Victoria

2.8K 147 13
                                    


Birden telefonum çaldı.Arayanın kim olduğu yazmıyordu.Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.

-Jessy ben Victoria erken geldim.Artık şu kapıyı açarmısın ?
❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇❇
Kira'dan
Az kalsın elimdeki telefonu düşürüyordum.
-Victoria neden bu kadar erken geldin?
-Canım sıkkındı bende daha hızlı geldim.Bu arada kapıyı ne zaman açmayı düşünüyorsun?
-Iıı şey ben evde değilim Victoria
-O zaman hemen eve gel Kira diye bağırdı.
-Bana bağırma Victoria senden büyük olduğumu unutma geliyorum biraz bekle
Deyip telefonu yüzüne kapattım.

Victoria'ya sinir olmuştum zaten onun canı sıkılınca herkesin canının sıkılmasını istiyordu sanki.

Tom'la Lydia bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
"Benim eve gitmem gerek,görüşürüz"dedim ve açıklama yapmadan hemen sınıftan ayrldım.

Arabama bindim ve son gaz evime doğru gitmeye başladım.

Evin kapısına geldiğimde Victoria kapıda değildi.
Anahtarı kapının deliğine soktum.
Üst kattan sesler geliyordu.Vampir hızıyla merdivenleri çıkmaya başladım.

Victoria odamda yatağıma uzanmış laptoptan bir şeyler seyrediyordu.

"Victoria içeri nasıl girdin"dediğimde güldü ve yarıya kadar açık olan camı işaret etti.

Yanına gittim ve yatağa oturdum.Yanına oturunca laptopu kapattı ve ışıl ışıl parlayan yeşil gözleriyle bana dikkatle bakmaya başladı.Ve birden bana sarıldı bende ona sarıldım.Kokusunu içime çekiyordum çünkü onu yıllardır hiç görmemiştim.O da benim kokumu içine çekiyordu.

Sarılmayı bıraktım ve yüzünü incelemeye başladım
Bembeyaz mükemmel bir tene sahipti.Yanakları hafif kızarıktı bu ana hoş bir tatlılık katıyordu.Kendine özgü has bir kokusu vardı.Yanaklarında minicik çilleri de varla yok arasındaydı.
Yüzüne bakmayı kesip gülümsedim
-Ne yapmak istersin dedim.
O da gülümseyip
-Bilmem ki.Acabaa yemek yemeye mi gitsek? Dedi
-Olur hadi kalk gidelim dedim ve ayağa kalktım.Ben kalkınca Victoria da ayağa kalktı.
-Arabam aşağıda kapının önünde duruyor onunla gidelim dedim ve merdivenlerden aşağı inmeye başladım.

Arabanın önüne geldiğimizde Victoria nın kapısını açtım.Girince kapattım.Şoför koltuğuna oturup arabayı sürmeye başladım.Daha bir kaç metre ilerlemiştik ki yine telefonum çaldı arayanın kim olduğu yazmıyordu. Açtım bir erkek heyecanlı heyecanlı konuşuyordu.
- Kira ben Tom Parker sinirden köpürmeye başladı.Daha okulda ilk günün ve 2. derse dahi girmeden gittin"dedi.

Okulu unutmuştum bile.Victoria ya dönüp zoraki gülümsedim.
-Victoria biliyormusun ben-
Victoria sözümü yarıda kesip -Biliyorum Kira okula gitmen gerek ve beni tek başıma bırakmak istemiyorsun.Gözlerimin içine baktı ve "Zaten burada ki ormanı keşfetmeye ihtiyacım vardı ve şuan bunun için mükemmel bir zaman,sen okula git korkma ben zaten güvendeyim"dedi ve arabadan indikten sonra gülümseyerek kapıyı kapattı ve yavaşça gözden kayboldu.

Victoria 'dan

Yaklaşık 40-45 dakikada ormanda oldum.İçimden ormanda deliler gibi koşup boğazımı yırtıncaya kadar bağırasım geliyordu.

Ormanın içine doğru kurt hızımla gitmeye başladım.

Ormanın en içlerine geldiğimde kurda dönüştüm.

John amcam hep benim çok tuhaf bir kurt olduğumu söylerdi çünkü ben tam olarak kurt değildim vücudumun yüzde onbeşinden biraz daha fazlası hala vampirdi.

Çünkü ben aslında dünyadaki ikinci melezdim Jessy birinci bense ikinciydim ama lanet olası John amcamın düşmanı bir büyücü benim vampir tarafımın çoğunu etkisiz hale getirmiş.Sadece çok ama çok güçlü bir büyücü benim vampir tarafımı tekrardan kullanmamı sağlayabilirmiş.Ama John o kadar güçlü bir büyücü tanımıyormuş.Bundan dolayı kurt rengim bazen değişiyor.Ve artık melez sayılmıyorum vampir tarafımı güçlendirmeye ihtiyacım var.

Bazen griye benzer bir renk olurken bazen simsiyah bile olabiliyor kurt tüylerim. Bundan bazen nefret ediyor bazense hoşlanıyorum çünkü bu özellik benim eşsiz ve özel olduğumu gösteriyor.

Sonunda bu düşüncelerden sıyrılmama sebep olan şey ise ağaçların arasından kurt hırlaması duymam olmuştu.

Ben doğuştan alfaydım bu yüzden hep ulumalar ve hırıltılar dikkatimi çekerdi.Yine kendime hakim olamayıp ağaçların arasına sesin geldiği yöne doğru daldım.

Karşımda gördüğüm şeye inanamıyordum.Benden çok daha büyük iki kurt bana doğru hırlıyordu.

Ben alfaydım onlardada alfalık hissetmemiştim.Belki onlara emir verebilirim diye düşündüm.

"Hırlamayı kesin"dedim
Kesmek istemedikleri her hallerinden belliydi ama alfa olduğum için bana karşı koyamıyorlardı.

Tam orayı terk edecektim ki yanlarından bir kurt çıktı, bu kurt demin büyük dediğim kurtların neredeyse iki katı kadardı.

O kurt ağzında bir şeyler geveledikten sonra hiç bir şekilde hareket edemedim sonra gözlerim karardı.

.Diğer bölüm fazlasıyla heyecanlı olacak hızlı bir şekilde yüklemeye çalışacağım diğer bölümü.Haftada en fazla 2-3 bölüm gelecek arkadaşlar. umarım beğenmişsinizdir.
VOTE VE yorumlar ÇOK DEĞERLİ

SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin