Autumn Leaves-Epilogue
Hayatımda Yoongi yokken nasıl mutluydum, nasıl gülüyordum hiçbir fikrim yoktu. Tüm geçmişim onunla birlikte resmen yok olmuştu ve işin aslı bundan oldukça memnundum. O benim mutluluğumdu, onunla güldüğümde gerçekten mutlu hissediyordum ve biliyordum. Etrafımdaki çoğu kişinin de bunun fark ediyor, Yoongi'nin beni asıl mutlu eden kişi olduğunu bilmeleri hoşuma gidiyordu.
Jeongguk ve Taehyung, Yoongi'nin evinde kalmamdan sonraki gün olan çekim binasına gelmiş, tekrar birlikte olduğumuzu sadece yüzümüzdeki gülümsememizden anlamışlardı. Daha sıcak, daha canlı ve daha fazla güldüğümüzü söylemeleri iyiyken boynumuzdan omuz, sırt ve göğüslerimize doğru yayılan izleri görmeleriyle birden tamamıyla farklı davranmaya başlamışlardı. Jeongguk her zamanki gibi beni utandırırken Taehyung ilk önce Yoongi'ye kızmış, daha sonra ise artık herkesin bilmesini önemsemediğimiz için fazla zorlamadan makyajla kapatmasından bahsetmişti.
Aynı şeyler benim de başıma gelse de Namjoon hyung gerçekten çok sevinmişti. Bu sefer daha kapalı olan sahne giysilerimi giymiş, Taemin'e de Yoongi'den bahsedince şaşırsa da izlerimi görünce daha çok gülmüştü. Makyaj biraz da olsa kapatırken makyaj stilistlerimizin ikisi bana aşırı kızmış ama sonra gülümsemeden yapadığımı fark ettiğimde önceki gibi sahte gülmediğim için mutlu olduklarını söylemişlerdi.
Mutluydum ve bu tamamıyla gerçekti. Kalçam birazcık ağrıyordu, Taemin ile dans ederken birazcık sorun yaşamıştım ama mutluydum. Ayrıca bu sefer sadece üç kez çekim yapmış, çekimler sırasında hiç sorun yaşamamıştık. Şükürler olsun.
Ödül zamanı geldiğinde, tabii ki de Agust D yine birincilik için adaydı. Sahneye geçtiğimizde Yoongi ile birbirimizi görmüş, o bana geniş bir gülümsemeyle bakarken ben de kıkırtıma engel olamamıştım. Boynuna bıraktığım izler makyajına rağmen belli oluyordu ve ben aptal gibi hiçbir pişmanlık hissetmiyordum. Ayrıca üstündeki o siyah tişört ile harika dururken üstünde benim izimi taşıyordu. Tabii ki de mutluydum. İnsanlar onun gibi güzel birisinin sevgilisi olduğunu aptal değillerse anlayabilir, böylece sevgilimden gözlerini çekebilirlerdi.
Kafasıyla birden yanını işaret ettiğinde kızardım ama yine de arka taraftan eğilerek geçip yanına ilerledim. Anında elimi tutarak beni sol tarafına alırken gözlerim açılmış, hayranların çığlıkları konuşan MC kızın sesini bastırırken Yoongi sadece gülümsemişti. "Yoongi..."
Bana baktı. "İstemiyorsan-"
"İstiyorum. Ama hayranlarımız..."
"Bizi seviyorlar, sevecekler."dedi ve gülümseyerek yüzüme yaklaşıp kameraya yan döndüğüm için gözükmeyen sağ yanağıma dudaklarını bastırdı. Çığlıklar daha da artarken o gülümsemiş, "Benim seni sevdiğim gibi."demişti.
Ben de genişçe gülümserken MC kız "Agust D! Come Back Home!"diyerek birden kazananı söylediğinde gülümsemem daha da büyüdü. Patlayan konfetinin parçaları üzerimize gelirken Yoongi ödülü almış, gitmeme izin vermeyerek çiçeği de bana vermişti. İki MC de Yoongi'yi tebrik ettikten sonra görevliler ikimize de mikrofon vermiş, Yoongi anında hayranlarına dönmüştü. Kameraya bakarken bende kafamı ona yaklaştırarak çenemi omzuna koyduğumda gülümsemesi büyüdü ve konuşmaya başladı. "Bu ödül hepiniz."diyerek hayranlarından güçlü sevinç çığlıkları kazanırken ben mikrafonlu elimi onun beline koymuştum. "Her zaman yanımda olup bana güç verdiniz, her zaman beni desteklediniz ve biliyorum, her zaman da destekleyeceksiniz. Sizi seviyorum."dedi ve parmaklarıyla kalp yaparken beni de güldürdü.
Çok sevimliydi. Ah, eğer dün akşamki hâlini bilmeseydim gerçekten tatlı ve uysal diyebileceğim şekilde davranıyordu ama... Biliyordum. Evinin her köşesi onun sayesinde çığlıklarımı tatmışken en iyi ben biliyordum onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Autumn Leaves | yoonmin ✓
FanfictionPark Jimin, kardeşi Jeongguk ile birlikte hayranı olduğu Agust D'nin şirketinde stajyerlik yapmaya başlar.