Sabah uyandığımda Emre'den hala mesaj yoktu.Yine umutlar boşaydı.Gerçi zaten aşka inanmıyordum da,neyse..
Bugün tatil olduğu için büyük ihtimalle evdeydim.Evet,bugün tatil ve EVDEYİM.
Yatağımdan kalktım,odamdan çıkıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı etmek için mutfağa geçmiştim ki...
Sanırım bizim ailenin fertleri arttı.Çünkü bu adam biz aileye girmiş olabilir.Evet CİCİ BABACIK.
"Günaydın" dedim,şaşkınlığımı belli ederek.
Annem
"Gel kızım.Bak Murat amcam size simit getirmiş." dedi
Simite bayılıyordum ! Masaya kuruldum.Bu Murat amcayı da sevmeye başlamıştım ben.Kafamı dahi kaldırmadan omlet,patates kızartması ve simitin olduğu kahvaltıya gömülmüştüm.Ve karnım iyi ce doyduğunda
"Eline sağlık annem,teşekkürler Murat amca" dedim ve banyoya gidip ellerimi yıkadım.
Bilgisayarımı elime aldım ve Tumblr'da gezinmeye başladım.Hayatımdaki tek ekşın Tumblr'da reblog yapmaktı.Facebook'a girdim.Ve içimden bir ses Emre'ye mesaj atmamı söyledi.
-?
Tek gönderdiğim buydu.Normal birisi yani çok uzun zamandır tanıdığım birisi olsaydı,trip atardım bu kadar uzun zamandır cevap vermiyor diye.Ama bu çocuğu tanımıyordum bile.Ve mesaj geldi.
Emre Yıldız:Noldu ?
-Neden mesaj attın ?
Emre Yıldız:Sanırım pek iyi bir tanışma olmadı.Yeniden başlayalım mı ?
-Yok,iyi böyle.
Bazen ne kadar nazlı olduğuma ben bile inanamıyordum.
Emre Yıldız:Kendinden bahsetsene.
-Yüz yüze konuşsak daha iyi olmaz mı ?
Emre Yıldız:Sen şimdi bi anlat kendini,sonra okulda da konuşuruz istersen.
-16 yaşındayım.Kitap okumak,uyumak,yemek yemek,müzik dinlemek hobilerimdir.Bu kadar.
Emre Yıldız:Peki ben de bahsedeyim kendimden o zaman.18 yaşındayım.Fenerbahçeliyim.Bildiğin üzere aynı okuldayız.Basketbol oynamayı çok severim.
-Peki.
Emre Yıldız:Yaa sorun olmazsa numaranı verir misin ? Whatsapp'tan falan konuşuruz.
Tamam dedim ve numaramı verdim.Ardından Facebook'tan çıktım.
Annem
"Kızııımm,gelir misin ?"
Annem ve Murat amca kapıdaydı.
"Efendim anne."dedim.
Annem
"Hadi giyin çabukcak,gidiyoruz." dedi.
"Nereye ?" dedim.
"Murat amcan bizi gezdirecekmiş.Sinema,alışveriş merkezi falan." dedi
Hayatımda bu habere sevindiğim kadar hiç bir şeye sevinmemiştim.Evden çıkmaya ihtiyacım vardı.Va alışveriş yapmaya da....
Odama koştum.Dar siyah kotumu giydim.Üzerine de salaş bordo bir kazak giydim.Saçlarımı açtım.Maşalyla biraz dalgalı yaptım.Beremi geçirdim kafama.Gözüme eyeliner çektim.Siyah montumu giydim.Ve hazırdım.
Kapıya gittim ayakkabı dolabından siyah botlarımı aldım.Ayaklarıma geçirdim.Ve çıktık.Ben,Berk,Annem ve cici babacık.Aslında küçük bi aile olup birbirimize alışmıştık bile.
Alışveriş merkezine yetişince Murat amca
"Ne yapmak istersiniz ?" dedi.
Annem
"Bence ben ve Başak beraber gezelim.Siz sıkılırsınız.Gidin bi yerde oturun bence."dedi.
Murat amca
"Peki hayatım."
Ve daha sonra ağzından bir şey kaçırmış gibi ağzını eliyle kapattı.Biz gülüşmeye başladık.Bi süre sonra o da güldü.
Annemle ben ilk önce H&M'ye girdik.Ve ben önüme gelen her şeyi denedim.Gözüme hoş gelen her şeyi.En sonunda turkuaz maxi boy bi elbise ve siyah bir şort aldım.Aldıklarım içime sinmişti.Fakat biz sadece bi mağazada 1.5 saattir durmuştuk.Biraz sonra Murat amca aradı ve annemle konuştular.İki dakika sonra annem bana dönüp
"Hadi bizi yemek katında bekliyorlar.Yemek yiyip gidicez." dedi
Sızlanarakta olsa mağazadan çıktık.Yürüyen merdivenlerle son kata çıktık.Berk'le Murat amcanın yanına gidecekken gözüme karşıdaki D&R mağazası ilişti.Tam gidiyordum ki annem kolumdan çekti.Masaya doğru gittik.Yanlarına oturduk.
Murat amca
"Ne yiyeceksin Başak ?" dedi.
"Ben hamburger yiyicem"dedim
"Berk ?" dedi Murat amca
"Hamburgeerr!" dedi Berk.
Anneme dönüp
"Hayatım sen ?" dedi.
Biz gülüşmeye başladık.
"Ben pizza yemek istiyorum." dedi.Murat amca
"Ben de pizza yiyecektim zaten.Neyse gidip istediklerinizi alayım ben." dedi ve sırıtarak yanımızdan ayrıldı.
O gittikten sonra Berk bana
"Hayatıımm sen ne yersiiiin ? " dedi gülerek.
"Ben pizza yemek istiyoruumm" dedim
"Bende pizza yiyecektim zaten" dedi ve gülmeye başladık.Annem hem gülüyor hem kızıyordu.
Ve biraz sonra Murat amca geldi,yemeklerimizle.O kadar çok acıkmıştım ki,yumuldum hamburgere.Herkesten önce yemeğimi bitirdim ve beklemeye başladım.Herkes bitirince de kalktık.Eve gidecektik.Ben çok yorgundum.Trafik çok sıkışıktı.Yarım saat sonra eve vardığımızda saat 7 olmuştu.Odama geçtim,üstümü değiştirdim.Telefonuma Whatsapp'tan birinin mesaj attığını gördüm ve açtım.
-Merhaba,ben Emre !
Önce numarasını kaydettim ve ardından
+Merhaba Emre
Diye mesaj attım.Ardından cevap geldi.
-Nasılsın,neler yaptın bugün ?
+Çok iyiyim,çok eğlenceli bir gün geçirdim.Sen nasılsın ?
-Bende iyiyim teşekkürler.
Ben mesajları okurken uykumun geldiğini fark ettim.
+Ya ben uyusam darılır mısın ? Çok yoruldum.
-Çok erken saat ama,hadi uyu bakalım.Yarın okulda görüşür müyüz?
+Bilmem,görüşürüz belki.
-Peki,iyi geceler.
+İyi geceler...
Bu çocuk çok farklıydı.Ben bunu okulda hiç görmemiştim.Ama mesajlaşınca bile mideme ağrılar giriyordu.Sanki birileri midemde eskiden uçuşan fakat şu an ölmüş kelebekleri canlandırmaya çalışıyordu.Yeniden aşık mı oluyordum ?