Süt mevzusu

254 9 5
                                    

Ayağa kalktı ve bana yaklaştı"Benim sinirimi kontrol edemediğimize göre en azından sana benimle dövüşmeyi öğretebiliriz ha?"dediğinde kendimin bile inanmadığı bir şey söyledim "Seni alt etmek benim için kolay olacak"
🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡🎡

Justin'le dövüşmeye henüz başlamamıştık.
"Hangi formda saldıracaksın karar ver bakalım"dediğinde şaşırmıştım çünkü hep insan formunda bana saldırırdı ve ben de öyle yapmayı planlıyorum.

"Böyle iyiyim"dediğimde kafasını salladı ve "Sen bilirsin ama sonra oturup ağlamak yok ona göre"dediğinde Columbia marka bordo ayakkabılarımı yere vurdum ve göz devirdim "Bu kadar ukalalık fazla değil mi sence de"dedim ve gelmesini işaret ettim.

"Dur bakalım kazanan için bir ödül de koymalıyız"dediğinde korkmadan edememiştim ardından bir anda Justin'i temizlik yaparken hayal edip sırıttım.

"Kazanan bütün villayı köşe bucak temizlesin" dediğimde saçlarımı karıştırdı ve " Bugün epey yorulacaksın o halde" dedi hemen ardından başlama işaretini verdi.

İlk hamleyi ben yapmıştım,diz kapağına doğru savurduğum tekmeyi bacağımla beraber bana geri iade edince bacağımdan çatır çutur sesler geldiğine dair yemin edebilirim.
Ben bir sonraki hamlesini tahmin etmeye çalışırken beni boynumdan yakaladı ve çalılıkların içine fırlattı.

Çalıların hemen yanındaki ağaca tutunup yeri boylamadığım için tanrıya şükrederken Justin'in bana doğru koştuğunu görünce panikledim ve ağaçtan inip var gücümle bahçede koşmaya başladım.

Daha iki saniye önce aramızda en az on metre varken şimdi yanımda koşuyordu."Bir kurt nasıl bu kadar hızlı koşabilir ki"diye bağırdım ama aniden yanımda kocaman siyah bir kurda dönüşmesiyle yuvarlanarak anca durabildim.

Yavaşça önüme doğru gelirken vücudumun kontrolü artık ben de değildi.Tanrı aşkına ben de bir alfayım bana bunları nasıl yaptırabiliyordu.
Onun zoruyla dönüşmeye başladığımda "istemiyorum"diye çığlık attım.
Vampir tarafımı güçlendirmeye çalıştığım bu günlerde kurda dönüşmek bütün emeklerimi çöpe atabilirdi.

Sonunda dönüştüğümde bütün beden ve zihnime hükmedebiliyordu ama bir nebze de olsa karşılık verebiliyordum.
Başımı kaldırdığımda bütün korkunçluğuyla karşımdaydı.Siyah tüylerine yine simsiyah gözleri eşlik ediyordu.
İstemeden de olsa hükmettiği için korku sesleri çıkarıyordum ve bu beni çok savunmasız gösteriyordu.

Beynimde tek bir cümle yankılandı " Kalk ve dövüş benimle".O daha gözünü bile açmadan üstüne atladım ve sağ bacağını ısırdım.
Acı bağırışı bütün bahçede yankılanmıştı.
Kurtken ona karşı koyamıyordum çok güçlüydü ama belki vampirken yapabilirim diye düşündüm.

Tekrar iki ayağımın üstüne indiğimde aylardır uğraştığım vampir yüzümü çıkardım ve karnını ısırdım.
En küçük bir ses bile çıkarmamıştı,canı acımamış mıydı yoksa?
Tekrar ayağa kalktığında kurtken ne kadar büyük olduğunu aslında fark etmediğimi fark ettim.

Ben daha ne olup bittiğini anlamadan kendimi  göğsümün ortasında vücudumu kaplayan kocaman bir patiyle yerde bulmuştum.

O kadar ağırdı ki nefes alamıyordum bunu fark etmiş olacak ki patisini aşağıya doğru kaydırdı.
Yüzlerimizin yakınlığından nefesini üzerime veriyordu.
Hala daha bana hırlarken üzerimden kalkmadığı için hareket bile edemiyordum.
Debelenmek kurtulmak istesem de hiç bir faydası yoktu o koca kurt gövdesini üzerimden kaldırmadan hiç bir şey yapamazdım.

Hırlamayı kesip yüzümü yaladıktan sonra üzerimden kalktı ve önümde yere yattı.
Bir yandan insan formunda olmasa da ne dediğini duyabiliyordum."Sen kaybettin"dediğinde ona vurup " Ne hayır,dövüş daha bitmedi"dediğimde yine o koca patisiyle kendimi yerde bulmuştum.

"Seni yerde 10 saniyeden fazla tuttum Victoria insanlar buna nakavt diyor"dediğinde söylediklerinde haklıydı.

"Kalk artık üstümden"dediğimde tekrar iki ayak üstüne bastı ve üstümden kalktıktan sonra kalkmam için bana yardım etti.

"En azından dünün intikamını aldın"dedikten sonra beni kollarının altına aldı.Ben de ona sarıldıktan sonra mutfağa doğru yol aldım.

Justin oturma odasında keyif sürerken ben dövüşü kaybettiğim ihtiyacın bulaşıkları yıkıyor aynı zamanda şarkı dinleyip dans ediyordum.

Normalde bulaşıkları Justin yıkardı benim görevim ise yanında müzik açıp boş boş oturmaktı.
Sonunda mutfağı temizlemeyi bitirdiğimde canım sıkılmıştı.

Temizlik hiiç eğlenceli değildi!Dans etmeye koyulmuş yapabileceğim en saçma hareketleri yapıp kendi kendime eğlenmekle meşguldüm.
Şarkı sözlerini tekrar ederken süt kutusunu mikrofon olarak kullanıyordum.

Tabii kapağının açık olduğunu görene kadar.Her yer süt olmuştu ve ben burayı temizlemeyi az önce bitirmiştim.

Mızmızlanarak oturma odasına gittim ve Justin'in yanına oturdum."Söyle ki-"diyip söze başlamışken Justin konuşmaya başlayıp" Süt kutusunu devirip her yeri süt yaptın değil mi"dediğinde suçlu ama şımarık bir ifadeyle başımı salladım.

"Hadi kalk bari beraber temizleyelim" dediğinde ellerimi çırptım ve mutfağa onun peşinden gitmeye koyuldum.

Justin'den

Victoria ile beraber etrafa dökülen sütleri temizlerken ona doğru dönecekken dudaklarıma yapışmasıyla aniden heyecan basmıştı.
Beni her an heyecanlandırabiliyordu.
Belinden tutup onu tezgaha oturtunca tam hizama gelebilmişti.Ne istediği belliydi ben de istiyordum ama onu biraz kızdırmak için hafifçe geri çekildim ve beni tekrardan kendisine çekince gülümsedim.

O benim pantalonumu çıkartmaya çalışılırken ben çoktan onun kıyafetlerini çıkartmıştım.
Tanrım tabii ya iddiayı unutturmaya çalışıyordu.

Hemen geri çekildim ve gülümsedim."Ne yaparsan yap bu evi temizleyeceksin bebeğim" dediğimde küçük çocuklar gibi mızmızlanmaya başladı.

"Hadi ama tam da unutuyordun" dediğimde pantolonumu giyerken başımı salladım ve " Doğruyu söylemek gerekirse bir an için başarıyordun."dedim ve kahkaha atarak mutfaktan çıktım.

Arkamdan bağırıyordu"Hey nereye gidiyorsun"dediğinde " Beni bulmak istersen odamda uyuyor olacağım"dedim ve merdivenlerden odama doğru koştum.

Yatağa girip gözlerimi kapattığımda  Victoria'ya sahip olduğum için ne kadar şanslı olduğumu düşündüm.

Dövüşürken olabildiğince ona vurmamaya çalışmış en az şekilde canını yakmıştım.

"Yaptığım her şeyi telafi edeceğim söz veriyorum"diye mırıldandım ve odama doğru gelen ayak sesleri karşısında gülümseyerek dudağımı ısırdım.

Evveeeet.Bölümü beğendiniz mi yoruma yazmayı unutmayın.Olayları bağlamak için bu kısa bölüme ihtiyaç vardı.
Justin görünüşe göre yola geliyor siz ne dersiniz?





SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin