SEN BANA ZARAR VERMEYE ÇALIŞTIN!

1.8K 105 13
                                    

Arkadaşlar başlamadan önce söylemek istedim yeni kitabım yayında ilk iki bölümü yükledim.Adı Kolej Mi? Lütfen bana destek olun ve ona bir şans verin.Neyse ben sizi oyalamayayım siz bölümü okuyun😘💖💜
Okulun yakınlarına gelmiştik ki arabamın ön camına sert bir şey çarptı ve camımı çatlattı.

Ne! O Scott'idi!

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

Hala şoktaydım.Hızla arabadan inip kanlar içinde yerde yatan Scott'a baktım.

Scott'ın yanında deli dehşet bir şekilde gözlerini kocaman açmış olan Stiles'adönüp "hemen onu hastaneye götürmeliyiz."dedim.

  Stiles bana tam bir aptalmışım gibi baktı."O bir kurt Kira onu hastaneye götüremeyiz.Hem zaten birazdan iyileşir."

Çok utanmıştım.Aslında ben ona değil o bana çarpmıştı.Ama şuan önemli olan şey bu değildi.

  Stiles bana baktı"Onu senin arabana koyalım.Sen onun başında dur ben profesörlere durumu anlatayım belki acil bir şey vardır"Tamam anlamında başımı salladım.

 Stiles 'la beraber Scott'ı arabanın arka koltuğuna bıraktık.
Ön koltukta oturmuş Scott'ın uyanmasını bekliyordum.Çok tatlıydı.Saçları önüne düşmüştü.Yavaşca saçlarını yukarıya kaldırdım.
Aslında ondan hoşlanmıyordum.sadece bana yakışıklı geliyordu.Bir insanın karakterini bilmeden ondan hoşlanamazdım.
Arabanın içine göz gezdiriyordum kiiii

Anca kafama dank etmişti.

Victoria neredeydi? Lanet olsun iki dakikada kaybolmuştu.Gözlerimi kapatıp onu düşündüm ve odaklandım.

Onun yerini bulmaya çalışıyordum.Ama onu her düşündüğümde kafamda Stiles canlanıyordu.Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı.

Dayanamayıp arabadan yavaşça çıktım.Arabayı kilitledim ve Victoria'yı aramaya koyuldum.Onu ilk önce okulda değil dışarıda aramaya karar verdim.

Zaten okulu pek sevmezdi.Kaybolduğunda genellikle hep onu ormanda bir ağacın altına oturmuş ya da deliler gibi koşarken bulurdum.

Etrafta gezinirken  gözüm bir kıza takıldı.O kadar taze bir kanı vardi ki gözümü kızdan alamıyordum.Dişlerim istemsizce uzamıştı.İçeri sokmaya çalışıyordum.

Kendi kendime güldüm.Neden kendimi dizginlemeye çalışıyordum ki.Ben bir melezdim.Bu benim doğamda vardı.Aslında tüm vampirlerde vardı bu doğa.

Bense onların en güçlü klanıydım.Kız tek başına banklarda oturmuş ağlıyordu.

"Ne oldu küçük kız" diyerek onun yanına yaklaştım.
"Ben,ben artık dayanamıyorum.Yaşamak istemiyorum."Deyip burnunu çekti.

Böyle düşünmesi çok saçmaydı.Çok güzel bir kızdı.Ağladığı için ışıl ışıl parlayan mavi gözleri ve yanaklarını kaplayan minik çilleri vardı.
Bende dayanamayarak
"sana yardım edebilirim"dedim.Elini tuttum ve görünmezlik büyüsü yaptım.

Artık ikimizde görünmezdik.
Tekrar burnunu çekti"bana ne yapacaksın"

Konuşmak için ağzımı açmıştım ki biri beni boğazımdan tuttuğu gibi yere yapıştırdı.

Kızın beni bu şekilde görmesini istemiyordum.O zor anda bile onun görünmezlik büyüsünü bozdum.

Bana vuran kişiye zorla bakmaya çalıştım.

Baktığım da inanamadım.
Bana vuran kişi Scott'idi."Scott ne yapıyorsunScott'ın gözleri tamamen kırmızıydı.Ve beni duymuyor gibiydi.

Hala boğazımı sıkıyordu.Ellerimi zorla yanağına götürdüm."Scott,sakin ol benim Kira lütfen dur artık sana zarar vermek istemiyorum"dediğimde gözleri eski haline döndü ve yavaşça üzerimden kalktı.
"Sana inanamıyorum"dedim.Gözlerini devirdi ve"Bilerek kendimi durdurmadım.Onu o kıza saldırmadan önce düşünecektin."

Ateş saçan gözlerimle ona baktım."beni öldürmek mi istedin yani"dedim.

Bu çok aptalcaydı!Gerçekten de beni öldürmek istemişti.Ve belki de müdahale etmesem bunu yapacaktı.

"İğrenç yaratık" diye söylenmeye başladım.Okula doğru ilerledim.

Ama bir dakika ben hala kendi görünmezlik büyümü bozmamıştım.Yani Scott beni bulamazdı,ya da göremezdi.

Demek ki o da büyü yapmayı biliyordu.Ama benim o kıza saldıracağımı nereden anlamıştı?

Kafamda bir sürü soru vardı.
Victoria şuan hiç umrumda değildi.

"Nasılsa kendi yolunu bulur" diye mırıldandım.

OKUL BİTTİKTEN SONRA

Evde yatağımın üstünde uzanmış kendime bakıyordum.

Acaba çok mu çirkindim.Scott neden bana zarar vermek istemişti ki.

Evin kapısının açılıp kapanmasıyla elimde ki aynayı yanıma koydum ve düşüncelerimi uçan tekme savurarak aşağıya indim.

Victoria gelmişti.Kapıda birisiyle konuşuyordu.Victoria gülümseyerek"her şey için teşekkürler Stiles"dedi ve kapıyı kapattı.Kapıyı kapattığında yorgunlukla kendini koltuğa attı.Ama hala otuz iki diş gülümsüyordu .

Yanına oturdum ve"ne oldu neden o kadar mutluydun Stiles'la beraber.Yatar pozisyondan oturur pozisyona geçti.Ciddi bir yüz ifadesi takındı.Sonra otuz iki diş gülümseyip küçük elleriyle ellerimi tuttu."Stiles bana çıkma teklif etti"dedikten sonra mutluluktan deliler gibi bağırmaya başladı.

"Uuuu sizi aşk kuşları siziii., Ee sen ne dedin?"Bağırmayı kesip bana döndü."Önce biraz düşünüyor gibi yaptım sonra dayanamayıp kabul ettim"

Victoria tekrar yatar pozisyona geçti.Bende yanına yattım.

"Ne zaman buluşacaksınız?" diye sordum.Heyecanla"yarın"dedi.

Ayağa kalkıp üstümü düzelttim.
Ona dönüp"sen burada heyecanını yaşa ben üst katta uyuyacağım."Başını yukarı aşağı doğru salladı.Merdivenlerden yukarı doğru çıkarken hala gülümsüyordum.

Odama girip kapıyı kapattığım anda Victoria'nın çığlık sesi geldi.

Stiles'ı gerçekten çok seviyordu.Bunları düşünmeyi bırakıp yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım ve tabi ki Scott'ı düşünmemeye çalıştım.

Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin😍😍😊

SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin