Yeni Arkadaşlar

2.8K 142 30
                                    

ARKADAŞLAR BAŞA YAZAYIM DEDİM İNTERNETİMDE SORUNLAR OLDUĞU İÇİN BÖLÜMLER DAHA AZ GELECEK BU HAFTA 3-4 BÖLÜM YAYİNLADİM.DİĞER HAFTA BÖLÜM GELMEYEBİLİR.ŞİMDİ BÖLÜMÜ OKUYABİLİRSİNİZZ😝😘💓
Tam orayı terk edecektim ki yanlarından bir kurt çıktı, bu kurt demin büyük dediğim kurların 2-3 katıydı.

O kurt ağzında bir şeyler geveledikten sonra hiç bir şekilde hareket edemedim sonra gözlerim karardı.
💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠
Uyandığımda bir kanepenin üzerindeydim.

Merdivenlerden bir ses gelmeye başladığında irkildim.Aşağı inen kişi telefonla konuşuyordu.
"Tamam baba,benden daha güçlü olamayacağına göre bunları konuşmamıza bile gerek yok,
evet evet biliyorum o farklı bir kurt ama sorun yok,görüşürüz".

Konuşan kişi bir kurttu.Merdivenin son basamağında beni gördü ve gülümsedi"Demek uyandın"
Yanıma doğru gelmeye başladı.Yanımda durunca yattığım yerde doğruldum.

Elini uzattı ve konuşmaya başladı"Ben Stiles"elini sıktım ve "Ben Victoria"dedim
Koltukta yanıma oturdu.
-Victoria bir şey soracağım,senin neden kurt dişlerin ve rengin farklı?Seni farklı renkte ve farklı kokuda 3 kere gördüm.

Hafifçe güldüm ve cevap verdim.
"Ben aslında dünyadaki ikinci melezdim,ama amcamın büyücü bir düşmanı be-"tam devam edecektim ki kapı kırılacak kadar hızlı çalmaya başladı.
Stiles küfürler savurup kapıya doğru ilerledi.

Kapıyı açtığında içeri 17-18 yaşlarında bir erkek ve kocaman bir sibirya kurdu girdi.Çocuk öyle keyifle ve sesli bir şekilde kahkaha atıyordu ki sesi bütün evde yankılanıyordu.

Beni görünce gülmeyi bıraktı ve yüzü normal halini aldı.

Stiles'a soru sorar gibi bakıyordu. Stiles mahçup bir şekilde ensesini kaşıyıp.

"Babamla onun farklı bir tür olduğunu fark ettik.Babam daha önce hiç böyle bir tür görmemiş.Onun nasıl bir tür olduğunu öğrenmek ve incelemek için büyü yapıp uyuttuk sonra eve getirdik.Bana tam türünün nasıl bir şey olduğunu söyleyecekti ki lanet olasıca kapıyı yumruklamaya başladın."dedi ve sonra Ellerini sonuna kadar açıp ébu kadar abiciğim"dedi

Abi dediği çocuk yanına geldi ve Stiles'ın ensesini sıktı.

Sonra bana dönüp"Adın ne"dedi.Ama o kadar ruhsuz ve isteksiz söylemişti ki"sanane"diye bağırasım gelmişti.

Ben de isteksizce"Victoria,senin adın ne?"yine samimiyetsizce"Scott,her neyse türün ve özelliklerin?"

"Ben eskiden dünyadaki ikinci melezdim.Ama amcamın büyücü bir düşmanı beni yalnız bir şekilde kan içerken görmüş.Vampirlerden nefret ediyormuş.Beni öyle görünce bir büyü yapıp benim neredeyse tüm vampir tarafımı etkisiz hale getirmiş.Sadece büyü yetenekleri çok fazla gelişmiş olan bir büyücü beni eski halime döndürebilirmiş.
Bunları o kadar hızlı anlatmıştım ki nefes nefese kalmıştım.Cümleme devam edip;
"Özelliklerim ise sadece bana özel.Her kurda dönüştüğümde kokum rengim ve bazende sesim değişir.Bunun sebebi vücudumun yüzde on beşinden biraz daha fazlası hala vampir.Hemde büyünün yan etkileri.

Sözüm bittikten sonra hem Scott hem de Stiles aynı anda
"Vovv" dedi.Ve ben de gülümsedim.
Scott bana dönüp"Kokun değiştiğine göre tanıdıkların seni nasıl buluyor?"dedi
"Özel bir büyü var bu büyüyü amcam tek kendisine ve ablama yaptırdı.Başka kimse beni bulamaz."dediğimde,kuşkulu bir ifadeyle elini çenesine götürüp"Ailenden kim melez"dedi ve tebessüm ederek"Ablam kira,o gerçek bir melez".

Kira'dan
Okuldan eve dönüyordum.Victoria ile yemek yiyememiştik.Bende ona sürpriz yapmak için pizzacıya gitmiştim.

Elimde 8 kutu pizza 2 tane iki buçuk litrelik kola ve 2 tane kocaman çikolatalı dondurma vardı.Aaa doğru ya birde 5 kutu patates kızartması vardı.

SON İKİ MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin