Arkadaşlar başlamadan söylemek istedim diğer kitabımda lütfen bana destek olun çok ihtiyacım var adı Kolej Mi? Neyse hadi siz bölümü okuyun😁
Kayalara çarparken canım acıyordu vücudum suyla buluştuğunda kafamı bir taşa çarptım gerisi karanlık...
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊Vücudumun her yeri ağrıyor ve acıyordu.
Birinin kollarında oldugumu hissediyordum.Gözlerimi yavaşça açtım.
Scott'ın kollarındaydım.Sanırım beni uçurumdan aşağı atmıştı.Ne!Bir dakika Scott beni uçurumdan aşağı atmıştı ve ben şuan da onun kollarında huzurlu bir şekilde yatıyordum.
Hemen ayağa kalktım ve ayağa kalktığımda kayada olduğumu farkedip kayıp yine denizi boylamam bir oldu.
Scott ise sadece kahkaha atıyordu sudan çıkıp kayaya oturdum ve Scott'ı cimcikledim ve"gülme"dedim
Birden ona dönüp bağırmaya başladım"sen beni nasıl uçurumdan atarsın sen cidden beni öldürmeye çalışıyorsun ama unutma melezler ölemez"
Ben bunları söylerken o hala kahkaha atmaya devam ediyordu.
"Kira Tanrı aşkına bir şuraya bak ne kadar da eğlenceli görünüyor sadece bunun zevkini tatmanı istemiştim"
Ona bakıp"gerçekten de sadece zevk alayım diye mi beni aşağı attın"
Başını evet anlamında salladı"sadece bunun içindi.Hem tehlikeli olsa ben seni buradan aşağı atar mıyım,her gün bende atlıyorum."
Elimi tuttu "hadi gel beraber kayalara tırmanıp yukarı çıkalım."
Kayalara çıkarken hem kahkaha atıyorduk hemde birbirimizi itip düşürmeye çalışıyorduk.
Daha yolun yarısındayken Scott'ın üzerine bastığı taşa ağırlığımı verdim ve kırdım.
Scott birden havalanmıştı.
Düşerken benim elimi tutmaya çalışmıştı ama ben sadece ona el hareketi çekip gülmüştüm.Denize düşüş sesi geldiğinde istemsizce güldüm.
Hep onun yanındayken gülüyordum.Tabi mantık olarak şuan yanımda değildi denizin içindeydi ama olsun!
Bence bu da sayılır.Denizden kafasını çıkarmayı başarınca hem mutlu hem sinirli karışımı bir şekilde"KİRA"diye bağırdı.
Gülüp "kaplumbağa arkadaşım yukarı tırmanmayı düşünüyor musun?"dedim.
Scott'ın gözlerinin siyah olduğunu fark ettim.Normalde sinirlendiğinde gözleri kırmızı olurdu.Demekki sinirlenmemişti.
Büyü yapıp kendisini uçurumun kenarına uçurmaya başladı(ne karışık cümle ha hdnhdj)
Gözlerimi kocaman açıp ona bakakaldım.Büyüyle uçarken kıyafeti de uçuşuyordu.Ve karın kasları görünüyordu.Neden bu kadar çok etkilenmiştim kendime anlam veremiyordum.O bir kurttu her şekilde kas yapabilirdi.Ama sanki onun ki daha fazlaydı.
Kafama atılan taşla düşüncelerimden uzaklaşıp taşın atıldığı yeri bulmaya çalıştım.
Scott'ın uçurumun kenarında hem kahkaha atıp hem de bana küçük kaya parçaları fırlattığını gördüm.
Hızla yukarı çıkıp Scott'a bir taş fırlattım.
Scott hala bana bakıp sırıtıyordu"kaslarıma yan gözle bakmaya çalışırken gözün yamuldu be güzelim"dedi.
Utanmıştım.Şimdi ne diyecektim ki.Aslında yan gözle de değil bön bön bakıyordum resmen Scott'ın kaslarına.Bunları düşünürken etrafı inceleme fırsatı bulmuştum.
Burası uçurum gibi korkunç bir yer değildi.Tam tersine etrafta papatyalar ve daha adını bilmediğim bir sürü çiçek vardı.
Çok huzurlu ve rahatlatıcı bir yerdi.Birden birisi beni sardı ve yere yatırdı.
Scott'ın uyuşuk bir sesle ağzında bir şeyler geveledikten sonra bana dönüp "bugün çok aksiyon yaşadık ben yoruldum hadi burda beraber uyuyalım." Bunu söyledikten sonra bana daha sıkı sarıldı.
Beni o kadar sıkı tutuyordu ki kollarının arasından ona zarar vermeden çıkamazdım.
Ona zarar vermek yerine kollarında huzurlu bir uykuya dalmaya karar verdim.
Gözlerimi kapatınca dudaklarımın üstünde bir ağırlık hissettim.
scott beni öpüyordu! Geri çekilip "iyi uykular güzelim"dedi ve beni daha çok sardı.
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜Uyandığımda Scott yanımda değildi.Hızla ayağa kalkıp Scott'ı aramaya başladım.
Omzumda hissettiğim bir elle arkama dönmem bir oldu.
Scott gülerek bana bakıyordu elinde bir sürü poşet vardı.Poşetlere baktığımı fark edince "sakin ol melez prenses bugün geceyi burda geçireceğimiz için ormandan dışarı çıkıp marketten bir şeyler aldım."dedi.
Şaşkın şaşkın ona bakıyordum "neden burada kalıyoruz ki çok saçma." Dedim.Çünkü burda onunla beraber kalmam için hiç bir sebep yoktu.Ama kalmak istemiyor da değildim.
Şimdi de Scott bana salakmışım gibi bakıyordu.Yanıma gelip elimi tuttu "Kira saatin kaç olduğunun farkında mısın acaba" deyince cebimden telefonumu çıkartıp saate baktım saat tam 03:34'idi.
Bu saatte marketi nerden bulmuştu ki?Elimi belime koyup ufladım."İnsan yemekleri yemek zorunda kalacağım"
Scott gözlerini devirip elindeki poşetleri yere bıraktı."Üzgünüm Kira hanım bu saatte size özel kan bankası bulamadım."Bu sefer ben gözlerimi devirdim"abur cubur falan aldın mı bari" dedim ve poşetleri karıştırmaya başladım.
Ben poşetleri karıştırırken Scott kafama bir cips fırlattı.Kafama atmasını umursamadan cipsi açıp mutlulukla yemeye başladımBir yarım aynı zamanda kurt olduğu için arada sırada normal besinler tüketebiliyordum.Scott ise bana aldırmadan poşetten bir kek çıkartıp yemeye başladı.
İstemsiz bir şekilde ona bakarken yanlışlıkla güldüm.Scott keki ısırmadan ağzına bütün halde atıp çiğnemeye çalışıyordu aynı zamanda bana bir şeyler söylüyordu.
"Nooldu nodon güldon aşlayamadum."Ağzında kocaman bütün bir kek olduğu için düzgün konuşamıyordu.
Yine güldüm ve ona cevap verdim"ben seni top kek yerken göreceğimi hiç tahmin etmiyordum.Sende tam zengin çocuk tipi var ya."
Bir iki tane cipsi ağzıma attıktan sonra konuşmaya devam ettim."Yani zengin çocuk havası olduğu için bir restorantı arayıp şarap soslu bonfile falan sipariş edeceğini düşünmüştüm."
Ağzında ki keki tamamen yuttuktan sonra kahkaha attı ve bana cevap verdi.
"Şarap soslu bonfile mi?Daha önce duymamıştım bile.Hem ben öyle zengin sosyete çocukları gibi değilimdir.""Hımm" deyip ona daha çok yaklaştım.O da bana yaklaştı ve yüzümü yüzüne döndürdü.
Tam dudaklarımız birbirine değmişti ki benim telefonum çalmaya başladı.Arayan Stiles'idi.Stiles benim numaramı nereden bulmuştu ki
Telefonu açtığımda Stiles telaşla bağırmaya başladı"Kira hemen eve gel evinizde kollarını kesip intahar eden bir kız var!"
BÖLÜM SONUUU
HEYECANLI SONLAR YAPIP SİZİ MERAK İÇİNDE BIRAKMAYI ÇOK SEVİYORUM JDBGSBDH
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
EĞER ÇOK VOTE VE YORUM GELİRSE BU HAFTA BİR BÖLÜM DAHA ATARIM.
BELKİ DE İKİ 😁😁
LÜTFEN VOTE VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN.💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İKİ MELEZ
Vampiros21.07.2018 melez/9 24.07.2018 melez/6 Not:Son Iki Melez adlı bölümden okumaya başlayın. Kira'nin sakin bir hayatı varken eskiden onun yanında kalmak istemeyen kardeşi Victoria onun yanında kalmaya karar verir ve olaylar başlar. Okulları tarafından...