Autumn Leaves-10
Jeongguk, karşımda ciddi yüz ifadesiyle otururken endişelenmeden yapamıyordum. Dansıma çalışmam ve sonra da vokal çalışması için şirketin diğer binasına gitmem gerekiyordu. Ama kardeşim beni ara vermemle ilgili zorlayarak yalnız kalabildiğimiz tek odaya, soyunma odasına götürmüş ve beni koltuğa oturtarak ciddi bir konuşma yapacakmış gibi bana bakmaya başlamıştı.
O korkutucuydu. Tamam, üzerimde pek etkisi yoktu ama yine de bir şekilde korkutucuydu. "Ne olduğunu söyleyecek misin yoksa boş boş oturmaya devam mı edeceğiz?"
Gözlerini kıstı. "Bilmeliydim."dediğinde, geriye yaslanıp ona dudaklarımı büzerek baktım. "Neyi?"
"Suga hyungnim ile aranızda bir şeyler var, değil mi?"
Pekala. Bu beklenmedikti. Gerçekten anlamda. "N-ne saçmalıyorsun?"deyip gülmeye çalıştığımda, gergin gülümsememden önce titreyen sesim her şeyi açık etmişti işte.
Yüzünde sinsi bir sırıtış oluşurken iyice bana baktı. "Fotoğraflarınız internette Jimin-ssi!"
Kaşlarımı çatıp omzuna fazla sert olmayarak vurdum. "Hyung demeyi ne zaman öğreneceksin?!"
"Takıldığın kısım bu mu hyung?! Bana her şeyi anlatmanı istiyorum!"diyerek birden kucağıma yan şekilde oturduğunda, ondan kurtulamayacağımı anladım.
Ama tam pes edeceğim sırada, aklıma mükemmel bir geri atak planı geldi. Yüzümde tatlı ama sinir bozucu bir sırıtış oluşurken, elimi Jungkook'un beline koydum ve o bana kaşlarını kaldırmış, meraklı ve sevimli bir şekilde bakarken onu kucağımdan atmaya hazırlandım. "Peki ya sen ve Taehyung?"derken sinir bozucu aegyomu yaptığımda, yüzündeki tüm heyecan kırıntıları kaybolmuş, gözleri korkuyla büyümüştü.
İşte. her şey açıktı. Gerçekten aralarında bir şeyler vardı.
Güldüm ve onu kucağımdan itip kapıya ilerledim. "Sen bana Taehyung ile arada olanları anlatmadığın sürece ben de sana Suga hyung ile olanları anlatmayacağım."dedim ve ona son kez tatlı bir gülümseyiş ile bakıp odadan çıktım.
*
Jeongguk haklıydı. Buna nasıl tepki vermem gerektiğine emin olamıyordum ama emin olduğum bir şey vardı, hayranlar hafife alınmamalıydı.
Suga ile yan yana yürümemizden tutun, yemek yediğimiz tüm o anların videoları, fotoğrafları internetteydi. Restorantta çenemi tutarkenki fotoğrafları bile vardı. Çıldırmak üzereydim, hiç fark etmemiştik. Ben o an Suga'nın tutuşu yüzünden etrafta bizi çekip çekmeyen olduğunu anlayamamıştım ama onun anlaması gerekiyordu. Yoksa... O da benim yüzümden mi dikkat edememişti?
Gözlerimi kırpıştırdım ve yanımda oturan ve elindeki telefonla oyun oynayan Taehyung'a yandan bir bakış atıp tekrar kendi telefonuma dönüp hesapların attığı tweetlere baktım.
#suji HAYATIMI ELE GEÇİRDİ @agustd @parkjimin
BANA BİR RANDEVU GİBİ GELDİ, SONUNA KADAR DESTEKLERİM #suji *fotoğraf*
Onlar gerçek değil diyenin kafasını merak ediyorum #suji *fotoğraf*
Jimin oppanın stajyer olmadan önce Agust D hayranı olduğu için Suga oppaya olan bakışlarını abartanları anlamıyorum, onlar sadece çok yakınlar, aralarında hiçbir şey olmadığına eminim #suji
Sanırım Suga oppa ve Jimin oppa sevgili, yine de lütfen ilişkilerine saygılı olun #suji *fotoğraf*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Leaves | yoonmin ✓
FanfictionPark Jimin, kardeşi Jeongguk ile birlikte hayranı olduğu Agust D'nin şirketinde stajyerlik yapmaya başlar.