41.BÖLÜM

154 18 4
                                    

Seda

Hepimiz mekanın içinde korkuyla koştururken birden kapı açıldı ve bir çığlık daha attık.

"Bağırmayın be biziz."

Meriçin sesiyle gözümü açtım ve gülmekten ölen bir grup fenomen gördüm.

"Bu...bu sizin planınız mıydı?" dedi Selin.Meriç kollarını açarak sırıttığında Selin açık olan kapıdan girdi ve masanın üstündeki bıçağı alıp Meriçe doğru ilerlemeye başladı.

"İmdaat." diyerek kaçarken Meriç,Selin de arkasından gidiyordu.Bir konuşma yüzünden nerelere kadar gelmiştik.

Sabah

Herkesi kahvaltıya çağırmıştı dedem.Merdivenlerden hızlıca inerken güneş gözlüğümü de hızlıca taktım.

"Günaydın herkese." deyip Korayı yanağından öptüm ve tam karşısına oturdum.

"Günaydın."

Tabağıma kahvaltılıkları doldururken kızlara döndüm.

"Kızlar bugün planınız varsa iptal edin çünkü benimle geliyorsunuz."

"Nereye?" dediğinde Selma,peyniri ağzıma attım.

"Kafalar ekibi bizi video çekmeye davet etti.Korku evine gidecekmişiz."

"Siz şimdi korkarsınız da." dediğinde Yusuf abi,pis bakışlarımı ona yolladım.

"Ben karadeniz kıziyum.Öyle kolay kolay korkmam."

Yusuf abi gözlerini büyüterek bana baktı ve ağzındakini yuttu.

"Lan bir maskeli adam görsen irkiliyorsun be.Dün yaptığım şeyde zıpladın yerinde resmen."

"Ya o dalgınlığıma geldi.Sen de niye şirkette kapımı önünde maskeyle dikiliyorsun?"

Yusuf abi cevap vereceği sırada Elifsu ağzına domatesi tıktı.

"Çok konuştun sen Yusuf.Biraz sus da motorun soğusun." dediğinde kahkaha attım.

"Nişanlıya bir de.Cık cık cık Allah çarpar." dedi Yusuf abi.Koraya döndüğümde dikkatle bana baktığını görüp gülümsedim ve ona sessizce fısıldadım.

"Hayırdır?"

Omuzlarını silkti.

"Özledim." dediğinde gülümsemem genişlemişti.O sırada Meriç konuşmaya başladı.

"Şimdi siz korkmam diyorsunuz öyle mi?"

"Öyle Meriç bey.Sıkıyorsa korkut." dediğinde Berfin,Murat lafa daldı.

"Peki.Beyler kalkın gidiyoruz." dediğinde hepsi ayağa kalktı.

"Nereye ya?" dedi Selma.Okan ona bakarak cevap verdi.

"Bir planımız var bizim de.Yusufun kanalına video çekeceğiz." dediğinde Okan,Yusuf abi ona döndü.

"Aman maceralı olmasın o takla videosundan sonra sünnet olmuş çocuklar gibi yürüyorum resmen ya."

*************

Kafeye geldiğimizde ilk Bilal'i gördüm.Gülümseyerek el salladığında Fatih ve Atakan da bize dönmüştü.

"Selam." deyip yanlarına oturduğumuzda onlar da bize karşılık vermişlerdi.Biraz konuştuktan sonra dışarı çıktık ve videoya başladık.

"Hay gays bro."

"Bugün meannyak bir video ile karşınızdayız." dediğinde Bilal,Atakan onun önüne geçti ve görünmesini engelledi.Bilal her ne kadar çıkmaya çalışsa da Atakan izin vermiyordu.Dayanamayıp müdahale ettim.

"Ya kavga yok kavga yok." deyip kameranın görüş alanına girmiştim.Atakan şaşırmış gibi bir surat ifadesine büründü.

"Aa Seda senin ne işin var burada?"

Gözlerimi devirip ona döndüm.

"Atakan kameraya oynuyorsun yapma." deyip el salladım ve sanki podyumdaymışım gibi yürümeye başladım.Hepsi kahkaha atmıştı.

"Arkadaşlar bugün Seda ve arkadaşları ile korku evine gideceğiz.Ama ne korku evi." dediğinde Fatih,ellerini birbirine sürttü ve sırıttı.

"O zaman videoya geçelim." dediğinde kameramanları kamerayı kapattı ve arabaya bindik.

*****************

"Girsek mi ya?" dediğimde hepsi tamam anlamında kafasını sallamıştı.Kapıda işlemleri halledip içeri girdiğimizde karşıma ilk bir iskelet çıkmıştı.Etraf az da olsa aydınlık olduğu için rahattım.Ama ışıklar birden kesildiğinde yerimde irkilmiştim.

"Hoşgeldiniz hanımlar." 

Arkama baktığımda kimse yoktu.

"Neredesiniz la?" dediğimde etrafımda döndüm ama hiç kimse yoktu.

"Seda yerinde dönme." dediğinde kalın ses,yerimde zıplamıştım.

"Göreviniz birbirinizi bulup çıkışa kadar gitmek.İlk giden grup kazanır.Oyun başlıyor." dediğinde evdeki ışıklar açılıp kapanmıştı.Çığlık attım.

"K-kızlar.Bilal.Fatih.Atakan.Neredesiniz?"

Tiz bir kahkaha sesi geldiğinde çığlık attım ve koştum.

"Nah korkmazsın Seda.Gördün korkmamayı.Bon korodonoz kozoyom korkmom.Boku yedin haberin yok."

Kendi kendime konuşurken Berfinin sesini duydum.

"Seda.Seda."

Koşup bana sokulduğunda kolunu tuttum.

"Diğerlerini bulmamız lazım.Daha fazla durursam kafayı yiyeceğim ben."

Berfin hızlıca kafasını salladığında korkarak diğer odaya girdik.Diğer odada Elifsu vardı.Onu da alıp diğer odaları gezmeye başladık.

"Bir şey diyeceğim.Bizimkiler bu Kafalarla konuşup bize kışkırtma yapmış olabilirler mi?"

Bir süre birbirimize baktık.O sırada Selin ve Selma koşarak yanımıza gelmişlerdi.

"Olabilir.Zaten Meriç sabah bir şeyler saçmalıyordu."

********

Çıkışa ulaşana kadar neredeyse altımıza yapmıştık.Kafalar ekibi de zaten bizi satmışlardı.Ortalıkta görünmüyorlardı.Arkada bir şey üstümüze gelince çığlık atarak koşmaya başladık.

Hepimiz mekanın içinde korkuyla koştururken birden kapı açıldı ve bir çığlık daha attık.

"Bağırmayın be biziz."

Meriçin sesiyle gözümü açtım ve gülmekten ölen bir grup fenomen gördüm.

"Bu...bu sizin planınız mıydı?" dedi Selin.Meriç kollarını açarak sırıttığında Selin açık olan kapıdan girdi ve masanın üstündeki bıçağı alıp Meriçe doğru ilerlemeye başladı.

"İmdaat." diyerek kaçarken Meriç,Selin de arkasından gidiyordu.Hepimiz onlara kötü bir şekilde bakarken,yedisi birden kapıdan çıktılar ve koşmaya başladılar.E tabiki de biz de peşlerinden.

**********

Sonunda yakalamayı başardığımızda elimdeki tabancayı onlara doğru tuttum.

"Hadi sizi anladım.Peki bu kafaları niye işin içine kattınız?" dediğimde Murat ellerini indirdi.

"Kaldır ellerini." deyip silah doğrulttuğumda korkuyla geri gitti ve ellerini kaldırdı.Berfin kahkaha atmaya başladığında hepimiz istemsizce kahkaha atmaya başlamıştık.

Klavyenin Ucundaki FenomenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin