En sonunda gözlerimi açabildiğimde yıldızın tam ortasında Victoria'nın morarmış cansız bedeni yatıyordu!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Victoria karşımda ölü bir şekilde yatıyordu ve ben öylece durmuş ona bakıyordum.Neyse ki Thomas ve Jennifer benim gibi değillerdi ve hemen Victoria'nın başına gidip başka bir büyü yapmaya başladılar.
Thomas iki parmağını Victoria'nın kalbine koymuş bir şeyler mırıldanıyordu.
Ben de büyücü olmama rağmen daha önce hiç bu kadar önemli büyüler yapmamıştım hatta denememiştim bile!
Thomas büyüyü bitirdiğinde Victoria şiddetli bir şekilde öksürerek yana döndü.
Hemen Victoria'nın yanına koştum ve ona sarıldım.
Onu o kadar çok özlemiştim ki!Victoria'nın yüzünü kendi yüzüme döndürdüm.
Yeşil gözleri hem mutluluktan hem de korkudan kocaman açılmıştı.
Beni görünce ayağa kalktı ve çığlık attı.
Onun elinden tuttum ve bizim eve sürüklemeye başladım.
Daha yeni uyanmıştı ve hemen Stiles'ı görüp sinirlenmesini istemiyordum
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Sonunda Victoria'yı Stiles'ı görmeden eve getirebilmiştik dışarıda çok oyalanmıştık.Çünkü Victor'u-küçükken her zaman Victoria'ya Victor derdim-bir sürü mağazaya götürüp zorla alışveriş yaptırmıştım.Maksat Victor'un kafası dağılsın.
Eve geldiğimizde Elsa ortalıkta görünmüyordu.Victor yorgun olduğunu söylediği için hemen odasına gidip uyumuştu.
Üstümü değiştirmek için odama çıktığımda neredeyse her taraf kan içindeydi ve bu beni çok sinirlendirmişti.
Bu Elsa'nın kanıydı yani bunu o temizlemeliydi.
Bu aralar çok doluydum ve sinirimi genellikle Elsa'dan çıkarıyordum.
Büyük bir hışımla Elsa'nın oldukça küçük olan odasına daldım.
Odaya girdiğimdeyse neredeyse şaşkınlıktan küçük dilimi yutacaktım.
Oda da yatacak bir yatak yatağı bırakın bir sandalye bile yoktu.Elsa'ysa ağlamaktan şişmiş gözleriyle parkenin üstünde uyuyordu.
Yavaşça yanına gidip onu uykusundan kaldırdım.
Korkulu gözlerle bana bakıyordu büyük ihtimalle ona zarar vereceğimi sanıyordu.
Yavaşça saçını okşadım ve " korkma sana bir şey yapmayacağım şimdi hazırlan da sana bir şeyler almaya gidelim"dedim.
Başını tamam anlamında salladı ben tam odadan çıkacakken "Kira"demesiyle arkamı döndüm.Utangaç utangaç bana bakıp"şey ben biraz açım da önce yemek yesem olmaz mı?"dedi.
Elinden tutup onu mutfağa sürükledim buzdolabının kapağını açıp "neden dolaptan bir şeyler atış-" sözüm yarım kalmıştı çünkü dolap bomboştu.
Victoria gittiğinden beri hiç eve alışveriş yapmamıştım.
Victor gideli iki ay olduğuna göre!Birden Elsa'ya dönüp "En son ne zaman yemek yedin"dedim.
Üzgün gözlerle bana bakıp "2 gün önce son kalan pizza dilimini yemiştim"dedi işte o anda içimden bir şeylerin koptuğunu hissettim.
Birden Elsa'ya sarılıp sessizce "özür dilerim"dedim.
Biraz sarıldıktan sonra geri çekilip bana baktı yüzünde hafif bir tebessümle "artık yemek yemeye gitsek olmaz mı kurt gibi açım".
Tamam anlamında başımı salladım ve telefonumla arabanın anahtarını masanın üstünden alıp cebime sıkıştırdım.
Yavaş adımlarla arabaya doğru ilerledim ve şoför koltuğuna oturdum Elsa hızlı hızlı arabaya bindi ve gülümsedi "nereye gidiyoruz?".
Ensemi kaşıyıp yola döndüm "bunu hiç düşünmemiştim"dedim ve güldüm.
Elsa bana tuhaf bir şekilde bakınca ona neden güldüğümü açıklama ihtiyacı duydum.
"Sanki sen kızsın bense erkek ve bir randevuya çıkıyoruz tam öyle oldu,neyse seni Victor'u götürdüğüm yere götüreceğim."
Yol boyunca ikimizde konuşmadık yemek yerkende pek değişik bir şey yoktu ikimizdende çıt çıkmıyordu.
Elsa sonunda yemeğini bitirdiğinde yeniden arabaya bindik.Sonunda Elsa'ya bir şeyler almak için istediğim mağazaya ulaşmıştık.
Arabanın kapısını sertçe kapattım ve mağazanın giriş kapısına yöneldim.
Elsa koşarak bana yetişti ve ellerini çırptı "Çok Teşekürler Kira senin sayende hem yepyeni eşyalarım olacak hem de havalı bir vampir olacağım."
Bir anda durdum.Resmen beynime kan gitmiyordu.
Bu kız ergen salağın tekiydi ben melez olduğuma bile lanet ederken bu aptal onu vampir yapacağımı sanıp mutlu oluyordu.
İşte o an gerçekten ondan kurtulmam gerektiğini anladım ve bütün öfkemi boşaltmaya karar verdim.
Elsa'nın bileğinden tuttuğum gibi arabaya götürdüm ve şoför koltuğuna oturdum.
Hem arabayı sürüyor hemde Elsa'yla kavga ediyordum.
"Beni dönüştürmek zorundasın Kira"diye bağırdı Elsa yoldan gözümü ayırmadan "Hımm yapmazsam ne olurmuş çok merak ettim de"diye bağırdım.
İşte o anda Elsa bütün gücüyle bağırıp "Yoksa senin vampir olduğunu bütün dünyaya anlatırım"dedi.
Arabayı durdurdum ve Elsa'yı arabadan aşağı attım.
ELSA'DAN
Kira birden beni arabadan aşağı attı ve hızla yere yuvarlandım.Kira hızla üstüme geliyordu bense geri geri gidiyordum.Sırtım hızla soğuk duvara çarpınca sonumun geldiğini anladım.Kira beni kazağımdan tuttuğu gibi kaldırdı ve hızla duvara çarptı.Gözlerimi açamıyordum çünkü korkuyordum bütün cesaretimi topladım ve gözlerimi açtım.
Karşımda ki görüntü inanılmazdı Kira vampire dönüşmüş korkunç gözlerle bana bakıyordu.
Sessizce"şimdi işin bitti sürtük"dediğini duydum.
Boynumda ani bir acı hissetmemle çığlık attım zorlukla bir kaç dakika ayakta kalmayı başardım ve Kira'nin beni hızla yere fırlatmasıyla vücudumun tükendiğini anladım.
Karnıma vurmaya başladığında yeniden acıyla bağırdım.Karnıma yediğim tekmeler artık canımı acıtmıyordu.
Sanki bütün vücudum uyuşmuş gibiydi hiç bir şey hissetmiyordum.
Son bir çabayla ağzımdan kanlar akarken Kira'ya ondan intikam alacağımı söyledim.
Ve sonra derin bir uykuya daldım.
Kira'dan
Elsa'yla işim bittiğinde ağzımdan akan kanları sildim ve arabaya doğru yürüdüm.En ufak bir pişmanlık hissetmiyordum çünkü o bunu kesinlikle hak etmişti.
Arabayı eve doğru sürerken hala gözümün önünde Elsa'nın kanlar içinde bana korkuyla bakan suratı canlanıyordu.
Evvveeettt bu bölümün de sonuuuuu.
Bölüm geç geldiği için üzgünüm🙏🙇
Ama sürekli aklıma başka başka fikirler geliyordu ve sürekli bölümü silip tekrar tekrar yazdım.
Aslında bu bölüm son derece sakin ve neşeli bir bölüm olacaktı ama biraz heyecan katmak istedim.
Sizce Elsa'ya ne olacak?
Ölecek mi yoksa ilerki bölümlerde karşımıza çıkacak mı?
Doğru bilen ilk 3 kişiye gelecek üç bölümü ithaf edeceğim.
Bu arada eski kapağımız yine kapak oldu yenisini bir iki haftalığına koymuştum.
Yorum ve votelerinizi eksik etmeyinnn💟😇💖💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İKİ MELEZ
Vampire21.07.2018 melez/9 24.07.2018 melez/6 Not:Son Iki Melez adlı bölümden okumaya başlayın. Kira'nin sakin bir hayatı varken eskiden onun yanında kalmak istemeyen kardeşi Victoria onun yanında kalmaya karar verir ve olaylar başlar. Okulları tarafından...