"Anneğğğ."
İki saattir annemi çağırıyordum ama cevap yoktu.
"Aneeüüüğğğ."
Yine cevap yoktu.
"Anneeeüüüüğüğğğ."
"Ay ne var Koray?"
"Benim mavi tişörtüm nerede?"
"Koray onu makineye attım ben."
"Of anne ya."
Dolabımı açıp umutsuzca baktım.İstanbulda giyecek tişörtleri birkaç tane kalmıştı.
"Anne yarım saate çıkacağım hiç tişörtüm yok."
Annem ütülediği kıyafetlerin içindeki tişörtlerimi getirdi.
"Buruşturmadan koy yeni ütüledim."
Kafamı sallayıp tişörtleri çantaya koydum.
"Abi.O kızın yanına mı gidiyorsun aşık mısın yoksa sevgilin mi oldu sonunda?Annee."
Güncenin dediği şeylere gözlerimi büyüttüm.
"Saçmalama." deyip kapının yanına çantamı bıraktım.Annemlerle vedalaştıktan sonra arabaya binip havaalanına gittim.
*********
Koraydan gelen mesaj ile yerimde sessizce çığlık attım.
"2 saate İstanbuldayım."
Ağağağağağa.Çıldır çıldır çıldırıyorum.Direk yan masamdaki Berfinin yanına gittim.
"Berfin.Stajdan izin alıp gitsem mi?"
"Git de Ali abi izin vermez ki?"
Sinsice sırıttım.
*****
"Ali abi."
Ali abi bilgisayardan başını kaldırmadan "Efendim." dedi.
"Şey.Ben eve gidebilir miyim?Karnım çok kötü ağrıyor da."
Ali abi ilk önce bana baktı.Bilerek yüzümü buruşturdum ama anlaması imkansızdı.
"Tamam git.Ama yarın erkenden burdasın."
Yavaşça gülümseyip teşekkür ettim ve masama gittim.
"İzin verdi."
O sırada Koraydan mesaj gelmişti.
"Taksimdeyim.Oraya gel bulurum seni ;)"
"Tamam geliyorum." yazıp çantamı aldım ve Ali abinin kapısının önünden geçerken yavaş adımlarla sanki gerçekten karnım ağrıyormuş gibi görünmeye çalıştım.Şirketten çıktığımda doğruca koşarak taksilerin olduğu yere gittim ve bir taksiye bindim.
***********
Taksime geldiğimde kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Caddeye girdiğimde girişte şapkalı ve gözlüklü bir adam dikkatlice bana bakıyordu.Ben önünden geçene kadar bana bakmştı.Allahım bu adamın amacı ne?
Önümdeki çikolata satan yere girdiğimde bir paket çikolata alıp çıkmıştım.Önümde tekrar o adam belirmişti.Dikkatlice bana bakıyordu.Adımlarım ona doğru yöneldi.
"Sen ne ayaksın arkadaşım?"
Ben gittikçe o geriliyordu.O anda bir şey oldu.Tam düşeceğim sırada o adam beni tuttu.
"Ya senin yüzünden düştüm ökü-"
Şapkasını ve gözlüğünü çıkardığında...
Aman yarabbim.
O may gat.
Wtf?
Koray karşımdaydı.Koray.Hani şu İzitaş olan.Hani şu yeşil gözlü olan.Hani şu fenomen olan.Beni tutan kişi oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavyenin Ucundaki Fenomen
HumorMizah içinde #69 01.01.2018 TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR "Arkadaşlar Seda benim için Günceden farksız.Kızı sıkboğaz etmeyin." Koray storyi bitirip bana döndü. "Artık gelmezler üstüne merak etme." Deyip gülümseyerek ayrıldı yanımdan.Kardeşim gibi dediğin...