Autumn Leaves-16
AgustDCYPHER1.2
♡ sugaseyes, minniesuga ve 18.109 diğer kişi
AGUSTDCYPHER1.2 Agust D stilistinin yanından ayrıldı ve söylediğine göre yemek yemeye gidiyor~ Onu takip etmememizi rica ettiği için ve özel hayatına saygı duyduğumuz için onu takip etmedik, lütfen siz de onu takip etmeyin~
Kaşlarımı kaldırdım ve hayran hesabıma gelen bildirim yüzünden baktığım gönderiyi tekrar tekrar okudum. Üstündekiler bugün giydikleriyle aynı değildi. Elindeki çantasını neden getirdiğini anlayamıyordum ama orada yedek kıyafetlerinin olduğunu biliyordum çünkü içinde benim de kıyafetlerim vardı.
Başındaki mavi berenin ona ne kadar yakıştığına şimdi odaklanmak ve bu yüzden sertleşmek istemediğim için twittera girip Suga'nın yakın olduğu birkaç fansitenin hesabını da kontrol ettim ve aynı yazıyı onlarda da gördüm. Bugünün tarihini atmış, altına da not olarak Suga'yı takip etmemelerini yazmışlardı. Ama çoğu kişinin umursamayacağını biliyordum.
"Acaba çantasında mı?"diye kendi kendime konuştuğumda, karşımdaki ikilinin gözleri bana döndü. "Ne?"dedi Jeongguk anlamayarak.
"Suga."dedim ve tabii ki de indirdiğim fotoğrafları onlara gösterdim. Onlara telefonuma bakarken,"Hoşuma gidecek bir şey... Acaba çantasında mı?"diyerek bu sefer onlara sorduğumda, ikisi de gözlerini aynı anda bana çevirdi. "Birazdan öğreneceğiz."
Kafamı salladım ve telefonumu tekrar kendime çevirip bu sefer kendi hayranlarımın sayfalarına baktım. Genel olarak hepsi zaten Suga'nın hayranı olduğu için bizim sevgili olmamızla ilgili çıkan dedikodulara olumsuz şeyler söylememişti ama bazılarının gerçekten üzüldüğünü de görmüştüm. Onları üzmek hoşuma gitmemişti ama... Suga bir hayranına, "Eğer gerçekten benim ailemdenseniz, beni olduğum gibi kabul edersiniz."demişti. Ve o benim de idolüm, rol modelim olduğu için onun izinden gitmekle ilgili hiçbir sıkıntım yoktu.
Gerçek hayranlar, ailemizin bir parçası olanlar beni kabul ediyordu. Bu bana yetmeliydi.
"Başka bir şey istiyor musun?"diye sordu Taehyung. Sorusunun bana hitaben olduğunu fark edince kafamı telefondan kaldırıp ona baktım. "Kendini bana bakmaya zorunluymuşsun gibi hissetme."deyip güldüm. "Ben senden büyüğüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Leaves | yoonmin ✓
FanficPark Jimin, kardeşi Jeongguk ile birlikte hayranı olduğu Agust D'nin şirketinde stajyerlik yapmaya başlar.