Kayalar

1.8K 101 19
                                    

Multi: Scott(İkinci adı Austin)
(Zaten biliyorsunuz ama hdhdh)
ARKADAŞLAR DÜNKÜ BÖLÜMDE HATIRLIYORSANIZ Scott Kira'ya ÇIKMA EDECEKTİ. BU ONLARIN ÇIKTIKLARI BÖLÜM.
Yine Alex'i düşünerek kendimi uykunun sıcak kollarına bıraktım.
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Kira'dan

 Uyandığımda kendimi iğrenç hissediyordum.Resmen her şeyi parçalamak istiyordum ve aynı zamanda açlıktan resmen kuduruyordum.

Scott sürekli beni engellediği için şu iki üç gündür bir kere bile ağzımın tadıyla taze kan içememiştim

Zorda olsa yataktan çıkmayı başardım ve kendime bakmak için aynanın karşısına geçtim.Berbat görünüyordum.Dün Victoria mutluluktan çığlık atarken ben kafamı yastığa gömmüş salya sümük ağlıyordum.Bu yüzden gözlerim hem şişmişti hemde göz altlarım mosmordu.

Ben Scott'a bu kadar çabuk ısınıp ondan hoşlanabilmişken o dün beni öldürmeye çalışmıştı.Ben belki onunda beni küçücük olsa da sevdiğini düşünmüştüm.

Ama o tam tersine benden bir tarafımın vampir olduğu için nefret ettiğini dün açıkça belli etmişti.O aptal yüzünden kendimi resmen dağıtmıştım.Ama o gözyaşlarımın hiçbirini hak etmiyordu.

Bende neden bu kadar abartmıştım ki.O benim sevgilim değildi.Aslında hiç bir şeyim değildi,arkadaşım olduğundan bile şüpheliydim.Kendi kendime acıdım.Benden nefret eden birine platonik olmuştum.

İyi ki bana en başta gerçek yüzünü göstermişti.Yoksa kendimi daha çok üzebilirdim.

Avlanmak için dışarı çıkacaktım ama önce kendimi düzeltmek istiyordum.

Göz altlarıma kapatıcı uyguladıktan sonra fazla abartılı bir makyaj yapmak istemedigim   eyeliner çektim.Kirpiklerime rimel sürüp kendime tekrar baktım.

Artık daha iyi görünüyordum ama yüzüme biraz renk gelmesi için hafif bir allık sürüp makyajımı tamamladım.

Üzerime beyaz bir swaet altıma da güzel bir eşofman giydikten sonra hazır olduğumun farkına vardım.

Dikkat çekmeye gerek yoktu.
Bu yüzden gündelik hayatta giydiğim kıyafetleri  giyiyordum.

Gitmeden önce Victoria'ya  seslenmek için odasına girdiğimde onun çoktan Stiles ile dışarı çıktığını gördüm.

Aşağıya inip anahtarları cebime koydum ve dışarı çıktım.

Hiç vakit kaybetmeden ormana koştum.Daha kimseye denk gelmemiştim.Kendi kendime ara sokaklar ne için var dedim.

Ara sokaklardan insanlar bulup ormana götürecektim.
Böylece hem farkedilmeyecektim hem de taze kanın tadını çıkaracaktım.

Evime en yakın ara sokakta üç kız hızlı hızlı yürüyordu.
Tenha bir yer olduğu için korkmuşlardı.

Onları nasıl taşıyacağımı düşünüyordum.En sonunda sıkılıp onları burda avlamaya karar verdim.Biri sarışın diğer ikisi siyah saçlıydı.

İlk sarışından başlayacaktım çünkü okulda en nefret ettiğim kız sarışındı.

Üç kızı aynı anda büyüyle duvara yapıştırdım
Sarışının büyüsünü bozup hemen kanını içmeye başladım.

Ben kanını içerken çığlık çığlığa bağırıyordu.Dayanamayıp daha fazla bağırmasın diye kanını içerken bilerek boynunu kırdım.

Artık bağıramıyordu.Ama kanıda hemen bitivermisti.
Ne kadar çabuk içmiştim böyle?
Dudağımı büzüp"bu bittii"deyip diğer kızlara döndüm.

SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin