda gelirsin."

Koray kafasını salladığında bu sefer ben yanağından öpmüştüm.

"İyi alıştın." deyip güldü.

"Alıştırma.Orada garipsemeyeyim diye."

Gülümsediğinde arkamı döndüm ve Olcayın olduğu yere doğru ilerledim.Başlıyoruz.


Klavyenin Ucundaki FenomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin