╰7╮

12.2K 895 621
                                    

Autumn Leaves-7

"Sessiz ol Holly,"diye mırıldanan Suga'nın sesini duyduğumda havlayan köpek sesini yeni yeni algılayabiliyordum.

Yatakta dönerken mırlamama engel olamadım. Yatak hem yumuşak ve rahattı, hem de güzel ve huzur kokuluydu. Gülümsedim ama yanımın boş olduğunu hissettiğimde kaşlarım çatıldı.

"Suga?"diye mırıldandım sesimin boğuk çıkmasına engel olamayarak. Ardından gözlerimi açıp yavaşça yataktan doğruldum ve etrafa odaklanmaya çalıştım.

Onun tam karşımdaki masada Holly'i tutarak oturduğunu görünce tekrar kafamı yastığa yasladım ve kısık gözlerimle onu izledim. Beni gülümseyerek izliyor, güne güzel bir başlangıç yapmamı sağlıyordu. Beyaz, kolları siyah olan üstü ve siyah kot pantolonu, şapkasını başına ters taktığı için boş kalan alnı ile mükemmel duruyordu. "Seni biz mi uyandırdık?"

"Evet."deyip gülümsedim ve onu izlemeye devam ettim. Yan uzanıyor, gülümsüyor ve uykulu yüzümle onun güzelliğini izlerken büyüleniyordum.

Kıkırdadı. "Uyumaya devam edebilirsin. Bugün konser yok."dedi.

"Biliyorum. Bu yüzden yanıma gelmelisin."diye mırıldandığımda, dudakları kıvrıldı. "Yazdığım şarkı bittiğinde ve Holly'nin bakıcısı onu almaya geldikten sonra ancak yanına gelebilirim."

Gözlerim kocaman açılırken yataktan doğruldum. Uykum aniden kaybolmuştu. "Yeni şarkı mı yazıyorsun?!"

Güldü. "Bazen bir hayran olduğunu unutuyorum."

*

Günler fazlasıyla hızlı geçiyordu. Her gün şarkı söyleyerek dans ediyor, sadece bir şarkı için bile saatlerimizi harcıyorduk. Her gün başka bir yerde konser veriyorduk ve her seferinde ilgili sanki daha da fazlaymış gibi geliyor, Suga'nın saf mutluluğunu görmek benim de mutlu olmamı sağlıyordu.

Günlerden cumartesiydi ve bu ayın son konseri olduğu için Agust D özel birkaç konuk davet etmişti.

Ve ben kafayı yemek üzereydim çünkü konukları RM ve J-Hope'du. Lanet olası mükemmel RM ve J-Hope!

Ellerim titrerken menajeriyle bir şeyler konuşan Suga'dan bakışlarımı çevirip Jeongguk ve flörtleştiği Taehyung'a baktım. Taehyung görüntüden ve bir nevi stilden sorumlu olduğu için oldukça sanatsal birisiydi. Onu sevmiştim ama kardeşim ile yakın olması biraz tuhaf geliyordu.

Hayır, hayır. Kardeşimin birisiyle yakın olması tuhaf geliyordu. O, masum ve aptal bir çocuktu. Daha ilk günden, Taehyung'u görünce kızarmaya başladığı o günden beri Taehyung'a düştüğünü anlayabiliyordum. Ama bunu onun için zorlaştırmak yerine sadece uzaktan izlemeye devam ediyordum. "Yani gerçekten Cypher serisiyle bitirecekler?"diye sorarak kaşlarını kaldırdı Jeongguk.

Taehyung elindeki dosyaya tekrar göz attı. "Evet! Kimse beklemediği için oldukça büyük bir patlama olacak."

Jeongguk bana baktı ve bu bakış fazlasıyla anlam doluydu. "J-Hope ve Suga'nın arasındaki sorunlar sona erdi yani, değil mi?"diye mırıldanarak Taehyung'a döndüğünde, tüylerimin dikenleştiğini hissettim.

Jeongguk Park, masum ya da küçük bir çocuk değildi. O şeytandı.

Gözlerimi kıstım ve her ne kadar alt dudağımı ısırarak geçmişi düşünmek istemesem de eskiden olan dedikodular kafamda tekrar canlanmış, kalbimi ağrıtmıştı.

Sıradan bir hayran olduğum zamanlarda, yaklaşık yedi ay önce Suga ve J-Hope'un yakınlıkları yüzünden her yerde aynı dedikodu ortaya çıkmıştı: Suga ve J-Hope sevgili mi?

Autumn Leaves | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin