Buluşma

1.9K 133 24
                                    

Multi:Stiles

Arkadaşlar başlamadan önce söylemek istedim yeni kitabıma yeni bölüm yükledim bu bölüm ve gelecek yeni bölüm çok ekşınlı oldu neyse haydi siz okuyun bu arada bu bölüm oldukça uzun oldu.

Odama girip kapıyı kapattığım anda Victoria'nın çığlık sesi geldi.

 Stiles gerçekten çok seviyordu.
✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
VİCTORİA'dan

Sabah kalktığımda melekler gibi uyanmıştım bir tek başımda halka eksikti resmen!

Bugün Stiles ile buluşacaktım.Onu çok seviyordum.Komik,eğlenceli,tatlı ve yakışıklı bir çocuktu.

Camıma atılan taşla şok oldum.Cam kırılmıştı.Aşağıya baktığımda Stiles'ı gördüm masum bir şekilde bana bakıyordu

Utangaç utangaç gülümseyip "Şey seni aradım cevap vermeyince merak ettim.Bu arada senin cama denk getirene kadar ömrümden ömür gitti valla."Bu çocuk her zaman beni güldürmeyi başarıyordu.

"Ne zamandır oradasın"dediğimde kolundaki saate baktı"13 dakika 43 saniye 57 salisedir buradayım".dedi."Sen beni bekle on beş dakika da hazırlanıp geliyorum."Çok sesli bir kahkaha attı."Hiç bir kız on beş dakika da hazırlanıp bir de süslenemez".

Tek kaşımı kaldırıp ona baktım"iddasına varmısın"dedim.

"Varım kız valla varım on beş dakika da hazırlanıp gelirsen sana altı top dondurma ısmarlarım."

Gözlerimi büyülttüm "6 top mu aman tanrım"dedim

Bana bakıp gülümsedi  "süren baş-la-dı."

Pencereyi bırakıp hemen dolabıma döndüm dün geceden ne giyeceğime karar vermiştim.

Hemen kararlaştırdığım kıyafetleri giydim.

Hemen kararlaştırdığım kıyafetleri giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydiğini düşünün 

Aynanın karşısına geçtim dün iyi uyumama rağmen göz altlarım morarmıştı.

Hemen hafif bir kapatıcı sürdüm. Kuyruksuz bir eyeliner çektikten hemen sonra maskara sürerek makyajımı tamamladım.

Saçlarımı açıp doğal haline bıraktım.

En sevdiğim parfümden bir iki pıs sıktıktan sonra artık hazırdım.

Stiles dışarıdan bağırdı  "son 10 saniyen ve buna dışarı çıkıp benim yanıma gelmende dahil"

Merdivenlere doğru baktım merdivenlerden inersem çok vakit kaybederdim pencereye doğru koşup pencereden aşağı atladım.

Stiles gülümseyerek baktı"vay be tam 3 saniye kala atladın."

Buna alışıktım.Çok küçükken evimiz ormana çok yakındı hep bir şeye sıkıldığımda odamın penceresinden dışarı atlar ormanda koşup melez olmanın tadını çıkartırdım.

SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin