Bismillahirrahmanirrahim
Besmele ile başladım ama hikayenin sonraki bölümlerinde dinden bile çıkabilirsiniz,,
Uyarıları söyleyeyim:: ⚠️ Oppa kink var. Ve hikaye hızlı ilerliyor çünkü neddeenn 😳😳 söylemeyeyim
Ehehehe
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ♡
İyi okumalar ♡
╰Autumn Leaves╮
Jimin, her zaman yaptığı gibi Agust D'nin instagram hesabına girip yeni fotoğraf atıp atmadığını kontrol etti. Her ne kadar bildirim alması gerekse de aptal uygulama bazen bildirim göndermiyor, bu yüzden Jimin fotoğrafları geç görüyordu.
Her şekilde gelen fotoğraflar yüzünden gözlerini telefondan ayırmıyor, yüzündeki gülümsemeyi de silmeyerek hayranı olduğu rapperın fotoğraflarına bakmaya devam ediyordu.
Her zamanki gibi yorum yapmadan sadece beğenmiş, ardından da konser fotoğraflarının hepsini twitterdan indirerek aralarından Agust D'nin yüzü tam olarak gözükeni duvar kağıdı yapmıştı.
"Jimin-ssi!"diye gülerek odasına Jeongguk aniden girince Jimin telefonu kapatıp ona baktı. Sinirle kaşlarını çattı.
"Kapı çalmayı ne zaman öğreneceksin Jeongguk-ssi?!"
Her zamanki tavşan dişlerini göstererek güldü Jeongguk, bu Jimin'i yumuşatmak içindi ve Jimin'in yüzü gevşediği de belli olduğunu göre anlaşılan işe yaramıştı.
"Ne yaptığını zaten biliyordum hyung."deyip kıkırdadığında, Jimin gözlerini devirdi.
"Neden geldin? Bu gece video oyunu oynamayacağız, bunu biliyorsun. Yarın okul var."
"Sadece sana güzel bir haber vermeye geldim." Bu seferki gülüşü gözlerinin bile kısılmasına sebep olmuştu. "Ama sakın bayılma, tamam mı?"
"Hadi söyle."dedi heyecanlı gözükmemeye çalışarak. Ama saçlarını geriye attığında, heyecanını belli etmişti.
"Seoul'a gideceğiz! Ve Agust D'nin yapımcısı olduğu şirkette staja başlayacağız!"
-
Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin
Özellikle yorumlarınızı ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Leaves | yoonmin ✓
FanfictionPark Jimin, kardeşi Jeongguk ile birlikte hayranı olduğu Agust D'nin şirketinde stajyerlik yapmaya başlar.