╰4╮

14.2K 1K 185
                                    

Autumn Leaves-4

Heyecandan tüm bedenim donmuş gibiydi. Yaptığım tek şey yerimde kımıldanarak dans hareketlerimi unutmamaya çalışmaktı.

Dün Suga ile olanlardan sonra, birbirimizi tanımak için yemeğimizi yiyerek konuşmuştuk. Onun bilmediğim yönlerini öğrenmek beni heyecanlandırırken o da benim hakkımda oldukça fazla bilgi edinmişti ve edindikleri hoşuna gitmişti.

Onun hoşuna gittiğimi bilmek gülümsememi sağladı.

Jeongguk ve Suga'nın arkadaşı olan Taehyung gülerek bir şeyler konuşurken ben sadece birkaç dakika sonra sahneye çıkacağım için heyecanlıydım.

Sadece beş saat uyuyabilmiştim. Dün tüm günümü stüdyoda geçirmiş, Suga'nın özel koreografıyla birlikte şarkıma uygun koreografi bulmuş ve birkaç kez bunu tekrar etmiştik. Bu sabah da erkenden stüdyoya giderek grup olarak yirmi kişiyle dansı birden fazla kez tekrarlamış, tüm koreografiyi ezberlemiştik. Bir saat önce de konser alanına kimseyi almadan önce dansı ve şarkıyı canlı olarak söylerek tekrarlayarak kendimizi hazırlamıştık.

Koca alana dolacak olan hayranlar biraz gözümü korkutuyordu ama yine de Suga'nın konserindeki herkesi etkilemek, onu da memnun etmek istiyordum.

"On dakika sonra konser başlayacak."diyerek Bayan Peedenim seslendiğinde ona teşekkür ederek eğildim. Makyajım ve saçım için gelen iki kız hemen son kez beni kontrol etti. Bu kadar fazla ilgi görünce kendimi idol gibi hissediyor ve biraz da utanıyordum ama yine de donuk yüz ifademi yüzümden ayırmadım.

"Çok heyecanlı."diyerek dansçılardan Joohyung konuştuğunda dudaklarımı yaladım. Dilime daha yeni sürülen nemlendiricinin tadı gelirken Jeongguk'un gülüşünü duydum. "O hepimizden daha iyi dans ediyor ve eminim ki bunu en iyi şekilde yapacak."

"Hayranlar onu sevecek."diyerek ona katıldı Taehyung.

Onlar benim hakkımda konuşurken son beş dakikam kaldığı kulaklığımdan kulağıma geldi. Tamam, artık heyecanlanmamın vaktiydi. Bir de Suga etrafta yoktu ve bu beni iyice geriyordu. Kimseye onu soramıyordum da.

Yavaş yavaş sahnenin olacağı kısma ilerlerken ceketimi düzelterek derin bir nefes aldım. Belki de heyecanlanmamam ya da etrafımızda başkaları da olduğu için onunla olanları belli edeceğimden korktuğu için yanıma gelmemeyi tercih ediyordu.

Hayranların sesleri kulaklarıma gelirken kalbim hızla atmaya devam etti. Son iki dakika.

"Ben hazırım."diye mırıldanarak yanımdaki dörtlüye baktım. Onlar çok daha gergin duruyorlardı. "Peki ya siz?"

"Bu benim ilk sahnem."diye mırıldandı esmer olan. O kadar fazla kişiyle bugün çalışmıştım ki onun ismini hatırlayamıyordum. Bu beni biraz utandırsa da ona belli etmemek için başımı çevirdim ve gürültünün geldiği yere baktım. Hayranlar buradan gözüküyordu ve ellerindeki ışıklarla karanlığı aydınlatıyorlardı.

Oldukça fazla Agust D'nin konserine gelmiştim ve ben de o ışıklardan tutmuştum. Ve şimdi bu taraftaydım. Hayalimi henüz stajımın ikinci günü başarmıştım.

Derin bir nefes aldım. Ben de onlardandım. Ailemin önünde şarkı söylerek dans eder gibi olacaktım çünkü bir hafta öncesine kadar ben de oradaydım.

"Dans etmek senin bir parçansa, heyecanlanmana gerek yok. Eğer yine de heyecanlanacaksan severek yaptığın bir şeyi bu kalabalığın önünde gerçekleştirebileceğin için heyecanlan. Onlara kendini göster."dediğimde dördü de beni alkışlamaya başladı.

Utanarak ellerimle yüzümü kapattım. "Ah! Kesin şunu! Beni utandırıyorsunuz!"dedim onlar beni gülerek alkışlamaya devam ederken.

"Bir idol gibi konuştun, bu alkışlardan fazlasını hak ediyorsun."diyen ses anında ciddi olmamı sağlarken gözlerim anında ona döndü.

Autumn Leaves | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin