MULTİDE ELSA VAR
BU BÖLÜMÜ @nurmele adlı okuyucuma ithafen yazıyorum.Destekleri için teşekkür ederim😊😊
Tam dudaklarımız birbirine değmişti ki benim telefonum çalmaya başladı.Arayan Stiles'idi.Stiles benim numaramı nereden bulmuştu ki
Telefonu açtığımda Stiles telaşla bağırmaya başladı"Kira hemen eve gel evinizde kollarını kesip intahar eden bir kız var!"
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
O kadar şaşırmıştım ki Stiles'a cevap verememiştim.Stiles bağırmaya devam ederek"Kira ordamısın?"deyince uyandım ve"ş -şey tamam hemen geliyorum" dedim ve telefonu kapattım.
Scott telaşlı bir şekilde bana bakarken" hadi kalk hemen gidelim"dedi ve beni belimden tuttuğu gibi sürüklemeye başladı.O nerden duymuştu ki?Ah o bir kurttu tabi ki duyacaktı!
Arabaya ulaştığımızda hemen beni koltuğa oturttu ve kemerimi bağladı.Kemerimi bağladı? Ben bir melezim Scott bazen beyninin yerinde koca bir paket cips olduğunu düşünüyorum sanki onu çıkarıp yiye yiye bitirmişsin dememek için kendimi zor tuttum.
Eve vardığımızda Stiles havada gözleri kırmızı bir şekilde Elsa'nın üstüne eğilmiş bir büyü yapıyordu.
En sonunda ayakları yere değdi ve kendini koltuğa attı.Elini başına koyup"ayol bugün çok yoruldum başım ağrıyor hep şu Kira yüzünden eve adam atar gibi eve gizli gizli kız sokmuş."
Stiles'ın yanına oturup koluna vurdum."Victoria uyuyor sen nasıl eve girdin hem neden geldin ki sen?
Stiles bana bakıp sırıttı. "Victoria arabamda bilekliğini düşürmüş onu vermek için geldim."dedi.Tam bir şey demek için ağzımı açmıştım ki Elsa kıpırdamaya başladı.
Elsa eliyle gözlerini ovuşturdu "bana ne oldu"deyince Stiles benim konuşmama izin vermeden
"Mutfaktan bıçak alıp kollarını fazla derin olmadan kesmişsin yani intahar etmeye çalışmışsın neyse ki bir korkak tavuk olduğun için boğazını kesmek aklına gelmemiş."Elsa ayağa kalktı ve Stiles'a dik dik baktı."Ben korkak tavuk falan değilim bir kere" Stiles onun sözlerini umursamadan elini uzattı "ben Stiles ,sen?"Elsa Stiles'ın elini biraz bekledikten sonra sıktı"bende Elsa"Stiles birden çok tuhaf bir kahkaha attı.
"Ooo burda bir buzlar kraliçemiz var"koltuktan kalkıp oturduğu yeri Elsa'ya gösterdi."Lütfen buraya oturun kraliçemiz"Elsa oturdu ve "teşekkür ederim uşak"dedi Stiles sadece gülmekle yetindi.
Scott bana baktı ve"ona ne yapacaksın"dedi.Stiles Elsa'nın kolundan tutup yan odaya kitledi.
Sonra bize bakıp " çakma kraliçeyle ilgili konuşacaksak başka yere kitliyim de korkmasın bari"dedi.
Bense Scott'a dönüp konuşmaya başladım."Aslında onu dönüştürmeyi düşünüyorum.Hem onu ben dönüştürürsem benim emrimde olur"dedim.Scott ofladı"bölgemde bir vampir daha istemiyorum,ama senin emrinde olursa sen onu dizginleyebilirsin"dedi.
Başımı evet anlamında salladım.Stiles diğer yanıma oturdu ve "onu ne zaman dönüştüreceksin"dedi.
Elimi çeneme koyup düşünmeye başladım."Hımm en erken yarın"dedim gülümseyerek.
Scott ayağa kalktı ve buzdolabına yöneldi."Stiles sen aradın diye yemek bile yiyemedim.Kız alt tarafı ellerini azıcık kesmiş hem sen hallettin bizi niye çağırıyorsun?"
Stiles cevap vermeyince Scott konuşmaya devam etti"bir de kız intahar ediyor diyosun boşu boşuna hızlı hızlı geldik buraya"Stiles elini ensesine götürüp "Uff napıyım stres oldum onu birden öyle görünce" dedi.
Elimi Stiles'ın saçlarına uzatıp saçlarını karıştırdım.
Stiles elleriyle saçını tekrar düzeltip "Kira ya birazdan sevgilim uyanır onun karşısına delibaşlar gibi mu çıkayım."
Stiles'ın bu söylediğinden sonra Scott'la aynı anda Stiles'a bakıp "oooooo"dedik.
Scott hemen Stiles'ın yanına oturup ona sorular sormaya başladı."Kızı hiç öptün mü?"dediğinde ağzımdan yanlışlıkla "oha" diye bir kelime çıktı.Stiles bana dönüp elini ensesine götürdü.Ne zaman utansa elini ensesine götürürdü.Ve tabi suratı domates gibi kızarırdı.
Stiles kızardı ve"belki bir kere öpüşmüş olabiliriz."
Scott ayağa kalkıp Stiles'ı alkışladı.Stiles'a Scott'ın neden onu alkışladığını sordum.Onun bana verdiği cevap karşısında şok olmuştum.
Stiles bana"o tavlayabildiğim ve öptüğüm tam 100.kız"dediİşte o an bütün gün içimde tuttuklarımı Stiles'a söyledim.
Onu yakalarından tuttuğum gibi duvara yapıştırdım.Stiles çok şaşırmış bir halde beni ittirmeye çalışıyordu."Kira napıyorsun"diye bağırmaya başladı.
Scott beni tutmaya çalışıyordu.Ama eğer bir melezi gerçekten sinirlendirirseniz onu ondan başka bir melez dışında kimsenin durduramayacağını bilmelisiniz.
Hala daha yakalarından tutarken bağırmaya başladım."Sen benim kardeşimi o oynaştığın sürtük kızlardan mı sandın?"
"Eğer seni bir daha kardeşimin yanında görürsem seni öldürürüm anladın mi beni ha?"dedim.
Stiles başını hayır anlamında salldı.Tam ona vurmak üzereydim ki Victoria'nın uykulu bir şekilde merdivenlerden indiğini gördüğümde Stiles'ın yakalarını bıraktım."pislik herif" diye mırıldandım.
Victoria Stiles'ı görünce koşup boynuna sarıldı."Sevgilimin burda ne işi var"dedi.Stiles zorla gülerek "Seni görmeye geldim" dedi.Bunu dedikten sonra "sanırım bu seni son görüşüm olacak" diye mırıldandı.Kızgın bir şekilde Victoria'ya döndüm.Onu aldatan bir adama sevgilim diyordu.
Aslında mantıken onunla tanışmadan önce böyle bir şey yapmıştı.
Ama olsun!
Bağırarak"Victoria senin bu sevgilim dediğin iğrenç varlık seni aldatmış.Sen onun 100. Kere öpüp tavladığı kızsın."dedim.Victoria bu sözlerim karşısında donup kalmıştı.
En ufak bir tepki dahi vermemişti.
Yavaşça Stiles'a doğru ilerledi ve birden yüzüne oldukça güçlü bir yumruk attı.O kadar şiddetli bir şekilde vurmuştu ki Stiles bayılmıştı.
Victoria yerde baygın halde yatan Stiles'a doğru dönüp"senden nefret ediyorum iğrenç adi herif" dedi ve kapıyı çarpıp dışarı çıktı.
Bu onu son görüşüm oldu.
Söylediğim gibi eğer fazla yorum ve vote gelirse daha fazla bölüm yüklerim.
Birazdan önemli bir duyuru paylaşacağım lütfen takipte kalın ve vote ve yorumlarınızı esirgemeyin.
Sizi çooookkk seviyorum😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İKİ MELEZ
Vampir21.07.2018 melez/9 24.07.2018 melez/6 Not:Son Iki Melez adlı bölümden okumaya başlayın. Kira'nin sakin bir hayatı varken eskiden onun yanında kalmak istemeyen kardeşi Victoria onun yanında kalmaya karar verir ve olaylar başlar. Okulları tarafından...