╰5╮

13.4K 1K 652
                                    

Autumn Leaves-5

"A to the G to the U to the STD. I'm D boy because I'm from D."diyerek sahnedeki Suga'ya kuliste eşlik ederken yerimde de duramıyordum. Jeongguk ile bir olmuş hem şarkıya eşlik ediyor, hem de dans ederek eğleniyorduk.

Jeongguk ile çoğu kez Agust D konserine gelirdim ama asla bu kadar fazla eğlenemezdim. Çünkü ezilmek ve Suga'yı görebilecek miyim kaygısı daha çok yerimizde sadece şarkıya eşlik etmemize sebep oluyordu ama şimdi...

Taehyung gülerek bizi telefonuyla videoya alırken Jeongguk ile gülerek şarkının rap kısmına da eşlik ettik. Jeongguk benden daha çok rap söylüyordu ama yine de ben de söyleyebiliyordum.

Elbiselerimi değiştirmemiştim. Sadece ceketimi çıkarmış, kolsuz tişörtümü pantolonumdan çıkarmış ve bol kalmasını sağlamıştım. Zıpladığımda karnımın açılmasını sağlıyordu ama umursamadım ve istediğim gibi hareket etmeye devam ettim.

Odaya sadece arada Suga'nın menajeri geliyordu ve bizi kontrol ediyor, Taehyung ile bir şeyler konuşuyor ve ardından gidiyordu. Onu internetten tanıdığım gibi birisi değildi. Orada, en azından gülümsüyordu ama şimdi pek öyle olduğunu söyleyemezdim.

Fazlasıyla ciddi ve soğuk birisiydi. Jeongguk ile her eğilişimizde, bize küçük düşürücü gözleriyle bakıyordu ve bu fazlasıyla rahatsız ediciydi. Suga neden onun gibi birisini yanında tutuyordu?

Bunu sonra sormak için aklıma kazımıştım ve şu an sadece konseri bitiren Suga'ya odaklanmıştım. Jeongguk ile kendimizi Taehyung'un yanına bıraktık. "Zaten yorulmuştun, iyice kendini yordun."diye mırıldandı Taehyung.

"İyiyim ben."diyerek Jeongguk'un omzuna başımı yasladım. Neden Taehyung'un yanına bu kadar yakın oturduğunu tahmin edebiliyordum ama yine de biraz yavaş olması gerektiğini ona söylemeliydim. "Zaten zayıflamam gerek."

Jeongguk kafama vurdu. "Seni Suga hyunga söyleyeceğim."

Hemen geri çekilerek ona baktım. "Eğer öyle bir şey yaparsan ben de seni ona söylerim."dediğimde, kimden bahsettiğimi anlar anlamaz gözleri büyüdü. "Ama Jimin-ssi!"

"Hyung diyeceksin!"diyerek ona kızdığımda gülmekle ağlamak arasında çıkan bir sesle bana baktı. "Hyungnim,"deyip gözlerini büyüttüğünde, yüzüm ekşidi.

Hemen gözlerimi ondan çevirdim ve kenardaki peçete kutusunu alarak birkaç tanesini çıkardım. "Bu konuşmayı pek anlamadım ama Jimin, neden zayıflamak istediğini anlamıyorum. Oldukça zayıfsın." Taehyung'un derin sesini duyduğumda peçetelerle birlikte ayağa kalktım ve bir elimi kalçama koydum. "Kalçam kocaman oldu! Sahneye çıkarken o kadar çok kamera beni çekti ki kesin herkes ne kadar kilolu olduğumdan bahsedecek. Ayrıca yüzüm de şişti."

Püfledim ve peçetelerle yüzümü, ardından boyun çevremi temizledim.

"Ona kilolu olmadığını söyle Taehyung-ssi."

Taehyung ve benim gözüm ona kaydı. "Ona da hyung demen gerek aptal."dediğimde kızardı ve koltukta biraz kayarak gömülüyormuş gibi gösterdi. Ona sırıttım ve peçeteleri kapının yanındaki çöpe attım. Artık daha az terli hissediyordum.

Suga sonunda sahnedeki konuşmasını bitirince Jeongguk ve Taehyung'un arasındaki konuşmaları umursamayarak aynanın önüne geçerek son halime baktım. Fena değildim. Sadece yüzüm hala parlıyor, saçlarım dağılmış ve alnım açılmış halde duruyor ve fazlasıyla sıradan duruyordum. Alt dudağımı ısırdım. Elimi saçlarımın arasına geçirerek kapıya döndüm ve kalçamı makyaj masasına yaslanarak Suga'yı beklemeyi başladım.

Hayranlar ismini bağırdığını göre daha yeni perde kapanmıştı.

İlk Agust D konserimde nasıl ağladığım birden aklıma gelince utanmakla gülmekle arasında gidip geldim. Jeongguk o an sadece bana sarılmıştı ama daha sonra, ağlamam durunca benimle uzun süre dalga geçmişti.

Autumn Leaves | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin